Jitka a Líba, Plzeň
12. listopadu 2024
Velice příjemné, milý a ochotný personál. Jen ulice Příkrá, byla opravdu příkrá, za což ovšem hotel nemůže. Hotel doporučujeme.
Kristina L., Poděbrady
9. srpna 2024
Některé vybavení hotelu trochu zastaralé, ale všechno čisté a uklízené. personál ve spa byl přátelský a profesionální - především vrchní sestra.
Vážená paní Kristino, děkujeme za Vaše hodnocení pobytu v hotelu Spa Děvín. Moc nás těší, že se Vám pobyt vydařil a děkujeme za pochvalu personálu našeho Spa oddělení, kterou rádi našim zaměstnancům předáme. Hotel je po částečné renovaci pokojů a restaurace, zastaralé části hotelu budou v blízké době také zrekonstruovány. Budeme se na Vás těšit i při Vaší příští návštěvě Mariánských Lázní. Hezký zbytek léta. Markéta Küsdül
Blanka, Plzeň
2. listopadu 2023
Byly jsme spokojené a určitě se vrátíme. Všechno bylo super.
Dagmar Chl.,Praha
24. listopadu 2022
Ubytování bylo kvalitní, výhled na město jsme si představovali lepší, jinak všude čisto, ke kolonádě to není daleko, personál příjemný.
Ludmila K. , Horní Savkov
20. dubna 2022
Dobrý den , v hotelu Děvín se nám celkově moc libilo , pokoj byl pěkný a čistý , v jidelně pestrý výběr, jidlo vynikající a ochotný personál - tam posíláme velkou pochvalu :-) Procedury byly příjemné a uvolňující , jen malá připomínka k personálu v balneo : Chyběla mi tam větší empatie k hostovi , terapeutky nás brali tzv. jak na běžícím pásu a moc s námi nekomunikovaly. Příklad : Uhličitá koupel - kromě na začátku pokynů ke svlečení ani jednou kontrola , jestli jsme v koupeli vpořádku a po koupeli jen \"opatrně vylezte\" a terapeutka byla pryč ... Další : Po rašelinovém obkladu přišla terapeutka , sundala obklad a odešla , nic neřekla , ani že mám zůstat ležet a čekat na masérku . Maserka kdyby si v průběhu masáže nezakašlala , tak jsem měla pocit , že mne masíruje robot a ne člověk . Ani jednou dotaz jestli moc netlačí ,nebo jestli to někde bolí atd.... Jezdím do různých lázní už hodně let , tak mohu srovnávat přístup terapeutů. Vím ,že toho tam mají u vás asi hodně , ale přece jenom promluvit s hostem nezabere tolik času a námahy a hostům udělají radost. Chci pochválit vedouci balneo provozu za ochotu při objednávání další procedury. Jinak jsme byli se vším spokojení a určitě se k vám zase někdy rádi přijedeme podívat. Manželé K.
Alena, Praha
4. ledna 2022
Pokoj pěkný, ale úklid téměř nulový. Služby recepce zoufalé. Pouhé dva druhy jídel k večeři na úrovni závodní kuchyně a vlažné. Příplatek za silvestrovskou večeři zdaleka neodpovídal množství jídla. Pobyt silně poznamenaný nedostatkem profesionálniho personálu. Vše je podřizeno německým klientům, byli jsme oslovováni německy a silvestrovský program byl veden německy. Stoprocentní byl pouze balneoprovoz, pouze lékař ve špinavém a roztrhaném tričku nebudil dobrý dojem.
Vážená paní Aleno. Děkujeme, že jste si udělala čas a ohodnotila Váš pobyt v našem Spa Hotelu Děvín. Veškeré Vaše poznatky jsme konzultovali s vedoucími všech oddělení a rádi bychom se k Vašim připomínkám vyjádřili. Vzhledem k tomu,že jsme nedostali od Vás žádnou připomínku k úklidu či k teplotě stravy během Vašeho pobytu, nemohla být ihned sjednána náprava. Nejlepší je vždy hlásit veškeré připomínky během pobytu v recepci nebo některému z vedoucích pracovníků, aby byly co nejdříve odstraněny. Silvestrovský program,o kterém se zde zmiňujete, obsahoval hudební program a 5-ti chodové menu. Myslíme si,že toto je dostačující a ceně odpovídající služba. Během večera obsluhoval číšník a servírka,oba s několika letou praxí,na které máme jen samé pozitivní hodnocení. Náš hotel není zaměřen pouze na zahraniční klientelu. Z velké části máme klientelu českou,mnoho hostů se k nám rádo vrací. Zaměstnancům wellness oddělení jsme tlumočili Vaše kladné hodnocení. S přáním hezkého dne Stehlíková Hedvika Front office and Reservation manager
Martina
19. září 2019
Alena
17. srpna 2019
Snídaně byly podle očekávání výborné, přikoupili jsme si jeden oběd a jednu večeři a mohu doporučit - bez chybičky -pochvala kuchaři i obsluhujícím Trochu nejistá paní recepční
Jana
5. srpna 2019
Dobrý hotel za rozumnou cenu! Byli jsme velmi spokojeni jak s přístupem personálu, tak se snídaněmi i večeří . Za nás v podstatě nic nemohu kritizovat, ale pro fyzicky méně zdatné nebo nemocné by byl pěší přístup do centra, protože jak již název napovídá , jde se opravdu z příkrého kopce. Ale nám to nevadilo.
Mariana
28. července 2019
Krásné ubytování, rádi se k vám vrátíme! Paní recepční byla přímo skvělá. Příjemná, komunikativní (i v cizích jazycích). Dala nám dobré tipy na výlety, restaurace atd. Snídaně byla báječná, rozmanitá. Teplá i studená vč.nápojů. Pokoje velké, čisté. Koupelna s WC. My jsme měli koupelnu s vanou. Postel pohodlná. TV, Wi-Fi.. Mhd je dobrý způsob přepravy po městě. V každém buse se dá platit kartou (my jsme měli 24h jízdenku za 40kč/os), jinak 12 Kč/jízda. Jezdí často..
turisti záhoráci
7. července 2019
Lokalita blízko centra, milý personál Malý výber jedla pri raňajkách, keď sme prišli o 9 už nebolo pečivo. Neukončené práce, chodenie robotníkov po hoteli a ruch spojený s prácami na prerábaní hotela.
Martin, Praha
13. dubna 2019
Doporučuji všem. Všechno pěkné a super zážitek pro vás. Postarají se o vás. Já osobně jsem čerpal Komplexní lázeňskou péči a fakt super zážitek. Není nikam daleko a vše super ( jídlo, personál).
Veronika Š.
31. března 2019
Jezdime sem opakovaně a vždy spokojenost
Jana K.
28. února 2019
Příjemné , čišté prostředí. Personál ochotný, vstřícný. Pěkné balneo .
Jan
25. února 2019
Bohuslav H.
1. ledna 1970
Profesionální a vlídný personál, vždy velmi ochotný. Ubytování čisté a v klidném prostředí, přitom blízko centra. Mohu jen doporučit.
Jaroslav H.
1. ledna 1970
Velmi příjemné. Hodně cizinců. Jak jinak v lázních.