paní Š., Milovice
3. listopadu 2023
Ubytování bylo super. Akorát máme výhrady na bazén. Jak jsme se těšili na volný vstup do bazénu, tak jsme tam ani jednou nevlezli. Do tak ledové vody se to prostě nedalo. To nás moc mrzelo.
Venceslava P., Praha4
9. září 2023
Bylo to super a pojedeme zas.
Jiřina, okres Rakovník
31. května 2023
Je zřejmé, že hotel byl a je zaměřen na německou klientelu, na TV nelze naladit Čt 1,Čt 2 a Čt 24, horší průměr je i sauna, bohužel klienti neví, že se do sauny nechodí v plavkách a když jdou ze sauny do bazénu, měli by se osprchovat, kdo se má v cizím potu koupat. V odpočívárně stojí voda. Ostatní služby bez jediné chybičky, byli jsme velmi spokojeni.
Petr M.
17. ledna 2023
S pobytem jsme byly velmi spokojen i, určitě se v budoucnu vrátíme
Ivana, Praha
17. ledna 2023
Zlepšit jednání a zrychlit obsluhu číšníků.
Jan M., Sokolov
28. listopadu 2022
Na pokoji dost chladno! nestejné porce jídla! některý personál neochotný!
Jan M., Sokolov
23. listopadu 2022
Až na to zdražení parkovného a hotelového příplatku ,a na pokoji trochu chladněji !!! Dobrý !!
Karla S., Šumperk
23. listopadu 2022
Byly jsme velmi spokojené, hotel nám vyhovoval i svou polohou, BUS zastávka u něj - velká výhoda.
Ondřej P., Sokolov
18. listopadu 2022
.
Marie Mi., Banská Bystrica
18. listopadu 2022
Ja jsem rodáčka z M.L. Pro mne je to srdcová záležitosť.
Kristina B., Horní Lhota
25. prosince 2021
V hotelu se nám velice líbilo a byli jsme spokojeni.
Markéta B., Stráž nad Nežárkou
16. prosince 2021
Bohužel jsem byli zklamáni: personál při první večeři naprosto neschopný, jednotné menu roznáčel 2 hodiny, nic si nepamatoval, přinesl dezert ještě před polévkou, každý jsme jedli s manželem jindy... Kvalita jídla průměrná. Druhý den se směny vyměnily a vše v naprostém pořádku. Postele poměrně měkke /ale to je subjektivní/, v takovémto hotelu by ale neměla být připojena voda ve sprše obráceně - horká pod modrým znakem a studená pod červeným. V případě návštěvy Mariánských Lázní budeme hledat jiný hotel.
Anna F., Frýdek-Místek
7. října 2021
Úplnou spokojenost narušilo jen pár drobností. Například v lázeňském provozu byla téměř studená voda při relaxační koupeli, personál se nezeptal, zda vyhovuje; přístroj na perličkovou masáž nohou nefungoval správně.
Romana Č., Strakonice
2. října 2021
Byla jsem nadšená.
Sylva Panuškova
1. října 2021
Hotel je nadherny byla jsem velice spokojena.
Sylva P.
1. října 2021
Hotel je nadherny byla jsem velice spokojena.
Zdenek M., Letohrad
30. září 2021
1/ pomocný personál naprosto neprofesionální 4/ především z důvodu nabídky jídel v hotelu 5/ Romantická večeře u stolečku 70x70cm trošku nepovedené když tam máte kulaté stoly a uvítací večeře v podobě guláše s knedlíkem v takovémto hotelu je též neomluvitelný propadák . Nastoupili jsme ve 14h, tak nechápu proč jsme si nemohli zvolit z nabídky 3 jídel k večeři která se podávala v 19h.
Jitka H., Kdyně
30. září 2021
Pokoj v hotelu byl připraven, vše bylo čisté, pokoj příjemně voněl. Pokoj se nám velmi líbil. Co nás nemile překvapilo, byla kvalita jídla a obsluha v restauraci hotelu. Myslím, že tento hotel je na vysoké úrovni a tentokrát celkový dojem skutečně pokazila restaurace a jejich obsluha. Je to škoda, aby mně obsluha řekla, když jsem se ptala na polosladké víno, že nemají, ale že mně do suchého vína přidají cukr..... to nemá slov
Miloslav Ř.
14. září 2021
Vladislav Klečka, Litoměřice
13. září 2021
Celková spokojenost, problém pouze při odjezdu, nebylo místo pro zaparkování auta a odnešení věcí do vozidla. Místo určené pouze pro krátkodobé zaparkování bylo trvale obsazené jedním vozidlem. S tímto problémem se potýkali i ostatní hosté jak při příjezdu, tak i při odjezdu.
Hana
7. července 2021
Byla jsem strašně spokojena. Masáže výborná, jídlo vynikající, personál výborný, úklid výborný. Dekuji
Vendula S.
2. července 2020
Příjemný a ochotný personál, čistota, jídlo - vynikající, sauna a bazén - neměl chybu
Andrea M.
12. června 2020
Tento pobyt, který jste mi doporučili, byl opravdu vydařený a mohu jen a jen poděkovat. I když je hotel umístěn v centru města, nikterak není rušen provozem z ulice.
František Z.
1. června 2020
Bazén a sauna přímo v hotelu, léčebné procedury v hotelu, bohatá snídaně a chutné večeře. Personál dovedl vyřešit i bezlepkové stravování
Jan L, Plzeň
12. února 2020
Celkově jsme byli s ubytováním spokojeni. Poloha hotelu výborná. Personál ochotný. Jídlo v pořádku, neurazí ani nenadchne, taková jídelna. Pokoje čisté, vybavení starší. Procedury v pořádku, bazén malinký, na plavání není.
Jiří T., Přeštice
11. ledna 2020
Servis hotelu bez chyby; obsluha při snídani v pořádku, obsluha při večeři měla rezervy, strava-staročeské menu se vůbec nepovedlo-zaječí paštika byla obyčejná vepř. paštika v alobalu. polévka nestravitelná, kachna tvrdá a lívance připálené. V nabídce chybělo plzeňské pivo.
Patrik D., N. Role
11. září 2019
Ubytování se nám líbilo, pokoj slušný, všude bylo čisto, personál hotelu vstřícný a jídlo nám moc chutnalo. Mohu vřele doporučit.
Lenka M., Praha
22. května 2019
Bohužel cena neodpovídá službě. Nelíbilo se mi parkování za dalších 200,- Kč na noc. Proč? Snídaně byly celkem fajn, dalo se vybrat. Večeře strašné. Po příjezdu nám byly přiděleny výpečky s bramboráky. Příšerná kombinace. Nemohli jsme si vybrat nic jiného. Čočková polévka, ve které plaval nějaký spálený škvarek.
Dana J., Hradec Králové
28. listopadu 2018
Byla jsem na víkendovém pobytu s dcerou. Perfektně jsme si to užily. Výborné služby a kuchyně vynikající.
Květuše, Litoměřice
27. listopadu 2018
Dobrý den, s hotelem a jeho službami, včetně personálu, jsme byli nadmíru spokojeni jako již několikrát před tím, a proto sem jezdíme tak často. Navštívili jsme již mnoho hotelů, ale žádný z nich nebyl takový jako právě tento! Minusem jsou měkké matrace, které sjíždí z postele. Zhoršení jsme taktéž pociťovali v kvalitě a chutnosti jídla, které jsme srovnávali s návštěvou z února 2018.
Josef, Praha
2. listopadu 2018
Byli jsme spokojeni.
Hana L., Plzeň
17. října 2018
Čisté příjemné prostředí, útulný pokoj, milá ochotná obsluha jak u procedůr, tak v recepci a restauraci. Jen málo parkovacich mist u hotelu, ale je možnost parkovat nedaleko. Mohu vřele doporučit, výborný relax.
Milan S., Tábor- Zahostice
3. října 2018
Výborné služby a personál ve welnes. Dobré snídaně. Stravování pokazily večeře. Kuchař bez nápadů, jídlo těžké. Příklad: knedliky ke kachně nepoživatelné, oschlé , houskové navíc napařene do bláta. Odpověď paní vrchní knedlíky u nás nedělame - snad jsem je měl sám reklamovat v Lidlu? Očekával jsem i lepší ošacení ostatních rekreantů na 4*hotelu, ale za to nemůžete.
Dana H., Vimperk
29. září 2018
Byli jsme spokojeni, koupelna čistá, co bychom vytkli - čistotu koberce na pokoji .
Milan Schmid Tábor (Záhostice)
25. září 2018
Vcelku spokojenost. Snídaně dobré, ale večeře katastrofa. Schopnosti kuchaře? Kachna? knedlíky ?!!!!
Dobroslava H., Klatovy
20. srpna 2018
dobré, žádný problém, nic mě nenapadá.
Milan T., Rakovník
19. srpna 2018
S ubytováním i stravováním jsme byli spokojeni, pokoje čisté a personál příjemný a ochotný a stejně tak pracovnice wellness
Marie Pavlasová, Nelahozeves
27. června 2018
V hotelu hotelu Continentál jsem byla ubytovaná již mnohokrát. V loňském roce 3x, letos již 2x. Do hotelu jezdím zejména pro perfektní služby welnes. Vyzdvyhuji práci všech děvčat, které provádí masáže, kosmetiku i další procedůry. Jsou velmi milé a při objednání dalších služeb se vždy snaží najít řešení, které by mi vyhovovalo. k bodu 1. - personál hotelu je rovněž velmi vstřícný a ochotný. Při požádání změny v jídelničku rádi vyhoví. k bodu 5. - stravování je chutné, ale večeře jsou v některých případech až moc těžké. Jedná se zejména o sataročeské meny. k bodu 2. - jestli bych něco hotelu vytkla, tak si myslím že ve čtyřhvězdičkovém hotelu by neměly být na pokojích zašlapané koberce a fleky na nich. To nemyslím, ža by uklizečky špatně uklízely, v žádném případě, ale na kobercích se už podepsal čas a vyčistit staré koberce nezvládnou ani sebelepší uklízečky. Touto skutečností chci také odůvodnit mé hodnocení v bodě 2 na 4. Dále si myslím, že hotelu schází transfér, když v některých případech potřebuje klient odvézt, nebo přivézt z nádraží. Byla jsem ubytovaná ve tříhvězdičkovém hotelu a transfér fungoval znamenitě.
Eva Balejová, Karlovy Vary
11. června 2018
Vše v pořádku, malinké mínus je hluk ze silnice v ranních hodinách. Snídaně moc dobré (oceňuji polévku k snídani), pokoj čistý.
Zuzana Praha
22. května 2018
Hotel je umístěn v klidné části města. Hned vedle je super park se super cukrárnou. Vhodné i pro domácí mazlíčky.
Radim Šťastný,Praha
14. dubna 2018
Došlo k záměně jedné procedury v rámci wellness oproti původní nabídce a bazén,sauna a fitness se poměrně brzy zavírají. Jinak velká spokojenost
Jaroslava Židová
12. února 2018
Ubytování skvělé. Celkově jsme byli spokojeni. Děkujeme.
Zuzana Drhová, Ústí nad Labem
7. února 2018
bazen velmi malý, tak možná pro 1, do sauny se nelze dostat, je stále plno, chce to rezervaci
Zdeněk Dražka, Králův Dvůr
1. února 2018
Ubytování perfektní, klid v noci, čisto na pokoji. Personál, tím myslím recepce, restaurace, masážní centrum, vše perfektní. Naprosto spokojeni.
Miloslava a Karolína Procházkovy, Praha
23. listopadu 2017
S ubytováním jsme byly velmi spokojeny, tento hotel doporučujeme. Personál hotelu byl vstřícný, strava výborná, ale chybělo nám ovoce.
Jana Adamcová, Letohrad
20. listopadu 2017
Pokoj, kde jsem byla ubytovaná, je příjemný a útulný, recepční jsou vstřícní, servírky a mladý číšník milí a přátelští, pokojská svědomitá, masérky výborné. Byla jsem spokojená. Doporučuji zařadit nějaká bezlepková jídla, postrádala jsem je, protože mám předepsanou bezlepkovou dietu.