Marie V., Plzeň
13. listopadu 2024
Jedinou nevýhodou byl rozlehlost budovy a schody. Je mi 86 let, pohybuji se s chodítkem a bylo to dost náročné. I tak jsem byla ráda, že jsem mohla využít tohoto pobytu, asi již naposled....
Stanislava M., Hlohovec
11. srpna 2024
Pekná priestranná izba s postačujúcim vybavením vybavením, čisté a útulné.
Martin J., Stuttgart
25. června 2024
Dobrý den, do Mariánek jezdím již přes 10 let kařdý rok. Nejprve do Hvězdy, nyní do Centrálních lázní. Oba Hotely změnili během této doby myslím že třikrát, bohužel k horšímu majitele. To je z krátkodobého obchodního hlediska normální, ale dlouhodobě škodlivé a škoda. Co se týká hotelových služeb, není to takový problém. Co se týká lázeňských procedur, byl jsem letos velmi překvapen odbavením \"na běžícím pásu\", personál se staral více o osobní problémy, než o pacienty, rychle, rychle rychle. To do LÁZNÍ nepatří. Co se týká stravování, nabídka jídel OK, za hosty není Hotel odpovědný. Ale přesto, existuje Dresscode a ten by se měl dodržovat a zde by měl Hotel zasáhnout a hosty vychovat. Personál většinou nemá ponětí a ani se nezajímá o to co se v jídelně děje nebo má dít. Takový malý, ale všeobecný nezájem a chybějící odpovědnost. Uvidím, jestli se příští rok pro Centrální lázně rozhodnu.
Anonym, Luhacovice
17. června 2024
Překvapující jednání paní recepční, netaktnost a neprofesonalita...jinak jsme byli spokojeni.
Jana B., Plzeň
15. května 2024
Rádi se vrátíme, velice se nám vše líbilo, výborné jídlo
Ivo E., Slaný
14. března 2024
V přiděleném pokoji č.111 nehřálo topení. Nápravu jsme museli 3x urgovat. V hotelu jsme byli již 4x, většinou max. spokojenost.
Lenka, Děčín
20. prosince 2023
Krásný pobyt, místo, moc jsme si odpočinuli a rádi se vrátíme.
Příhoda T., Ústí nad Labem
18. prosince 2023
Pro své návštěvy Mariánských lázní využívám jen služeb hotelu Centrální Lázně, protože jsem velmi spokojen se službami i kvalitou poskytovaných služeb včetně léčebných procedůr.
Helena P., Praha
9. srpna 2023
Dobrý den, předem se omlouvám, měla jsem v plánu napsat dříve, ale nějak mi ten čas utekl. Byly jsme u vás velmi spokojené, jak s ubytováním tak se službami. Já, přesto, že mám dietu, a všude se potýkám s problémy se stravováním, jsem měla dokonalý servis. Určitě plánujeme další návštěvu, rozhodně však aspoň na tři noci. Děkuji vám ještě jednou za vaše služby a přístup. S pozdravem Helena P.
Dobrý den, Vážená paní Heleno, děkujeme Vám za Váš pobyt, a děkujeme také za skvělé hodnocení našich služeb, které bylo předáno vedení hotelu. 100%-ní spokojenost hostů je naším cílem, Vaše hodnocení je pro nás výbornou zpětnou vazbou, a zároveň báječným odrazovým můstkem do další práce - DĚKUJEME. Přejeme Vám pevné zdraví, hodně štěstí a radostí, a těšíme se, že Vás / vás brzy opět v hotelu Centrální Lázně přivítáme. S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager, Centrální Lázně
Drtinova, Praha
28. července 2023
V hotelu už jsme byli dvakrát a vždy velice spokojeni s pokojem, rádi se budeme vracet. Hotel celkově úžasný.
Vážená paní Drtinová, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Jitka E., Stříbro
14. června 2023
Velká výhoda v ubytování - veškeré procedury v místě - bez nutnosti přebíhání Ubytování super
Vážená paní Jitko, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Centrální Lázně**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Guest Relation Manager
Martin J., Stuttgart
13. června 2023
Všichni se snaží, s větším či menším úspěchem. Myslím, že v hotelu panuje strach před vedením společnosti. Problémy se neřeší, ale tutlají, nikdo nechce na sebe upozornit. Příklad - chybějící kluzné podložky na nohách židlí v jídelně. Zodpovědná pracovnice se mnou hodinu diskutovala jestli je to potřeba a nic se nestalo. Nedostatečná!
M. S.
28. dubna 2023
Děkujeme.
Marie N., Praha
5. března 2023
Těšila jsem se na masáže, při předchozím pobytu byla paní masérka super. Tentokrát však pan masér byl opravdu k ničemu, pochybuji o jeho kvalifikaci. Škoda, jinak bylo vše bezvadné.
Dobrý den, Vážená paní Marie, děkujeme Vám za Váš pobyt, a za hodnocení našich služeb, které předáváme vedení hotelu. Moc si vážíme toho, že jste u nás byla již opakovaně. O to víc nás mrzí, že se nám nepodařilo splnit Vaše očekávání u zmíněné masáže. Vzhledem k tomu, že jste u nás jinak byla spokojená, doufáme, že Vás budeme moci opět v hotelu Centrální Lázně přivítat. Naším cílem je 100%-ní spokojenost hostů. Pokud byste pak přece jen našla něco, co je třeba zlepšit, prosíme, kontaktujte nás, jsme tu pro Vás!:) Přejeme Vám pevné zdraví, hodně štěstí a radostí a těšíme se na Vás. S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager
Romana H., Liberec
17. ledna 2023
Příjemné prostředí a hlavně procedůry a personál vstřícný, profesionální. Výborná strava vždy bylo z čeho vybrat.
Vážená paní Romano, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše hodnocení nás těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Centrální Lázně**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Mária H., Brno
17. ledna 2023
Všetko bolo skvelé, vážime si služby hotela ale hlavne ľudí, čo v ňom pracujú. Jedinú výčitku mám za masáž, ktorú som si kúpila. Za mňa to nebola masáž, ale šúchanie po chrbte. Masér bol veľmi milý, ale určite už toho mal akurát tak dosť. Pred rokom masíroval skvele, teraz asi zmenil techniku, ktorá mi, bohužiaľ, nesadla. Inak veľmi odporúčam.
Vážená paní Mária, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše hodnocení nás těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Centrální Lázně**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Vera S., Plzen
18. listopadu 2022
Do hotelu Flora se rada vracim.
Věra Č., Písek
18. listopadu 2022
Byla jsem u vás 14 dní v červenci do srpna. Je mě 68 let a vše jsem si platila sama. Potřebovala jsem doléčit ,,Polyneéz.reumatiku\" Měla jsem pokoj sama pro sebe, sebou psa, irského setra. Personál, počínaje recepcí, p.Dr.Džamilou, pokojský personál, obsluha u jídla, konče lázeňským personálem, vše bylo úúúúžasné a naprosto bez chyb. čisto naprosto všude. Do Mariánek jsem se zamilovala, jestli se dožiji budu opakovat, 4 měsíce jsem bez bolestí.55000,-je hodně penez, ale těch 14 dní jsem byla v ráji. Velmi děkuji celému personálu stravování,v šeho dost a pestrý výběr ,pozorná a milá obsluha. Vím že i v jiných hotelech byli hosté spokojeni, ale já se budu ráda vracet do C.L. mnohokrát děkuji Věra písek
Kamil F.
18. listopadu 2022
Masáž a masér byly méně kvalitní. Římské lázně - mastné mosazné tyče v bazénech. V úrovni hladiny na obkladech bazénů mastné hnědé pruhy. Jinak spokojenost...
Monika W., Praha
22. června 2022
S ubytováním jsme byly maximálně spokojené. Pokoj s kuchyňkou předčil naše očekávání. Za to moc hotelu děkuji.
Vážená paní Moniko, děkujeme Vám za krásné hodnocení. Jsme rádi, že jsme splnili všechna Vaše očekávání. Budeme se nadále snažit udržovat služby na vysoké úrovni, aby se k nám hosté rádi vraceli. Ještě jednou děkujeme, těšíme se na Vaší příští návštěvu. S pozdravem Radomíra Pavlištová Guest Relation Manager
ing.Hana D., Kralupy n.Vlt.
14. října 2021
Byla jsem spokojená.
Milan V.
3. října 2021
velká spokojenost,všechno v naprostém pořádku, ubytování v Maria spa skvělé, koridory mezí lazenskymi domy výborné.
Vážený pane Milane, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Centrální Lázně**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
paní R., Praha
3. října 2021
V tomto hotelu jsem již po třetí a vzdy jsem velice spokojená. Rádi se k Vám vracíme a doufáme, že to tak ještĕ bude.Před 20 lety jsem byla u Vàs na léčení a od té doby se do ML vracím každý rok.
Vážená paní R., chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Ivana T.
1. září 2021
Příjemný 4* hotel Centrální Lázně má kvalitní ubytování a výbornou stravu. Je možné absolvovat procedury i zaplavat si v bazénu umístěném v hotelu Hvězda.
A.K.
9. srpna 2021
Část personálu bez respirátorů, jsou nevrlí, nezdraví, bez spropitného jsou prostě nepříjemní.
Eva Schovanková
5. srpna 2021
Výborná lázeňská péče, příjemný veškerý personál,moc a moc děkuji
Helena Žáková
31. července 2021
Hotel jsem procházela, navštívila jsem pokoj,všude čisto a útulno. Možnost dokoupit večeři jsem uvitala a musím říct, že jídlo ve formě bufetu bylo vynikající a velká nabídka byla také skvělá
Helena Lorencová
28. července 2021
Moc pěkný hotel. Příjemný sestřičky a velice ochotné uklízečky. Výborná strava. Velké poděkování kuchařům.
Miroslav Rýdl
22. července 2021
Zážitek jedna radost
Ivana P.
21. července 2021
Zážitek jedna radost
Romana O.
19. července 2021
Byla jsem tady už potřetí a vždy jsem byla maximálně spokojená. Příjemný personál - od recepce, přes procedury, po kuchyň. Velmi příjemné, že je možné v županu chodit všemi spojovacími chodbami. Prameny na chodbách cestou nutí dodržovat pitný režim. Určitě se sem zase někdy vrátím....
Petr M.
13. července 2021
Nádherný lázeňský hotel. Kvalitou je rozhodně lepší než názvem, nenechte se mýlit.
Simona Plaňanská
17. září 2020
Krásné prostředí, skvělé služby
Boris F.
28. července 2020
Naprosto super pobyt, díky propojení komplexu hotelů spojovacím koridorem, není nutné v případě nepříznivého počasí opustit hotel. Veškerý personál byl ochotný a vstřícný. Děkujeme a rádi se vrátíme.
Jana L.
4. června 2020
Objednání pobytu a jeho zajištění z vaší strany bylo naprosto bezproblémové a časově vyhovující. Ubytování, stravování, lázeňské a wellness služby plně odpovídaly nabídce. Moc děkujeme za doporučení.
MUDr.Pavla H.,Jablonec n.N.
5. ledna 2020
Ubytování mile překvapilo-jednolůžkový pokoj velmi komfortně zařízen manželskou postelí:-) a v koupelně bonus-VANA. Díky
Martin J., Stuttgart
23. října 2019
Dobrý den, jezdím do Mariánských lázní již sedm let po sobě, 5x do Hvězdy a 2x do CL a mohu číci, že se zde cítím jako doma. Personál hotelů, Restaurací a lázeňských služeb mne již zná a oslovuje jménem. Myslím, že je to nejlepší reklma a mohu říci, že přijedu opět. Děkuji.
Vážený pane Martine, děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Centrální Lázně. Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší. Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví. Se srdečným pozdravem Regina Haslerová Guest Relations Manager
MUDr. Pavla H.,Jablonec nad Nisou
7. ledna 2019
Děkuji za příjemně strávený mezi-vánoční čas,byla to skvělý volba-Centrální lázně. Vstřícný personál, příjemné ubytování, chutná jídla a báječné procedury. Určitě jsem nebyla naposledy.
Ivo Ekl, Slaný
18. července 2018
Pokoj 143 klidný, čistý. Jen výhled do zdi nám trochu vadil. Upřednostnili bychom raději vanu místo sprchového koutu.
Iveta Vystydová, Praha
31. ledna 2018
Zlepšit jídlo, zakázat řvoucí miminka v sauně. Vše ostatní velká spokojenost.
Marta Václavíková, Praha
5. prosince 2017
Mariánské Lázně nádherné, studené :) hotel velmi příjemný, útulný, personál velmi vstřícný
Jiří Maryška Plzeň
27. listopadu 2017
jsem spokojen a přeji vám hodně spokojených zákazníků
Eva Rajman, Basilej, Švýcarsko
11. ledna 2017
Byli jsme velmi spokojeni, to propojení koridory je velice zajímavě řešené, jak akusticky, tak vizuálně. Zpočátku jsme sice trochu bloudily ,ale jinak vše o.k. Pokoj prostorný, WC separátní, velmi praktické. Transfer od hotelu na letiště do Prahy, vše výborně klaplo, děkujeme.
Ováriová slovensko
21. července 2015
Veľmi sa nám hotel páčil a sme boli spokojní aj s izbou ako aj so službami hotela. Personál bol milý .
Markéta
17. května 2013
Pobyt byl naprosto skvělý. Moc se mi líbilo a určitě se vrátíme.
Petr
17. května 2013
Byli jsme třikrát v jiném hotelu, který byl tentokrát plně obsazený. Vybrali jsme proto tento a mohu říct, že se navzájem velmi liší. Tip: Vzdělávání zaměstnanců, především těch v restauraci, je důležité a místo jako Mariánské Lázně by si to zasloužilo. Těším se na další návštěvu.
Michal
13. ledna 2013
Velký a klidný hotel, který je zároveň blízko centru. Je to dobře udržovaná budova se šarmem z přelomu století. Hosté jsou většinou rusové a němci. Vše je vzdušné, čisté a dobře zařízené. V hotelu jsou špičkové služby, je zde příjemný personál a panuje zde přátelská atmosféra.
Daniel, Brno
30. srpna 2012
Vše se nám tady velice líbilo, pestré menu, pěkné. Gratulujeme k 200. narozeninám. velmi krásná výstava starých fotografií.
Vladimír
10. srpna 2012
Nemůžu pochopit některé stížnosti zde. Centrální Lázně jsou opravdu nádherné a mají opravdu krásné lázně a zázemí. Přijetí bylo velice milé a proběhla i krátká prohlídka celého hotelu. Co se jídla týče, vše je čerstvé a v dostatečném množství. Lázeňské procedury a masáže jsou jak z říše snů a mohu jen doporučit. Hosté jsou jak mladí tak staří. Pokoj byl senzační a nabízel klasické vybavení jako TV, minibar, trezor,... V hotelu jsem byl s přítelkyní a všem doporučuji. Víc jsem si ani nedokázal představit. Příští rok se uvidíme.
Petra, Písek
30. července 2012
Velmi dobrá obsluha a děkujeme personálu za velmi příjemné vystupování - velké díky doktorce Matrosové a ostatním sestrám. Výborný přístup lékařů a zdr.personálu - pochvala pro šéfkuchaře za velmi chutná jídla.