Hodnocení Hotel Belvedere


Hodnocení Hotel Belvedere

88%

  • Personál - 93%
  • 93%
  • Čistota - 91%
  • 91%
  • Lázeňské služby - 87%
  • 87%
  • Poměr cena/výkon - 86%
  • 86%
  • Stravování - 87%
  • 87%

Milada V., Roupov

10. ledna 2020

78%

Byla jsem spokojena. Nevýhoda, hotel nemá parkování. Výhoda je, že je u hlavní kolonády, v centru, takže je vše blízko.

Personál:
90%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
60%

Vladimíra R., Kladno

9. prosince 2019

100%

Naprostá spokojenost počínaje rychlostí reakce při rezervaci, přes ubytování až po služby jak restaurační, tak balneo. A víme, o čem mluvíme, jsme dlouholetí \"konzumenti\" lázeňské léčby i relaxačních pobytů. Letošní balíček v hotelu Belveder byl bezkonkurenční.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Hana D., Pisek

26. listopadu 2019

100%

Ve Vašem hotelu jsem se cítila dobře. Bylo dobře, Všude bylo čisto a uklizeno, jídlo bylo také fajn a personál milý a příjemný.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Belvedere odpověděl na tuto recenzi:

Vážení hosté, velice děkujeme za pozitivní hodnocení hotelu Belvedere a zároveň za pochvalu personálu. Budeme velmi rádi, pokud Vás budeme moci opět přivítat. Zdravím a přeji příjemné předvánoční dny, Hotel Manager


Jiřka, Prachaticko

11. listopadu 2019

96%

Personál v hotelu výborný, rehabilitační personál je opravdu nadstandartní, stravování chutné, pokoje jsou třeba přetapetovat. Vím, že je to starý hotel, vzhledově nádherný, ale uvnitř je třeba koupelna již trochu nevyhovující. Je zbytečně velká, ale chybí zde sprchový kout. Je to hotel s lázeňskými procedurami a tak se přepokládá, že klienti mají nějaký zdravotní problém. Pokud máte zdravotní problém s pohybovým ústrojím a to v pozdějším věku mají všichni, tak do vany nevlezete. Tudíž za celý týden pobytu se vlastně nemůžete umýt. Jinak opravdu chválím, jen nás trochu mrzelo, že zde byli jen cizinci. Nebylo zde s kým popovídat.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Markéta, Česká republika

3. srpna 2019

88%

Děkujeme Hotel blízko Zpívající fontány, nad Kolonádou, cca 20 metrů od hotelu zastávka MHD, která Vás zaveze po celém městě až na nádraží. Pokoj čistý, vkusně zařízený, koupelna čistá, prostorná, ložní prádlo a ručníky čisté, voňavé, denní pokojová služba. Snídaně dostačující. Personál příjemný. Hotelový bazén v ceně pobytu. Velice se nám líbilo, děkujeme.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

Petr, Česká republika

28. července 2019

92%

Lázeňské procedury byly skvělé a personál profesionální a velmi přátelský.

Personál:
100%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Adam, Olomouc

25. ledna 2019

100%

Krásný hotel s výbornou polohou hned u kolonády a MHD. Snídaně nám chutnala, Personál přátelský.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Martina, Hradec Králové

21. ledna 2019

88%

V tomto hotelu už jsme podruhé. Snídaně výborná, postele jsou pohodlné. V koupelně byla zima, byla spojena s balkonem a šel odtud chlad. Bazén na stěnách měl skvrny nečistot, asi usazeniny, nevím přesně.

Personál:
100%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Monika, Brno

17. ledna 2019

74%

Přátelský personál na recepci, milá usměvavá paní. Dobré snídaně.V restauraci je protivný kuchař, mluvil v kuchyni sprostě až to bylo slyšet v restauraci.Nedostatečný počet personálu v Balneu, nemohli jsme si nic přiobjednat.

Personál:
70%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
60%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
70%

Kateřina, Most

7. ledna 2019

94%

Usměvavá a příjemná paní na recepci. V hotelu se nám líbilo.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Miloslava, České Budějovice

25. října 2018

100%

Unikátní hotel s výbornou lokalitou. Mariánské Lázně jsou klidným městem. Doporučuji navštívit restauraci Villa Patriot.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Růžena, Pardubice

13. října 2018

88%

Krásný hotel s výhledem na kolonádu a zpívající fontánu, díky tomu kolem hotelu ruch. přátelský personál, čistota perfektní, dobré snídaně a večeře. Koupelny by zasloužili rekonstrukci.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Jan, Praha

27. srpna 2018

78%

Ubytování bylo fajn, jen mi chyběla kvalitní káva a fresh na hotelu. Odpad WC trochu zlobil a nechtěl odtékat to bylo nepříjemné.

Personál:
100%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
80%

Lenka, Praha

25. července 2018

74%

Ubytování skvělé, umístění hotelu hned v blízkosti fontány. Měli jsme krásný výhled. Bohužel v Mariánských Lázních dlouhodobě nemůžeme nalézt restauraci, kde by nám chutnalo a chuť jídla by předčila naše očekávání. Doufám v lepší zítřky.

Personál:
70%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
80%

Jan, Praha

23. července 2018

82%

Děkujeme za krásný pobyt. Moc jsme si odpočinuli. Hezký výhled z pokoje, velmi dobrá snídaně. Parkování bohužel možné jen v parkovacím domě, to je trochu problematické.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
90%

Šimánková

11. února 2018

98%

Pohodový a klidný pobyt. Dobrá a bohatá snídaně, pŕíjemný personál v recepci. Hezký jsmei s maminkou odpočinuly.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Luboš R.

8. května 2017

82%

V hotelu jsme byli tři noci ve dvoulůžkovém pokoji s polopenzí a službami wellness. Musíme pochválit zejména stravování a také výbornou polohu hotelu s výhledem na kolonádu a město. Personál byl příjemný a snažil se vyhovět našim přáním. Hotelový bazén je poměrně malý, ale ve večerních hodinách v něm kromě nás nikdo nebyl, takže jsme měli místa dost. Nevýhodou hotelu je to, že nemá vlastní parkoviště, což se dá vyřešit v recepci sousedního hotelu Paříž. Našli jsme jediné výraznější negativum, a sice velice měkké a nepohodlné matrace, kvůli nimž nebyl spánek dostatečně kvalitní. Jinak se nám zde moc líbilo a hotel můžeme doporučit nejen vzhledem k poměru ceny a kvality.

Personál:
100%
Čistota:
75%
Lázeňské služby:
75%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

3 důvody proč rezervovat přes nás



Garance nejlepší ceny

Ve všech námi nabízených hotelech se vám vždy snažíme zajistit tu nejlepší cenu.


Dostávejte ty nejvýhodnější nabídky přímo do Vaší emailové schránky