Často kladene otazky

Časté dotazy


Na této stránce najdete dotazy na které se nás nejčastěji ptáte. V případě, že jste zde nenašli odpoveď na váš dotaz, napište nám nebo zavolejte.

Proč bych měl(a) využít pro rezervaci ubytování tyto stránky?

Milujeme Mariánské Lázně a známe zde každý hotel. Přesně podle vašich požadavků doporučíme hotel na míru. Chcete hotel v ústraní pro wellness zážitek, se zázemím pro děti nebo máte rádi dobrou gastronomii? Zajistíme vám zdarma to nejlepší, abyste se do tohoto úžasného města rádi vraceli.

Jak probíhá objednávka?

Objednávka hotelového pokoje nebo balíčku služeb je jednoduchá

  • Vyberete si hotel či balíček služeb a prostřednictvím objednávkového formuláře zašlete nezávaznou objednávku. Nebo nám zavolejte.
  • My se vám obratem ozveme a vaši objednávku potvrdíme, případně si ujasníme vaše požadavky a zajistíme rezervaci hotelu a objednávku služeb.
  • Tato služba je pro vás zcela ZDARMA. Za pobyt platíte přímo hotelu.

Jak zrušit rezervaci?

Pokud nebudete moci z jakéhokoli důvodu přijet, oznamte nám to prosím emailem nebo telefonem, abychom pokoj neblokovali a mohli jej poskytnout dalším zájemcům.

Kdy objednávat?

Hotelovou rezervaci či objednávku balíčku služeb doporučujeme objednávat 2 týdny před plánovaným příjezdem.

Nenašli jste zde odpoveď na váš dotaz? Napište nám nebo zavolejte.