ReSi, Praha
7. února 2020
Meli jsme zastaralý a neútulný pokoj bez rychlovarne konvice. Celkově málo ovoce, k obědu pouze černý čaj a bez kávy. Saláty byly smíchány se salátem z předešlého dne. Nebylo označené co je co. Žádný výběr pro dietní a vegetariánskou stravu. Což by člověk v lázních očekával. Naštěstí byl personál schopný improvizovat a pomohl alespoň s čajovou termoskou.
Milada V., Roupov
10. ledna 2020
Byla jsem spokojena. Nevýhoda, hotel nemá parkování. Výhoda je, že je u hlavní kolonády, v centru, takže je vše blízko.
Vladimíra R., Kladno
9. prosince 2019
Naprostá spokojenost počínaje rychlostí reakce při rezervaci, přes ubytování až po služby jak restaurační, tak balneo. A víme, o čem mluvíme, jsme dlouholetí \"konzumenti\" lázeňské léčby i relaxačních pobytů. Letošní balíček v hotelu Belveder byl bezkonkurenční.
Hana D., Pisek
26. listopadu 2019
Ve Vašem hotelu jsem se cítila dobře. Bylo dobře, Všude bylo čisto a uklizeno, jídlo bylo také fajn a personál milý a příjemný.
Vážení hosté, velice děkujeme za pozitivní hodnocení hotelu Belvedere a zároveň za pochvalu personálu. Budeme velmi rádi, pokud Vás budeme moci opět přivítat. Zdravím a přeji příjemné předvánoční dny, Hotel Manager
Jiřka, Prachaticko
11. listopadu 2019
Personál v hotelu výborný, rehabilitační personál je opravdu nadstandartní, stravování chutné, pokoje jsou třeba přetapetovat. Vím, že je to starý hotel, vzhledově nádherný, ale uvnitř je třeba koupelna již trochu nevyhovující. Je zbytečně velká, ale chybí zde sprchový kout. Je to hotel s lázeňskými procedurami a tak se přepokládá, že klienti mají nějaký zdravotní problém. Pokud máte zdravotní problém s pohybovým ústrojím a to v pozdějším věku mají všichni, tak do vany nevlezete. Tudíž za celý týden pobytu se vlastně nemůžete umýt. Jinak opravdu chválím, jen nás trochu mrzelo, že zde byli jen cizinci. Nebylo zde s kým popovídat.
Markéta, Česká republika
3. srpna 2019
Děkujeme Hotel blízko Zpívající fontány, nad Kolonádou, cca 20 metrů od hotelu zastávka MHD, která Vás zaveze po celém městě až na nádraží. Pokoj čistý, vkusně zařízený, koupelna čistá, prostorná, ložní prádlo a ručníky čisté, voňavé, denní pokojová služba. Snídaně dostačující. Personál příjemný. Hotelový bazén v ceně pobytu. Velice se nám líbilo, děkujeme.
Petr, Česká republika
28. července 2019
Lázeňské procedury byly skvělé a personál profesionální a velmi přátelský.
Adam, Olomouc
25. ledna 2019
Krásný hotel s výbornou polohou hned u kolonády a MHD. Snídaně nám chutnala, Personál přátelský.
Martina, Hradec Králové
21. ledna 2019
V tomto hotelu už jsme podruhé. Snídaně výborná, postele jsou pohodlné. V koupelně byla zima, byla spojena s balkonem a šel odtud chlad. Bazén na stěnách měl skvrny nečistot, asi usazeniny, nevím přesně.
Monika, Brno
17. ledna 2019
Přátelský personál na recepci, milá usměvavá paní. Dobré snídaně.V restauraci je protivný kuchař, mluvil v kuchyni sprostě až to bylo slyšet v restauraci.Nedostatečný počet personálu v Balneu, nemohli jsme si nic přiobjednat.
Kateřina, Most
7. ledna 2019
Usměvavá a příjemná paní na recepci. V hotelu se nám líbilo.
Miloslava, České Budějovice
25. října 2018
Unikátní hotel s výbornou lokalitou. Mariánské Lázně jsou klidným městem. Doporučuji navštívit restauraci Villa Patriot.
Růžena, Pardubice
13. října 2018
Krásný hotel s výhledem na kolonádu a zpívající fontánu, díky tomu kolem hotelu ruch. přátelský personál, čistota perfektní, dobré snídaně a večeře. Koupelny by zasloužili rekonstrukci.
Jan, Praha
27. srpna 2018
Ubytování bylo fajn, jen mi chyběla kvalitní káva a fresh na hotelu. Odpad WC trochu zlobil a nechtěl odtékat to bylo nepříjemné.
Lenka, Praha
25. července 2018
Ubytování skvělé, umístění hotelu hned v blízkosti fontány. Měli jsme krásný výhled. Bohužel v Mariánských Lázních dlouhodobě nemůžeme nalézt restauraci, kde by nám chutnalo a chuť jídla by předčila naše očekávání. Doufám v lepší zítřky.
Jan, Praha
23. července 2018
Děkujeme za krásný pobyt. Moc jsme si odpočinuli. Hezký výhled z pokoje, velmi dobrá snídaně. Parkování bohužel možné jen v parkovacím domě, to je trochu problematické.
Šimánková
11. února 2018
Pohodový a klidný pobyt. Dobrá a bohatá snídaně, pŕíjemný personál v recepci. Hezký jsmei s maminkou odpočinuly.
Luboš R.
8. května 2017
V hotelu jsme byli tři noci ve dvoulůžkovém pokoji s polopenzí a službami wellness. Musíme pochválit zejména stravování a také výbornou polohu hotelu s výhledem na kolonádu a město. Personál byl příjemný a snažil se vyhovět našim přáním. Hotelový bazén je poměrně malý, ale ve večerních hodinách v něm kromě nás nikdo nebyl, takže jsme měli místa dost. Nevýhodou hotelu je to, že nemá vlastní parkoviště, což se dá vyřešit v recepci sousedního hotelu Paříž. Našli jsme jediné výraznější negativum, a sice velice měkké a nepohodlné matrace, kvůli nimž nebyl spánek dostatečně kvalitní. Jinak se nám zde moc líbilo a hotel můžeme doporučit nejen vzhledem k poměru ceny a kvality.