Hodnocení Hotel Děvín


Hodnocení Hotel Děvín

91%

  • Personál - 90%
  • 90%
  • Čistota - 92%
  • 92%
  • Lázeňské služby - 94%
  • 94%
  • Poměr cena/výkon - 92%
  • 92%
  • Stravování - 87%
  • 87%

Jitka a Líba, Plzeň

12. listopadu 2024

100%

Velice příjemné, milý a ochotný personál. Jen ulice Příkrá, byla opravdu příkrá, za což ovšem hotel nemůže. Hotel doporučujeme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Kristina L., Poděbrady

9. srpna 2024

94%

Některé vybavení hotelu trochu zastaralé, ale všechno čisté a uklízené. personál ve spa byl přátelský a profesionální - především vrchní sestra.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%
Hotel Děvín odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Kristino, děkujeme za Vaše hodnocení pobytu v hotelu Spa Děvín. Moc nás těší, že se Vám pobyt vydařil a děkujeme za pochvalu personálu našeho Spa oddělení, kterou rádi našim zaměstnancům předáme. Hotel je po částečné renovaci pokojů a restaurace, zastaralé části hotelu budou v blízké době také zrekonstruovány. Budeme se na Vás těšit i při Vaší příští návštěvě Mariánských Lázní. Hezký zbytek léta. Markéta Küsdül


Blanka, Plzeň

2. listopadu 2023

100%

Byly jsme spokojené a určitě se vrátíme. Všechno bylo super.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Dagmar Chl.,Praha

24. listopadu 2022

92%

Ubytování bylo kvalitní, výhled na město jsme si představovali lepší, jinak všude čisto, ke kolonádě to není daleko, personál příjemný.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
90%

Ludmila K. , Horní Savkov

20. dubna 2022

92%

Dobrý den , v hotelu Děvín se nám celkově moc libilo , pokoj byl pěkný a čistý , v jidelně pestrý výběr, jidlo vynikající a ochotný personál - tam posíláme velkou pochvalu :-) Procedury byly příjemné a uvolňující , jen malá připomínka k personálu v balneo : Chyběla mi tam větší empatie k hostovi , terapeutky nás brali tzv. jak na běžícím pásu a moc s námi nekomunikovaly. Příklad : Uhličitá koupel - kromě na začátku pokynů ke svlečení ani jednou kontrola , jestli jsme v koupeli vpořádku a po koupeli jen \"opatrně vylezte\" a terapeutka byla pryč ... Další : Po rašelinovém obkladu přišla terapeutka , sundala obklad a odešla , nic neřekla , ani že mám zůstat ležet a čekat na masérku . Maserka kdyby si v průběhu masáže nezakašlala , tak jsem měla pocit , že mne masíruje robot a ne člověk . Ani jednou dotaz jestli moc netlačí ,nebo jestli to někde bolí atd.... Jezdím do různých lázní už hodně let , tak mohu srovnávat přístup terapeutů. Vím ,že toho tam mají u vás asi hodně , ale přece jenom promluvit s hostem nezabere tolik času a námahy a hostům udělají radost. Chci pochválit vedouci balneo provozu za ochotu při objednávání další procedury. Jinak jsme byli se vším spokojení a určitě se k vám zase někdy rádi přijedeme podívat. Manželé K.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Alena, Praha

4. ledna 2022

66%

Pokoj pěkný, ale úklid téměř nulový. Služby recepce zoufalé. Pouhé dva druhy jídel k večeři na úrovni závodní kuchyně a vlažné. Příplatek za silvestrovskou večeři zdaleka neodpovídal množství jídla. Pobyt silně poznamenaný nedostatkem profesionálniho personálu. Vše je podřizeno německým klientům, byli jsme oslovováni německy a silvestrovský program byl veden německy. Stoprocentní byl pouze balneoprovoz, pouze lékař ve špinavém a roztrhaném tričku nebudil dobrý dojem.

Personál:
50%
Čistota:
60%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
50%
Hotel Děvín odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Aleno. Děkujeme, že jste si udělala čas a ohodnotila Váš pobyt v našem Spa Hotelu Děvín. Veškeré Vaše poznatky jsme konzultovali s vedoucími všech oddělení a rádi bychom se k Vašim připomínkám vyjádřili. Vzhledem k tomu,že jsme nedostali od Vás žádnou připomínku k úklidu či k teplotě stravy během Vašeho pobytu, nemohla být ihned sjednána náprava. Nejlepší je vždy hlásit veškeré připomínky během pobytu v recepci nebo některému z vedoucích pracovníků, aby byly co nejdříve odstraněny. Silvestrovský program,o kterém se zde zmiňujete, obsahoval hudební program a 5-ti chodové menu. Myslíme si,že toto je dostačující a ceně odpovídající služba. Během večera obsluhoval číšník a servírka,oba s několika letou praxí,na které máme jen samé pozitivní hodnocení. Náš hotel není zaměřen pouze na zahraniční klientelu. Z velké části máme klientelu českou,mnoho hostů se k nám rádo vrací. Zaměstnancům wellness oddělení jsme tlumočili Vaše kladné hodnocení. S přáním hezkého dne Stehlíková Hedvika Front office and Reservation manager


Martina

19. září 2019

91%

Personál:
75%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
80%

Alena

17. srpna 2019

83%

Snídaně byly podle očekávání výborné, přikoupili jsme si jeden oběd a jednu večeři a mohu doporučit - bez chybičky -pochvala kuchaři i obsluhujícím Trochu nejistá paní recepční

Personál:
75%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
75%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
75%

Jana

5. srpna 2019

91%

Dobrý hotel za rozumnou cenu! Byli jsme velmi spokojeni jak s přístupem personálu, tak se snídaněmi i večeří . Za nás v podstatě nic nemohu kritizovat, ale pro fyzicky méně zdatné nebo nemocné by byl pěší přístup do centra, protože jak již název napovídá , jde se opravdu z příkrého kopce. Ale nám to nevadilo.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
75%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
80%

Mariana

28. července 2019

92%

Krásné ubytování, rádi se k vám vrátíme! Paní recepční byla přímo skvělá. Příjemná, komunikativní (i v cizích jazycích). Dala nám dobré tipy na výlety, restaurace atd. Snídaně byla báječná, rozmanitá. Teplá i studená vč.nápojů. Pokoje velké, čisté. Koupelna s WC. My jsme měli koupelnu s vanou. Postel pohodlná. TV, Wi-Fi.. Mhd je dobrý způsob přepravy po městě. V každém buse se dá platit kartou (my jsme měli 24h jízdenku za 40kč/os), jinak 12 Kč/jízda. Jezdí často..

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

turisti záhoráci

7. července 2019

78%

Lokalita blízko centra, milý personál Malý výber jedla pri raňajkách, keď sme prišli o 9 už nebolo pečivo. Neukončené práce, chodenie robotníkov po hoteli a ruch spojený s prácami na prerábaní hotela.

Personál:
75%
Čistota:
75%
Lázeňské služby:
75%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
75%

Martin, Praha

13. dubna 2019

87%

Doporučuji všem. Všechno pěkné a super zážitek pro vás. Postarají se o vás. Já osobně jsem čerpal Komplexní lázeňskou péči a fakt super zážitek. Není nikam daleko a vše super ( jídlo, personál).

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
75%

Veronika Š.

31. března 2019

90%

Jezdime sem opakovaně a vždy spokojenost

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Jana K.

28. února 2019

78%

Příjemné , čišté prostředí. Personál ochotný, vstřícný. Pěkné balneo .

Personál:
90%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
70%

Jan

25. února 2019

100%

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Bohuslav H.

1. ledna 1970

73%

Profesionální a vlídný personál, vždy velmi ochotný. Ubytování čisté a v klidném prostředí, přitom blízko centra. Mohu jen doporučit.

Personál:
70%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
70%

Jaroslav H.

1. ledna 1970

90%

Velmi příjemné. Hodně cizinců. Jak jinak v lázních.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

2 důvody proč rezervovat přes nás



Bonusy k rezervaci

Užijte si Mariánské Lázně naplno s našimi exkluzivními bonusy ke každé rezervaci!

Jsme experti

Žijeme v Mariánských Lázních a známe všechny naše hotely. Rádi Vám poradíme a vybereme ten správný hotel pro vás.


Buďte první, kdo se dozví o výhodných nabídkách!

Přihlaste se k odběru a už vám nic neunikne. Žádný spam, ale užitečné tipy pro vaši dovolenou.