Hodnocení Hotel Centrální Lázně


Hodnocení Hotel Centrální Lázně

93%

  • Personál - 95%
  • 95%
  • Čistota - 95%
  • 95%
  • Lázeňské služby - 93%
  • 93%
  • Poměr cena/výkon - 90%
  • 90%
  • Stravování - 95%
  • 95%

Jana B., Plzeň

15. května 2024

100%

Rádi se vrátíme, velice se nám vše líbilo, výborné jídlo

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Ivo E., Slaný

14. března 2024

88%

V přiděleném pokoji č.111 nehřálo topení. Nápravu jsme museli 3x urgovat. V hotelu jsme byli již 4x, většinou max. spokojenost.

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Lenka, Děčín

20. prosince 2023

90%

Krásný pobyt, místo, moc jsme si odpočinuli a rádi se vrátíme.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Příhoda T., Ústí nad Labem

18. prosince 2023

94%

Pro své návštěvy Mariánských lázní využívám jen služeb hotelu Centrální Lázně, protože jsem velmi spokojen se službami i kvalitou poskytovaných služeb včetně léčebných procedůr.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Helena P., Praha

9. srpna 2023

100%

Dobrý den, předem se omlouvám, měla jsem v plánu napsat dříve, ale nějak mi ten čas utekl. Byly jsme u vás velmi spokojené, jak s ubytováním tak se službami. Já, přesto, že mám dietu, a všude se potýkám s problémy se stravováním, jsem měla dokonalý servis. Určitě plánujeme další návštěvu, rozhodně však aspoň na tři noci. Děkuji vám ještě jednou za vaše služby a přístup. S pozdravem Helena P.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Centrální Lázně odpověděl na tuto recenzi:

Dobrý den, Vážená paní Heleno, děkujeme Vám za Váš pobyt, a děkujeme také za skvělé hodnocení našich služeb, které bylo předáno vedení hotelu. 100%-ní spokojenost hostů je naším cílem, Vaše hodnocení je pro nás výbornou zpětnou vazbou, a zároveň báječným odrazovým můstkem do další práce - DĚKUJEME. Přejeme Vám pevné zdraví, hodně štěstí a radostí, a těšíme se, že Vás / vás brzy opět v hotelu Centrální Lázně přivítáme. S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager, Centrální Lázně


Drtinova, Praha

28. července 2023

100%

V hotelu už jsme byli dvakrát a vždy velice spokojeni s pokojem, rádi se budeme vracet. Hotel celkově úžasný.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Centrální Lázně odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Drtinová, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Jitka E., Stříbro

14. června 2023

100%

Velká výhoda v ubytování - veškeré procedury v místě - bez nutnosti přebíhání Ubytování super

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Centrální Lázně odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Jitko, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Centrální Lázně**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Guest Relation Manager


Martin J., Stuttgart

13. června 2023

78%

Všichni se snaží, s větším či menším úspěchem. Myslím, že v hotelu panuje strach před vedením společnosti. Problémy se neřeší, ale tutlají, nikdo nechce na sebe upozornit. Příklad - chybějící kluzné podložky na nohách židlí v jídelně. Zodpovědná pracovnice se mnou hodinu diskutovala jestli je to potřeba a nic se nestalo. Nedostatečná!

Personál:
90%
Čistota:
60%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

M. S.

28. dubna 2023

100%

Děkujeme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Marie N., Praha

5. března 2023

84%

Těšila jsem se na masáže, při předchozím pobytu byla paní masérka super. Tentokrát však pan masér byl opravdu k ničemu, pochybuji o jeho kvalifikaci. Škoda, jinak bylo vše bezvadné.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
50%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%
Hotel Centrální Lázně odpověděl na tuto recenzi:

Dobrý den, Vážená paní Marie, děkujeme Vám za Váš pobyt, a za hodnocení našich služeb, které předáváme vedení hotelu. Moc si vážíme toho, že jste u nás byla již opakovaně. O to víc nás mrzí, že se nám nepodařilo splnit Vaše očekávání u zmíněné masáže. Vzhledem k tomu, že jste u nás jinak byla spokojená, doufáme, že Vás budeme moci opět v hotelu Centrální Lázně přivítat. Naším cílem je 100%-ní spokojenost hostů. Pokud byste pak přece jen našla něco, co je třeba zlepšit, prosíme, kontaktujte nás, jsme tu pro Vás!:) Přejeme Vám pevné zdraví, hodně štěstí a radostí a těšíme se na Vás. S mnoha srdečnými pozdravy Eva Voldřichová, Guest Relation Manager


Romana H., Liberec

17. ledna 2023

98%

Příjemné prostředí a hlavně procedůry a personál vstřícný, profesionální. Výborná strava vždy bylo z čeho vybrat.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%
Hotel Centrální Lázně odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Romano, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše hodnocení nás těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Centrální Lázně**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Mária H., Brno

17. ledna 2023

88%

Všetko bolo skvelé, vážime si služby hotela ale hlavne ľudí, čo v ňom pracujú. Jedinú výčitku mám za masáž, ktorú som si kúpila. Za mňa to nebola masáž, ale šúchanie po chrbte. Masér bol veľmi milý, ale určite už toho mal akurát tak dosť. Pred rokom masíroval skvele, teraz asi zmenil techniku, ktorá mi, bohužiaľ, nesadla. Inak veľmi odporúčam.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%
Hotel Centrální Lázně odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Mária, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše hodnocení nás těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Centrální Lázně**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Vera S., Plzen

18. listopadu 2022

96%

Do hotelu Flora se rada vracim.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
90%

Věra Č., Písek

18. listopadu 2022

100%

Byla jsem u vás 14 dní v červenci do srpna. Je mě 68 let a vše jsem si platila sama. Potřebovala jsem doléčit ,,Polyneéz.reumatiku\" Měla jsem pokoj sama pro sebe, sebou psa, irského setra. Personál, počínaje recepcí, p.Dr.Džamilou, pokojský personál, obsluha u jídla, konče lázeňským personálem, vše bylo úúúúžasné a naprosto bez chyb. čisto naprosto všude. Do Mariánek jsem se zamilovala, jestli se dožiji budu opakovat, 4 měsíce jsem bez bolestí.55000,-je hodně penez, ale těch 14 dní jsem byla v ráji. Velmi děkuji celému personálu stravování,v šeho dost a pestrý výběr ,pozorná a milá obsluha. Vím že i v jiných hotelech byli hosté spokojeni, ale já se budu ráda vracet do C.L. mnohokrát děkuji Věra písek

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Kamil F.

18. listopadu 2022

92%

Masáž a masér byly méně kvalitní. Římské lázně - mastné mosazné tyče v bazénech. V úrovni hladiny na obkladech bazénů mastné hnědé pruhy. Jinak spokojenost...

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Monika W., Praha

22. června 2022

100%

S ubytováním jsme byly maximálně spokojené. Pokoj s kuchyňkou předčil naše očekávání. Za to moc hotelu děkuji.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Centrální Lázně odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Moniko, děkujeme Vám za krásné hodnocení. Jsme rádi, že jsme splnili všechna Vaše očekávání. Budeme se nadále snažit udržovat služby na vysoké úrovni, aby se k nám hosté rádi vraceli. Ještě jednou děkujeme, těšíme se na Vaší příští návštěvu. S pozdravem Radomíra Pavlištová Guest Relation Manager


ing.Hana D., Kralupy n.Vlt.

14. října 2021

96%

Byla jsem spokojená.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Milan V.

3. října 2021

100%

velká spokojenost,všechno v naprostém pořádku, ubytování v Maria spa skvělé, koridory mezí lazenskymi domy výborné.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Centrální Lázně odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane Milane, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Centrální Lázně**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


paní R., Praha

3. října 2021

100%

V tomto hotelu jsem již po třetí a vzdy jsem velice spokojená. Rádi se k Vám vracíme a doufáme, že to tak ještĕ bude.Před 20 lety jsem byla u Vàs na léčení a od té doby se do ML vracím každý rok.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Centrální Lázně odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní R., chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Ivana T.

1. září 2021

96%

Příjemný 4* hotel Centrální Lázně má kvalitní ubytování a výbornou stravu. Je možné absolvovat procedury i zaplavat si v bazénu umístěném v hotelu Hvězda.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

A.K.

9. srpna 2021

20%

Část personálu bez respirátorů, jsou nevrlí, nezdraví, bez spropitného jsou prostě nepříjemní.

Personál:
20%
Čistota:
20%
Lázeňské služby:
20%
Poměr cena/výkon:
20%
Stravování:
20%

Eva Schovanková

5. srpna 2021

93%

Výborná lázeňská péče, příjemný veškerý personál,moc a moc děkuji

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
85%
Stravování:
90%

Helena Žáková

31. července 2021

96%

Hotel jsem procházela, navštívila jsem pokoj,všude čisto a útulno. Možnost dokoupit večeři jsem uvitala a musím říct, že jídlo ve formě bufetu bylo vynikající a velká nabídka byla také skvělá

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Helena Lorencová

28. července 2021

96%

Moc pěkný hotel. Příjemný sestřičky a velice ochotné uklízečky. Výborná strava. Velké poděkování kuchařům.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Miroslav Rýdl

22. července 2021

96%

Zážitek jedna radost

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Ivana P.

21. července 2021

100%

Zážitek jedna radost

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Romana O.

19. července 2021

100%

Byla jsem tady už potřetí a vždy jsem byla maximálně spokojená. Příjemný personál - od recepce, přes procedury, po kuchyň. Velmi příjemné, že je možné v županu chodit všemi spojovacími chodbami. Prameny na chodbách cestou nutí dodržovat pitný režim. Určitě se sem zase někdy vrátím....

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Petr M.

13. července 2021

98%

Nádherný lázeňský hotel. Kvalitou je rozhodně lepší než názvem, nenechte se mýlit.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Simona Plaňanská

17. září 2020

100%

Krásné prostředí, skvělé služby

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Boris F.

28. července 2020

88%

Naprosto super pobyt, díky propojení komplexu hotelů spojovacím koridorem, není nutné v případě nepříznivého počasí opustit hotel. Veškerý personál byl ochotný a vstřícný. Děkujeme a rádi se vrátíme.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
90%

Jana L.

4. června 2020

75%

Objednání pobytu a jeho zajištění z vaší strany bylo naprosto bezproblémové a časově vyhovující. Ubytování, stravování, lázeňské a wellness služby plně odpovídaly nabídce. Moc děkujeme za doporučení.

Personál:
70%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
80%

MUDr.Pavla H.,Jablonec n.N.

5. ledna 2020

90%

Ubytování mile překvapilo-jednolůžkový pokoj velmi komfortně zařízen manželskou postelí:-) a v koupelně bonus-VANA. Díky

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

Martin J., Stuttgart

23. října 2019

84%

Dobrý den, jezdím do Mariánských lázní již sedm let po sobě, 5x do Hvězdy a 2x do CL a mohu číci, že se zde cítím jako doma. Personál hotelů, Restaurací a lázeňských služeb mne již zná a oslovuje jménem. Myslím, že je to nejlepší reklma a mohu říci, že přijedu opět. Děkuji.

Personál:
100%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%
Hotel Centrální Lázně odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane Martine, děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Centrální Lázně. Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší. Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví. Se srdečným pozdravem Regina Haslerová Guest Relations Manager


MUDr. Pavla H.,Jablonec nad Nisou

7. ledna 2019

100%

Děkuji za příjemně strávený mezi-vánoční čas,byla to skvělý volba-Centrální lázně. Vstřícný personál, příjemné ubytování, chutná jídla a báječné procedury. Určitě jsem nebyla naposledy.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Ivo Ekl, Slaný

18. července 2018

88%

Pokoj 143 klidný, čistý. Jen výhled do zdi nám trochu vadil. Upřednostnili bychom raději vanu místo sprchového koutu.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
100%

Iveta Vystydová, Praha

31. ledna 2018

78%

Zlepšit jídlo, zakázat řvoucí miminka v sauně. Vše ostatní velká spokojenost.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
40%

Marta Václavíková, Praha

5. prosince 2017

84%

Mariánské Lázně nádherné, studené :) hotel velmi příjemný, útulný, personál velmi vstřícný

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
50%

Jiří Maryška Plzeň

27. listopadu 2017

94%

jsem spokojen a přeji vám hodně spokojených zákazníků

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Eva Rajman, Basilej, Švýcarsko

11. ledna 2017

86%

Byli jsme velmi spokojeni, to propojení koridory je velice zajímavě řešené, jak akusticky, tak vizuálně. Zpočátku jsme sice trochu bloudily ,ale jinak vše o.k. Pokoj prostorný, WC separátní, velmi praktické. Transfer od hotelu na letiště do Prahy, vše výborně klaplo, děkujeme.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Ováriová slovensko

21. července 2015

100%

Veľmi sa nám hotel páčil a sme boli spokojní aj s izbou ako aj so službami hotela. Personál bol milý .

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Markéta

17. května 2013

100%

Pobyt byl naprosto skvělý. Moc se mi líbilo a určitě se vrátíme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Petr

17. května 2013

90%

Byli jsme třikrát v jiném hotelu, který byl tentokrát plně obsazený. Vybrali jsme proto tento a mohu říct, že se navzájem velmi liší. Tip: Vzdělávání zaměstnanců, především těch v restauraci, je důležité a místo jako Mariánské Lázně by si to zasloužilo. Těším se na další návštěvu.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Michal

13. ledna 2013

78%

Velký a klidný hotel, který je zároveň blízko centru. Je to dobře udržovaná budova se šarmem z přelomu století. Hosté jsou většinou rusové a němci. Vše je vzdušné, čisté a dobře zařízené. V hotelu jsou špičkové služby, je zde příjemný personál a panuje zde přátelská atmosféra.

Personál:
80%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
50%

Daniel, Brno

30. srpna 2012

90%

Vše se nám tady velice líbilo, pestré menu, pěkné. Gratulujeme k 200. narozeninám. velmi krásná výstava starých fotografií.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Vladimír

10. srpna 2012

98%

Nemůžu pochopit některé stížnosti zde. Centrální Lázně jsou opravdu nádherné a mají opravdu krásné lázně a zázemí. Přijetí bylo velice milé a proběhla i krátká prohlídka celého hotelu. Co se jídla týče, vše je čerstvé a v dostatečném množství. Lázeňské procedury a masáže jsou jak z říše snů a mohu jen doporučit. Hosté jsou jak mladí tak staří. Pokoj byl senzační a nabízel klasické vybavení jako TV, minibar, trezor,... V hotelu jsem byl s přítelkyní a všem doporučuji. Víc jsem si ani nedokázal představit. Příští rok se uvidíme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
90%

Petra, Písek

30. července 2012

92%

Velmi dobrá obsluha a děkujeme personálu za velmi příjemné vystupování - velké díky doktorce Matrosové a ostatním sestrám. Výborný přístup lékařů a zdr.personálu - pochvala pro šéfkuchaře za velmi chutná jídla.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Jindřiška, Praha

30. června 2012

100%

Byla jsem příjemně překvapena milým personálem.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Karel

30. června 2012

72%

Velmi příjemný a čistý hotel, který nabízí vše potřebné pro uvolnění a odpočinek. Kuchyně má však co zlepšovat a neodpovídá této cenové kategorii.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
50%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
50%

Jan

28. května 2012

86%

Příjemný odpočinek ve velice klidné a vyrovnané atmosféře. Léčebná kúra byla opravdu vynikající. Zaměstnanci by si ale měli dát pozor na teplotu jídla, která nebyla vždy ideální. Nabídka by také mohla být o něco rozmanitější, i když to neznamená, že by bylo každý den nabízeno to samé.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

Václav

17. května 2012

90%

Lázeňský pobyt na týden. Závěr: rozhodně se vrátíme. Pokoj byl velice hezký, světlý, dobře vybavený a čistý. Personál velmi ochotný a vstřícný - nemáme jediné námitky. Snídaně i večeře byly pestré, bohaté a vždy nám chutnalo - kuchyni patří zvláštní poděkování. Lázeňské služby naprosto excelentní - také díky lékařskému pohovoru na místě, který skvěle zhodnotil aktuální potřeby.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

2 důvody proč rezervovat přes nás



Garance nejlepší ceny

Ve všech námi nabízených hotelech se vám vždy snažíme zajistit tu nejlepší cenu balíčku.

Jsme experti

Žijeme v Mariánských Lázních a známe všechny naše hotely. Rádi Vám poradíme a vybereme ten správný hotel pro vás.


Buďte první, kdo se dozví o výhodných nabídkách!

Přihlaste se k odběru a už vám nic neunikne. Žádný spam, ale užitečné tipy pro vaši dovolenou.