Hodnocení Hotel Continental


Hodnocení Hotel Continental

87%

  • Personál - 93%
  • 93%
  • Čistota - 90%
  • 90%
  • Lázeňské služby - 95%
  • 95%
  • Poměr cena/výkon - 84%
  • 84%
  • Stravování - 77%
  • 77%

Jiří T., Přeštice

11. ledna 2020

84%

Servis hotelu bez chyby; obsluha při snídani v pořádku, obsluha při večeři měla rezervy, strava-staročeské menu se vůbec nepovedlo-zaječí paštika byla obyčejná vepř. paštika v alobalu. polévka nestravitelná, kachna tvrdá a lívance připálené. V nabídce chybělo plzeňské pivo.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
50%

Patrik D., N. Role

11. září 2019

95%

Ubytování se nám líbilo, pokoj slušný, všude bylo čisto, personál hotelu vstřícný a jídlo nám moc chutnalo. Mohu vřele doporučit.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Lenka M., Praha

22. května 2019

52%

Bohužel cena neodpovídá službě. Nelíbilo se mi parkování za dalších 200,- Kč na noc. Proč? Snídaně byly celkem fajn, dalo se vybrat. Večeře strašné. Po příjezdu nám byly přiděleny výpečky s bramboráky. Příšerná kombinace. Nemohli jsme si vybrat nic jiného. Čočková polévka, ve které plaval nějaký spálený škvarek.

Personál:
70%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
30%
Stravování:
10%

Dana J., Hradec Králové

28. listopadu 2018

96%

Byla jsem na víkendovém pobytu s dcerou. Perfektně jsme si to užily. Výborné služby a kuchyně vynikající.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Květuše, Litoměřice

27. listopadu 2018

84%

Dobrý den, s hotelem a jeho službami, včetně personálu, jsme byli nadmíru spokojeni jako již několikrát před tím, a proto sem jezdíme tak často. Navštívili jsme již mnoho hotelů, ale žádný z nich nebyl takový jako právě tento! Minusem jsou měkké matrace, které sjíždí z postele. Zhoršení jsme taktéž pociťovali v kvalitě a chutnosti jídla, které jsme srovnávali s návštěvou z února 2018.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
40%

Josef, Praha

2. listopadu 2018

88%

Byli jsme spokojeni.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Hana L., Plzeň

17. října 2018

100%

Čisté příjemné prostředí, útulný pokoj, milá ochotná obsluha jak u procedůr, tak v recepci a restauraci. Jen málo parkovacich mist u hotelu, ale je možnost parkovat nedaleko. Mohu vřele doporučit, výborný relax.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Milan S., Tábor- Zahostice

3. října 2018

80%

Výborné služby a personál ve welnes. Dobré snídaně. Stravování pokazily večeře. Kuchař bez nápadů, jídlo těžké. Příklad: knedliky ke kachně nepoživatelné, oschlé , houskové navíc napařene do bláta. Odpověď paní vrchní knedlíky u nás nedělame - snad jsem je měl sám reklamovat v Lidlu? Očekával jsem i lepší ošacení ostatních rekreantů na 4*hotelu, ale za to nemůžete.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
50%

Dana H., Vimperk

29. září 2018

94%

Byli jsme spokojeni, koupelna čistá, co bychom vytkli - čistotu koberce na pokoji .

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Milan Schmid Tábor (Záhostice)

25. září 2018

78%

Vcelku spokojenost. Snídaně dobré, ale večeře katastrofa. Schopnosti kuchaře? Kachna? knedlíky ?!!!!

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
40%

Dobroslava H., Klatovy

20. srpna 2018

100%

dobré, žádný problém, nic mě nenapadá.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Milan T., Rakovník

19. srpna 2018

90%

S ubytováním i stravováním jsme byli spokojeni, pokoje čisté a personál příjemný a ochotný a stejně tak pracovnice wellness

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Marie Pavlasová, Nelahozeves

27. června 2018

74%

V hotelu hotelu Continentál jsem byla ubytovaná již mnohokrát. V loňském roce 3x, letos již 2x. Do hotelu jezdím zejména pro perfektní služby welnes. Vyzdvyhuji práci všech děvčat, které provádí masáže, kosmetiku i další procedůry. Jsou velmi milé a při objednání dalších služeb se vždy snaží najít řešení, které by mi vyhovovalo. k bodu 1. - personál hotelu je rovněž velmi vstřícný a ochotný. Při požádání změny v jídelničku rádi vyhoví. k bodu 5. - stravování je chutné, ale večeře jsou v některých případech až moc těžké. Jedná se zejména o sataročeské meny. k bodu 2. - jestli bych něco hotelu vytkla, tak si myslím že ve čtyřhvězdičkovém hotelu by neměly být na pokojích zašlapané koberce a fleky na nich. To nemyslím, ža by uklizečky špatně uklízely, v žádném případě, ale na kobercích se už podepsal čas a vyčistit staré koberce nezvládnou ani sebelepší uklízečky. Touto skutečností chci také odůvodnit mé hodnocení v bodě 2 na 4. Dále si myslím, že hotelu schází transfér, když v některých případech potřebuje klient odvézt, nebo přivézt z nádraží. Byla jsem ubytovaná ve tříhvězdičkovém hotelu a transfér fungoval znamenitě.

Personál:
80%
Čistota:
40%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
80%

Eva Balejová, Karlovy Vary

11. června 2018

100%

Vše v pořádku, malinké mínus je hluk ze silnice v ranních hodinách. Snídaně moc dobré (oceňuji polévku k snídani), pokoj čistý.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Zuzana Praha

22. května 2018

98%

Hotel je umístěn v klidné části města. Hned vedle je super park se super cukrárnou. Vhodné i pro domácí mazlíčky.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Radim Šťastný,Praha

14. dubna 2018

90%

Došlo k záměně jedné procedury v rámci wellness oproti původní nabídce a bazén,sauna a fitness se poměrně brzy zavírají. Jinak velká spokojenost

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Jaroslava Židová

12. února 2018

84%

Ubytování skvělé. Celkově jsme byli spokojeni. Děkujeme.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Zuzana Drhová, Ústí nad Labem

7. února 2018

76%

bazen velmi malý, tak možná pro 1, do sauny se nelze dostat, je stále plno, chce to rezervaci

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
60%

Zdeněk Dražka, Králův Dvůr

1. února 2018

98%

Ubytování perfektní, klid v noci, čisto na pokoji. Personál, tím myslím recepce, restaurace, masážní centrum, vše perfektní. Naprosto spokojeni.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
90%

Miloslava a Karolína Procházkovy, Praha

23. listopadu 2017

92%

S ubytováním jsme byly velmi spokojeny, tento hotel doporučujeme. Personál hotelu byl vstřícný, strava výborná, ale chybělo nám ovoce.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Jana Adamcová, Letohrad

20. listopadu 2017

92%

Pokoj, kde jsem byla ubytovaná, je příjemný a útulný, recepční jsou vstřícní, servírky a mladý číšník milí a přátelští, pokojská svědomitá, masérky výborné. Byla jsem spokojená. Doporučuji zařadit nějaká bezlepková jídla, postrádala jsem je, protože mám předepsanou bezlepkovou dietu.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
70%

3 důvody proč rezervovat přes nás



Garance nejlepší ceny

Ve všech námi nabízených hotelech se vám vždy snažíme zajistit tu nejlepší cenu.


Dostávejte ty nejvýhodnější nabídky přímo do Vaší emailové schránky