Hodnocení Hotel Butterfly


Hodnocení Hotel Butterfly

85%

  • Personál - 82%
  • 82%
  • Čistota - 95%
  • 95%
  • Lázeňské služby - 94%
  • 94%
  • Poměr cena/výkon - 85%
  • 85%
  • Stravování - 70%
  • 70%

Jitka V., České Budějovice

14. března 2024

80%

V pořádku, jen nám ráno vadil hluk z fukeru na listi.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
60%
Stravování:
90%

Ivana K., Praha

14. března 2024

93%

Pomalá obsluha u nápojů u večeře. Donošených pozdě a někdy jsme personální o ně museli upomínat.

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
0%

Zdena V., Kladno

29. ledna 2024

100%

Personál nesmírně vstřícný, skvělé lázeňské služby.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Hana, Hradec Králové

2. srpna 2023

96%

Ubytování bylo moc pěkné, příjemné a čisté, snídaně byly super

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Zbyněk M., Česká Lípa

24. listopadu 2022

86%

Dobrý den, tak, dle mého názoru pobyt splnil naše očekávání, neměli jsme k ničemu větší námitky, jen snad na recepci více úsměvu.

Personál:
80%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

paní P. , Praha

19. listopadu 2022

64%

Vzhledem k ceně, jsme měli byli pokoje nevyhovující, obzvlášť dcera, která k Vám jezdí pravidelně, dostala pokoj, ve kterém se nedalo pořádně otevřít okno, což bylo při horkém počasí nepříjemné.

Personál:
50%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
50%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
100%

Elli, Anglie

29. srpna 2019

88%

Byla jsem ubytovaná v hotelu Butterfly a byla jsem velmi spokojena s hotelovým personálem - recepce-ochotni,vstřícní, Stejně tak pokojské. Zástupce provozní a servírky byly velmi ochotné, milé a neustále v pohybu. Zejména starší paní. Jídlo perfektní. Ale pokud hotel zase navštívím, tak určitě bez lázeňských služeb. Litovala jsem, že jsem mluvila česky. Paní doktorka se zpronevěřila lékařské přísahy-můj manžel je diabetik, poranil si nohu (což je u diabetu nebezpečné), prosila jsem ji o 10 min. Odmítla nás aniž by se zeptala o co jde. Nevrlí byli i ostatní lázenští,s výjimkou koupelí. Doporučuji hotel, ne procedury.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
50%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Jan N., Ústí nad Labem

26. dubna 2019

96%

Velká spokojenost s úrovní hotelu i poskytovanými službami.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%
Hotel Butterfly odpověděl na tuto recenzi:

Vážený hoste, Děkujeme za Vaši pozitivní recenzi. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo a budeme doufat ve Vaši další návštěvu. Hotelový management


M.N. , Ústí nad Labem

19. září 2018

100%

V hotelu Butterfly jsem byla ubytována již po několikáté a opět mě hotel nezklamal. Čisté pokoje, dobré jídlo, příjemná obsluha a velice milá paní recepční. Děkujeme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Lenka, Praha

5. listopadu 2013

100%

Jezdím do hotelu Butterfly již několik let za sebou a jsem velice spokojená a nemohu hodnotit jinak, než samé desítky! :o) Letos se mi velice líbila změna, způsob podávání večeří. Jedinečný je také bazén, ostatní příslušenství a zázemí. Jste prostě skvělí a protože se u Vás cítím dobře, skoro jako doma :o), proto se tak ráda vracím. Také bych ráda vyzdvihla přístup "ošetřujících" při procedurách, jsou všichni úžasní, jejich milý a příjemný přístup ke každém, bez rozdílu, je tak příjemný, že se jeden pak cítí jako "královna". Moc Vám Všem za to děkuji. Lenka

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Petr

31. května 2013

74%

Vhodné pro starší osoby, ale ne pro tělesně postižené – hotel je od centra Mariánských Lázní poměrně vzdálený, takže by bylo nutné neustále využívat autobus. Jídlo není dvakrát povedené. Na druhou stranu hotel disponuje opravdu krásným krytým bazénem.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
60%
Stravování:
60%

Josef

24. května 2013

96%

Celkově jsem s pobytem v Hotelu Butterfly byl opravdu spokojen. Osobně by se mi ale zamlouval jiný čas na snídani.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
80%

Pavel

18. května 2013

92%

Vybavení a čistotě hotelu se nedá vůbec nic vytknout. Vše je organizováno skvěle. Nezamlouvaly se nám například příliš měkké matrace, ale po 10 minutách jsme měli jiné. Posezení je tu opravdu příjemné.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

František

9. května 2013

90%

Čistota pokojů a celého hotelu je opravdu obdivuhodná. Totéž platí o vstřícnosti a pozornosti zaměstnanců a veškerého personálu. Po reklamaci týkající se tvrdosti matrace bylo vše vyřešeno během čtvrt hodiny. Nabídka jídla byla dobrá a kvalitní.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

Eva

30. března 2013

100%

Byl jsem opravdu spokojen. Jen v tělocvičně by mohlo být více vybavení.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Petra

5. března 2013

82%

Ceny v baru jsou dosti vysoké, takže tam ani není moc lidí. Večeře v restauraci pak měla svá pro a proti. Výběr byl opravdu dobrý, ale kvalita masa a ryb potřebuje rychlou změnu.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
70%

Martina

13. ledna 2013

84%

Hotel je opravdu vhodný pro krátký odpočinek v lázních. Celý hotel a lázně jsou opravdu čisté a uklizené. Výběr u snídaně formou bufetu je dostačující, ale chuť potravin není zrovna výrazná. Z večeře jsme pak byli zklamaní ještě o něco víc. Mladí lidé nemají v Mariánských Lázních moc co dělat, ale i tak irskou hospodu rozhodně doporučujeme.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Lucie

28. prosince 2012

88%

Tento hotel jsme o prázdninách navštívili již podruhé. Panuje zde klidná rodinná atmosféra a všechen personál, včetně ředitele, dělá všechno pro blaho hostů. Typická česká vánoční večeře byla příjemně doladěná vhodnou hudbou. Lázeňský park a obchody jsou nedaleko. V hotelovém baru si můžete dát kvalitní kávu, jiné nápoje, nebo lehké občerstvení. Bazén ani vířivka nejsou příliš velké, ale většinu času to stačí. Mariánské Lázně jsou krásné místo s velkou spoustou možných výletů do okolí ( Karlovy Vary, Františkovy Lázně, Cheb,... ).

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Tomáš

20. prosince 2012

80%

Hotel Butterfly udělal opravdu dobrý první dojem. Hotel je blízko centra, takže se snadno můžete dostat do různých obchodů, kaváren a na další důležitá místa.

Personál:
70%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
70%

Andrea, Praha

10. září 2012

100%

S ubytováním, službami i stravováním jsme byli naprosto spokojeni. Komfortní pokoje, velice prostorné, krásný výhled z balkonu, čistota. Krásný bazén, pohoda a relax. Stejně tak lázeňské procedury. Rozhodně hotel doporučuji. Velmi příjemný personál. Děkujeme a rádi se vrátíme. Za cenu, kterou jsme zaplatili, skvělý víkendový pobyt. Děkujeme za krásný pobyt ve Vašem hotelu, maximálně jsme byly spokojené, pokud bude možnost, rády se k Vám vrátíme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Tereza a Martina, Praha

5. září 2012

100%

S kamarádkou jsem si nemohly vybrat lepší hotel pro podzimní relaxaci. Pokoj velmi útulný a čistý, večeře chutná, snídaně výborná, bazén a vířivka i procedury také skvělé. Tento hotel vřele doporučuji. I počasí nám přálo. :) Děkujeme všemu personálu za příjemný relaxační pobyt.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Josef, Praha

30. srpna 2012

100%

Celkově jsme byli moc spokojeni a především bychom rádi vyzdvihnuli výbornou kuchyni a skvělý bazén.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

David, Praha

15. srpna 2012

82%

Čistý a klidný hotel, milý personál, velmi pěkný wellness.

Personál:
90%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Martin, Praha

10. srpna 2012

93%

Vážení, chci Vám i Vašim kolegům a kolegyním na recepci, za barem, na masážích, v bazénu i restauraci poděkovat za skvělý odpočinkový víkend. Profesionální služby na velmi vysoké úrovni a příjemný lidský přístup pomáhají vytvořit skvělou odpočinkovou atmosféru. Pracuji jako obchodník pro nadnárodní společnost, hodně cestuji a využívám hotelových služeb v ČR i zahraničí, takže mohu porovnávat. Ještě jednou moc děkuji a těším opět na viděnou.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Petra, Hradec Králové

15. července 2012

92%

Dobrý den, chtěla jsem Vám a Vašim kolegům poděkovat za krásný pobyt v Mariánských Lázních. Veškeré služby byly zajištěny na 100%, personál hotelu a ve wellness byl velmi milý. Celý pobyt byl pro nás velmi příjemný a doufáme, že v budoucnu opět ML navštívíme. Ještě jednou Vám velice děkuji za milou spolupráci.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Štěpánka, Praha

30. června 2012

90%

Dobrý den, ještě jednou chci poděkovat za vzorné služby, jídlo, ubytování, atmosféru v hotelu a také počasí. Vše bylo báječné !!!! Díky Vám i vše klaplo vzorně po organizační stránce. Doufám, že jsem Vaší nabídky nevyužila naposledy. Jak pravil M.Horníček: Mariánské Lázně v červnu to je oáza pro duši i tělo!

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

David

30. června 2012

92%

Děkujeme za skvělou péči během našeho prodlouženého víkendu. Hotel Butterfly rozhodně doporučujeme.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Robert

20. května 2012

86%

Velmi velké a čisté pokoje, dobrá snídaně, krásný bazén, vždy přátelský číšník i další personál, skvělá snídaně, výborná péče o tělo – byli jsme opravdu velmi spokojeni.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
70%

Věra

28. března 2012

88%

Velmi čistý a dobře udržovaný hotel s přátelským personálem – cítili jsme se opravdu dobře. Snídaně formou bufetu obsahuje všechny běžné záležitosti – trochu více sýrů a uzenin by ale neuškodilo. Na večeři je třeba se objednat den předem a můžete si vybrat ze dvou prvních chodů, pěti hlavním chodům a třech dezertů. Jídla jsou skvělá a porce ideální. Krytý bazén s vířivkou je malý, ale zato opravdu pěkný. Na masáže doporučuji se objednat předem – kapacity jsou často zcela zaplněné. Určitě se sem vrátíme!

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Martina

15. února 2012

90%

V Hotelu Butterfly jsme strávili krátkou dovolenou ( 3 dny a 4 noci – polopenze). Kromě večeře jsme byli nadšení a přáli bychom si znovu mít podobnou dovolenou. Večeře ale nebyla ono – představovali bychom si lehčí a dobře stravitelné jídlo. Jinak ale vše skvělé.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Anna

25. ledna 2012

92%

Čistý a velmi pěkný hotel, milý a přátelský personál. Velmi elegantní, vkusně vybavené a čisté pokoje – bez jakéhokoliv hluku z ulice. Prostě ideální pro relaxaci.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

Jana

20. ledna 2012

90%

Opravdu čistý hotel. Masáže jsme nepodstoupili, ale malý bazén se saunou je pro podobný hotel ideální a obojí je navíc skvěle udržování. Velmi příjemný a útulný je také malý bar. Snídaně je bohatá. Oblast Mariánských Lázní nabízí celou řadu kaváren a restaurací. Užijete si dokonalý únik od reality.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
80%

Pavel, Plzeň

29. října 2011

96%

Byli jsme velice spokojeni a především bych rád vyzdvihnul výbornou kuchyni a skvělý bazén. Služby: kuchyně, servis, čistota, ochota personálu na vysoké úrovni. Jen upozorňuji na parkování v suterénu hotelu, kde je omezený počet míst, nutno předem rezervovat.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Marie, Rakovník

14. května 2011

96%

V hotelu se nám moc líbilo - personál byl velmi vstřícný a ochotný. Wellness procedury a bazén nádhera, příjemná atmosféra, výborný catering, jediné mínus - špatné a obtížné připojení k internetu.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

2 důvody proč rezervovat přes nás



Garance nejlepší ceny

Ve všech námi nabízených hotelech se vám vždy snažíme zajistit tu nejlepší cenu balíčku.

Jsme experti

Žijeme v Mariánských Lázních a známe všechny naše hotely. Rádi Vám poradíme a vybereme ten správný hotel pro vás.


Buďte první, kdo se dozví o výhodných nabídkách!

Přihlaste se k odběru a už vám nic neunikne. Žádný spam, ale užitečné tipy pro vaši dovolenou.