Hodnocení Grandhotel Nabokov


Hodnocení Grandhotel Nabokov

87%

  • Personál - 85%
  • 85%
  • Čistota - 93%
  • 93%
  • Lázeňské služby - 91%
  • 91%
  • Poměr cena/výkon - 84%
  • 84%
  • Stravování - 82%
  • 82%

Alena, Praha

10. května 2022

92%

Naprostá spokojenost.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
70%

Jarmila B., Rokycany

8. března 2022

100%

Ubytování bylo super, moc se nám u Vás s manželem líbilo.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Petruška Jaromír

22. ledna 2022

88%

Schází uzavřené prostory pro společenské aktivity/různé spol. hry/s příslušnou restaurační obsluhou.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
90%

Karel R., Litoměřice

3. ledna 2022

90%

Ubytování velmi příjemné, obsluha a čistota prostoru ubytování velmi dobrá.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
70%

Petr Č.

16. prosince 2021

100%

100% spokojenost se vším včetně příjemného a ochotného personálu

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Alena a Vladimír V., Sezimovo Ústí

16. prosince 2021

100%

Velice příjemný personál, od lékaře po pokojské. Zejména mladí fyzioterapeuti velmi vstřícní, je vidět, že je práce baví a mají zájem. Vynikající jídlo, velká pochvala kuchařům. V červenci jsme byli v Karlových Varech - pobyt u vás se nedá srovnat. Velké poděkování.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Miloš P., Modrava

16. prosince 2021

70%

Domnívám se, že by bylo vhodné, když už personál neumí česky, aby se domluvil alespoň jiným světovým jazykem a ruštinu tím nemyslím, rovněž personál restaurace by měl umět servírovat láhvové víno, tedy pokud budou nějaké ve čtyř hvězdičkovém hotelu, mít k dispozici.

Personál:
60%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
70%

Jaroslav K., Praha

15. prosince 2021

75%

Naprostá spokojenost. neměli jsme žádné problémy, snad by šla zlepšit přehlednost a označení jednotlivých procedur a budov, ze začátku v tom člověk tápe. Recepční by mohla být vstřícnější, patrně jazykový problém z její strany.

Personál:
80%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
60%
Stravování:
80%

Jana Z.

4. listopadu 2021

90%

Krásný hotel, výborná poloha, dobre jídlo. Ocenila bych více distributorů dezinfekcnich gelu, hlavně v jídelně by měl být gel na každém stole, jelikož se všichni hosté dotýkají nabiracich lžic bez možnosti si pote ruce dezinfikovat. Řešením by mohly být jednorázové rukavice pro každého hosta. Také nikdo při příjezdu nekontroloval doklad o bezinfekcnosti. Jinak velká spokojenost.

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Marta No., Hlinsko

3. října 2021

100%

Letní relaxační pobyt v hotelu jsme si s manželem letos opravdu užili - veškeré služby byly na velmi vysoké úrovni. Oceňujeme zejména milý a ochotný personál, kvalitu lázeňské péče a příjemné prostředí. Určitě se budeme rádi vracet.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Marcela N., Liberec

30. září 2021

96%

S pobytem i službami jsme byli spokojeni, dalším zájemcům můžeme doporučit.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
80%

František C.

5. září 2020

63%

Hezký hotel, jídlo mohlo být rozmanitější - neodpovídalo úrovni 4*, dobrá poloha hotelu, velký výběr wellness a léčebných procedur.

Personál:
60%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
50%

Antonín M.

6. srpna 2020

75%

Luxusní wellnes a léčebné prostředí, saunový komplex nás uchvátil. Propojení několika budov bylo dobré řešení, nemusíte v županu mimo hotel.

Personál:
70%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
70%

Karolína D.

20. června 2020

78%

Wellness jsme vybírali velmi dlouho a nakonec jsme se rozhodli pro Hotel Nabokov. Hotel je moderně zařízený, personál příjemný a ochotný. Jídlo bylo skvělé a bylo ho až dost. Velký bazén s lehátky a sauny, do kterých jsme se zamilovali. Procedury byly dobře časově rozvržení. Určitě se do hotelu budeme vracet. Moc děkujeme personálu za skvělé služby.

Personál:
80%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
80%

Jiří Ch., Humpolec

25. února 2020

86%

Ubytování velmi dobré, byl jsem poprvé v lázních, vlastně na zkoušku. Nevyznal jsem se v nabídkách procedůr a příště, bych se chtěl s někým poradit.

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Dagmar M., Zliv

26. prosince 2019

96%

Byla jsem velmi spokojena

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Mike K., Canada

8. června 2019

82%

Velice hezky dobře situovaný hotel. Se vším spokojení co se týče pokoje zařízení, jídla , jediná trošku černá skvrnka byla hned první den při snídani (nepamatují si jméno) černovlasá rusky mluvící servírka velice arogantní nepřijímá. Problém byl vyřešen na místě s paní vedoucí český mluvící velice příjemná paní. Jinak děkujeme celému hotelu za příjemný pobyt.

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
80%

Zdenka F., Chodov

3. června 2019

95%

V hotelu se mi moc líbilo, byla jsem naprosto spokojená. Až na malý nedostatek, že nebylo možno využít počítač a internet. Ne, každý má dnes chytry telefon a tak byl pobyt bohužel bez počítače. Ale to je jen nepatrný nedostatek hotelu.

Personál:
100%
Čistota:
0%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Světlana, Praha

5. května 2019

70%

Hezky čistý hotel, super sauna.

Personál:
30%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
50%

Anna, Praha

1. března 2019

94%

Užili jsme si nádherný víkend v hotelu Nabokov. Hotel je nový, má krásný velký bazén, velmi pěknou saunu, hammam a posilovnu. Pokoje jsou velmi prostorné.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Ema, Praha

4. ledna 2019

78%

Příjemné prostředí, klidné vhodné k odpočinku. U bazénu je málo lehátek.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
70%

Marek K., Česká republika

22. listopadu 2018

88%

V hotelu jsme se cítili velmi komfortně. je umístěn l v centru města nedaleko lázeňských kolonád. Moc se nám tam líbilo, i přesto, že jsme zde pobyli pouze 1 noc.Pokoje jsou moc pěkné, snídaně pestrá formou švédských stolů. Vše nové.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Jan C., Karlovy Vary

18. října 2018

88%

Nový hotel s výbornými službami. Hotel je blízko kolonády. Opravdu jsem si pobyt užil.Bohužel jsem nestihl navštívit wellness, ale v budoucnu to chci napravit.

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Veronika, České Budějovice

9. října 2018

76%

Pobyli jsme v hotelu pouze 1 noc, ale mohu říci, že je to zatím nejlepší hotel, kde jsem byla v Mariánských Lázní.Náš pokoj byl opravdu velký, spousta prostoru, pěkný design, velmi pohodlné postele. Měli jsme i kosmetiku, mohu jen doporučit. Příště přijedeme na delší dobu.

Personál:
80%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Karel, Praha

14. září 2018

80%

Přátelský a ochotný personál. Pokoje se nám líbily, snídaně průměrná. Moc se nám líbila vířivka a bazén, snad jen by mohl být trochu větší bazén.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
60%

2 důvody proč rezervovat přes nás



Garance nejlepší ceny

Ve všech námi nabízených hotelech se vám vždy snažíme zajistit tu nejlepší cenu.

Jsme experti

Žijeme v Mariánských Lázních a známe všechny naše hotely. Rádi Vám poradíme a vybereme ten správný hotel pro vás.


Dostávejte ty nejvýhodnější nabídky přímo do Vaší emailové schránky