Hodnocení Hotel Continental


Hodnocení Hotel Continental

91%

  • Personál - 89%
  • 89%
  • Čistota - 94%
  • 94%
  • Lázeňské služby - 94%
  • 94%
  • Poměr cena/výkon - 92%
  • 92%
  • Stravování - 87%
  • 87%

paní Š., Milovice

3. listopadu 2023

100%

Ubytování bylo super. Akorát máme výhrady na bazén. Jak jsme se těšili na volný vstup do bazénu, tak jsme tam ani jednou nevlezli. Do tak ledové vody se to prostě nedalo. To nás moc mrzelo.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Venceslava P., Praha4

9. září 2023

94%

Bylo to super a pojedeme zas.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Jiřina, okres Rakovník

31. května 2023

96%

Je zřejmé, že hotel byl a je zaměřen na německou klientelu, na TV nelze naladit Čt 1,Čt 2 a Čt 24, horší průměr je i sauna, bohužel klienti neví, že se do sauny nechodí v plavkách a když jdou ze sauny do bazénu, měli by se osprchovat, kdo se má v cizím potu koupat. V odpočívárně stojí voda. Ostatní služby bez jediné chybičky, byli jsme velmi spokojeni.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Petr M.

17. ledna 2023

100%

S pobytem jsme byly velmi spokojen i, určitě se v budoucnu vrátíme

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Ivana, Praha

17. ledna 2023

88%

Zlepšit jednání a zrychlit obsluhu číšníků.

Personál:
70%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Jan M., Sokolov

28. listopadu 2022

90%

Na pokoji dost chladno! nestejné porce jídla! některý personál neochotný!

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Jan M., Sokolov

23. listopadu 2022

94%

Až na to zdražení parkovného a hotelového příplatku ,a na pokoji trochu chladněji !!! Dobrý !!

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Karla S., Šumperk

23. listopadu 2022

96%

Byly jsme velmi spokojené, hotel nám vyhovoval i svou polohou, BUS zastávka u něj - velká výhoda.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
80%

Ondřej P., Sokolov

18. listopadu 2022

100%

.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Marie Mi., Banská Bystrica

18. listopadu 2022

100%

Ja jsem rodáčka z M.L. Pro mne je to srdcová záležitosť.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Kristina B., Horní Lhota

25. prosince 2021

100%

V hotelu se nám velice líbilo a byli jsme spokojeni.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Markéta B., Stráž nad Nežárkou

16. prosince 2021

60%

Bohužel jsem byli zklamáni: personál při první večeři naprosto neschopný, jednotné menu roznáčel 2 hodiny, nic si nepamatoval, přinesl dezert ještě před polévkou, každý jsme jedli s manželem jindy... Kvalita jídla průměrná. Druhý den se směny vyměnily a vše v naprostém pořádku. Postele poměrně měkke /ale to je subjektivní/, v takovémto hotelu by ale neměla být připojena voda ve sprše obráceně - horká pod modrým znakem a studená pod červeným. V případě návštěvy Mariánských Lázní budeme hledat jiný hotel.

Personál:
50%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
50%

Anna F., Frýdek-Místek

7. října 2021

90%

Úplnou spokojenost narušilo jen pár drobností. Například v lázeňském provozu byla téměř studená voda při relaxační koupeli, personál se nezeptal, zda vyhovuje; přístroj na perličkovou masáž nohou nefungoval správně.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Romana Č., Strakonice

2. října 2021

100%

Byla jsem nadšená.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Sylva Panuškova

1. října 2021

100%

Hotel je nadherny byla jsem velice spokojena.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Sylva P.

1. října 2021

100%

Hotel je nadherny byla jsem velice spokojena.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Zdenek M., Letohrad

30. září 2021

70%

1/ pomocný personál naprosto neprofesionální 4/ především z důvodu nabídky jídel v hotelu 5/ Romantická večeře u stolečku 70x70cm trošku nepovedené když tam máte kulaté stoly a uvítací večeře v podobě guláše s knedlíkem v takovémto hotelu je též neomluvitelný propadák . Nastoupili jsme ve 14h, tak nechápu proč jsme si nemohli zvolit z nabídky 3 jídel k večeři která se podávala v 19h.

Personál:
70%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
40%

Jitka H., Kdyně

30. září 2021

80%

Pokoj v hotelu byl připraven, vše bylo čisté, pokoj příjemně voněl. Pokoj se nám velmi líbil. Co nás nemile překvapilo, byla kvalita jídla a obsluha v restauraci hotelu. Myslím, že tento hotel je na vysoké úrovni a tentokrát celkový dojem skutečně pokazila restaurace a jejich obsluha. Je to škoda, aby mně obsluha řekla, když jsem se ptala na polosladké víno, že nemají, ale že mně do suchého vína přidají cukr..... to nemá slov

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
20%

Miloslav Ř.

14. září 2021

100%

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Vladislav Klečka, Litoměřice

13. září 2021

88%

Celková spokojenost, problém pouze při odjezdu, nebylo místo pro zaparkování auta a odnešení věcí do vozidla. Místo určené pouze pro krátkodobé zaparkování bylo trvale obsazené jedním vozidlem. S tímto problémem se potýkali i ostatní hosté jak při příjezdu, tak i při odjezdu.

Personál:
90%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Hana

7. července 2021

100%

Byla jsem strašně spokojena. Masáže výborná, jídlo vynikající, personál výborný, úklid výborný. Dekuji

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Vendula S.

2. července 2020

68%

Příjemný a ochotný personál, čistota, jídlo - vynikající, sauna a bazén - neměl chybu

Personál:
70%
Čistota:
60%
Lázeňské služby:
60%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
80%

Andrea M.

12. června 2020

63%

Tento pobyt, který jste mi doporučili, byl opravdu vydařený a mohu jen a jen poděkovat. I když je hotel umístěn v centru města, nikterak není rušen provozem z ulice.

Personál:
60%
Čistota:
60%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
60%

František Z.

1. června 2020

65%

Bazén a sauna přímo v hotelu, léčebné procedury v hotelu, bohatá snídaně a chutné večeře. Personál dovedl vyřešit i bezlepkové stravování

Personál:
60%
Čistota:
60%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
70%

Jan L, Plzeň

12. února 2020

82%

Celkově jsme byli s ubytováním spokojeni. Poloha hotelu výborná. Personál ochotný. Jídlo v pořádku, neurazí ani nenadchne, taková jídelna. Pokoje čisté, vybavení starší. Procedury v pořádku, bazén malinký, na plavání není.

Personál:
100%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
80%

Jiří T., Přeštice

11. ledna 2020

84%

Servis hotelu bez chyby; obsluha při snídani v pořádku, obsluha při večeři měla rezervy, strava-staročeské menu se vůbec nepovedlo-zaječí paštika byla obyčejná vepř. paštika v alobalu. polévka nestravitelná, kachna tvrdá a lívance připálené. V nabídce chybělo plzeňské pivo.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
50%

Patrik D., N. Role

11. září 2019

95%

Ubytování se nám líbilo, pokoj slušný, všude bylo čisto, personál hotelu vstřícný a jídlo nám moc chutnalo. Mohu vřele doporučit.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Lenka M., Praha

22. května 2019

52%

Bohužel cena neodpovídá službě. Nelíbilo se mi parkování za dalších 200,- Kč na noc. Proč? Snídaně byly celkem fajn, dalo se vybrat. Večeře strašné. Po příjezdu nám byly přiděleny výpečky s bramboráky. Příšerná kombinace. Nemohli jsme si vybrat nic jiného. Čočková polévka, ve které plaval nějaký spálený škvarek.

Personál:
70%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
30%
Stravování:
10%

Dana J., Hradec Králové

28. listopadu 2018

96%

Byla jsem na víkendovém pobytu s dcerou. Perfektně jsme si to užily. Výborné služby a kuchyně vynikající.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Květuše, Litoměřice

27. listopadu 2018

84%

Dobrý den, s hotelem a jeho službami, včetně personálu, jsme byli nadmíru spokojeni jako již několikrát před tím, a proto sem jezdíme tak často. Navštívili jsme již mnoho hotelů, ale žádný z nich nebyl takový jako právě tento! Minusem jsou měkké matrace, které sjíždí z postele. Zhoršení jsme taktéž pociťovali v kvalitě a chutnosti jídla, které jsme srovnávali s návštěvou z února 2018.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
40%

Josef, Praha

2. listopadu 2018

88%

Byli jsme spokojeni.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Hana L., Plzeň

17. října 2018

100%

Čisté příjemné prostředí, útulný pokoj, milá ochotná obsluha jak u procedůr, tak v recepci a restauraci. Jen málo parkovacich mist u hotelu, ale je možnost parkovat nedaleko. Mohu vřele doporučit, výborný relax.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Milan S., Tábor- Zahostice

3. října 2018

80%

Výborné služby a personál ve welnes. Dobré snídaně. Stravování pokazily večeře. Kuchař bez nápadů, jídlo těžké. Příklad: knedliky ke kachně nepoživatelné, oschlé , houskové navíc napařene do bláta. Odpověď paní vrchní knedlíky u nás nedělame - snad jsem je měl sám reklamovat v Lidlu? Očekával jsem i lepší ošacení ostatních rekreantů na 4*hotelu, ale za to nemůžete.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
50%

Dana H., Vimperk

29. září 2018

94%

Byli jsme spokojeni, koupelna čistá, co bychom vytkli - čistotu koberce na pokoji .

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Milan Schmid Tábor (Záhostice)

25. září 2018

78%

Vcelku spokojenost. Snídaně dobré, ale večeře katastrofa. Schopnosti kuchaře? Kachna? knedlíky ?!!!!

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
40%

Dobroslava H., Klatovy

20. srpna 2018

100%

dobré, žádný problém, nic mě nenapadá.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Milan T., Rakovník

19. srpna 2018

90%

S ubytováním i stravováním jsme byli spokojeni, pokoje čisté a personál příjemný a ochotný a stejně tak pracovnice wellness

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Marie Pavlasová, Nelahozeves

27. června 2018

74%

V hotelu hotelu Continentál jsem byla ubytovaná již mnohokrát. V loňském roce 3x, letos již 2x. Do hotelu jezdím zejména pro perfektní služby welnes. Vyzdvyhuji práci všech děvčat, které provádí masáže, kosmetiku i další procedůry. Jsou velmi milé a při objednání dalších služeb se vždy snaží najít řešení, které by mi vyhovovalo. k bodu 1. - personál hotelu je rovněž velmi vstřícný a ochotný. Při požádání změny v jídelničku rádi vyhoví. k bodu 5. - stravování je chutné, ale večeře jsou v některých případech až moc těžké. Jedná se zejména o sataročeské meny. k bodu 2. - jestli bych něco hotelu vytkla, tak si myslím že ve čtyřhvězdičkovém hotelu by neměly být na pokojích zašlapané koberce a fleky na nich. To nemyslím, ža by uklizečky špatně uklízely, v žádném případě, ale na kobercích se už podepsal čas a vyčistit staré koberce nezvládnou ani sebelepší uklízečky. Touto skutečností chci také odůvodnit mé hodnocení v bodě 2 na 4. Dále si myslím, že hotelu schází transfér, když v některých případech potřebuje klient odvézt, nebo přivézt z nádraží. Byla jsem ubytovaná ve tříhvězdičkovém hotelu a transfér fungoval znamenitě.

Personál:
80%
Čistota:
40%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
80%

Eva Balejová, Karlovy Vary

11. června 2018

100%

Vše v pořádku, malinké mínus je hluk ze silnice v ranních hodinách. Snídaně moc dobré (oceňuji polévku k snídani), pokoj čistý.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Zuzana Praha

22. května 2018

98%

Hotel je umístěn v klidné části města. Hned vedle je super park se super cukrárnou. Vhodné i pro domácí mazlíčky.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Radim Šťastný,Praha

14. dubna 2018

90%

Došlo k záměně jedné procedury v rámci wellness oproti původní nabídce a bazén,sauna a fitness se poměrně brzy zavírají. Jinak velká spokojenost

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Jaroslava Židová

12. února 2018

84%

Ubytování skvělé. Celkově jsme byli spokojeni. Děkujeme.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Zuzana Drhová, Ústí nad Labem

7. února 2018

76%

bazen velmi malý, tak možná pro 1, do sauny se nelze dostat, je stále plno, chce to rezervaci

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
60%

Zdeněk Dražka, Králův Dvůr

1. února 2018

98%

Ubytování perfektní, klid v noci, čisto na pokoji. Personál, tím myslím recepce, restaurace, masážní centrum, vše perfektní. Naprosto spokojeni.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
90%

Miloslava a Karolína Procházkovy, Praha

23. listopadu 2017

92%

S ubytováním jsme byly velmi spokojeny, tento hotel doporučujeme. Personál hotelu byl vstřícný, strava výborná, ale chybělo nám ovoce.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Jana Adamcová, Letohrad

20. listopadu 2017

92%

Pokoj, kde jsem byla ubytovaná, je příjemný a útulný, recepční jsou vstřícní, servírky a mladý číšník milí a přátelští, pokojská svědomitá, masérky výborné. Byla jsem spokojená. Doporučuji zařadit nějaká bezlepková jídla, postrádala jsem je, protože mám předepsanou bezlepkovou dietu.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
70%

2 důvody proč rezervovat přes nás



Garance nejlepší ceny

Ve všech námi nabízených hotelech se vám vždy snažíme zajistit tu nejlepší cenu balíčku.

Jsme experti

Žijeme v Mariánských Lázních a známe všechny naše hotely. Rádi Vám poradíme a vybereme ten správný hotel pro vás.


Buďte první, kdo se dozví o výhodných nabídkách!

Přihlaste se k odběru a už vám nic neunikne. Žádný spam, ale užitečné tipy pro vaši dovolenou.