Hodnocení Hotel Flora


Hodnocení Hotel Flora

89%

  • Personál - 91%
  • 91%
  • Čistota - 95%
  • 95%
  • Lázeňské služby - 90%
  • 90%
  • Poměr cena/výkon - 86%
  • 86%
  • Stravování - 85%
  • 85%

Marta H., Praha

6. ledna 2020

100%

Byla jsem v tomto hotelu před pár léty a kvalita je stále dobrá.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Marta H., Praha

30. prosince 2019

100%

Všechno bylo perfektní, ale počasí neblo pěkné a to kazilo celkový dojem, ale za to nikdo není zodpovědný

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Helena G., Lednice

30. prosince 2019

92%

Byli jsme velmi spokojení - velký pokoj s krásným výhledem, vstřícný personál, super večeře. Hotel Flora byl dobrá volba:-)

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

František L., Praha západ

20. listopadu 2019

92%

Vše bylo príma jediné co nás zaskočilo byla záloha na župan a druhý klíč. K večeři jsem měl kapra a dostal jsem komplet ocas tedy samá kost. Okolní německá klientela měla krásné podkovy to mě mrzelo.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Zdeněk L., Pardubice

20. září 2019

90%

Příště bychom chtěli pokoj ve vyšším patře s výhledem na město. Bydleli jsme ve třetím patře a koukali do dvora, za celý den se do pokoje nedostalo slunce.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Věra K., Masečín

11. září 2019

100%

Hotel v klidném prostředí přímo u kolonády. Byli jsme moc spokojeni. Děkujeme za příjemný pobyt, za pokoj s balkonem, za vše.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Petra K., Rakovník

21. srpna 2019

100%

Hotel je situován hned vedle kolonády, což je úžasné. Personál v jídelně - mladá slečna - neustále usměvavá, milá, příjemná. Hotel stále uklízení, všude čisto. Jídlo stále doplňováno i půl hodiny před koncem snídaně.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Monika V., Praha

29. července 2019

100%

Bylo to moc hezké, skvělý personál :). Příjemné prostředí, další návštěvníci také skvělí, okolí moc hezké.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Flora odpověděl na tuto recenzi:

Vážení hosté, s radostí předám Vaše kladné hodnocení všem mým kolegům, děkujeme. Přejeme Vám klidné letní dny a těšíme se opět někdy na viděnou. Za kolektiv zaměstnanců hotelu Flora Žaneta Pudilová ředitelka hotelu


Hubert R., Hněvošice

17. července 2019

74%

Na pokojích chybí lednička. Poměrně vysoký poplatek za parkování. U stravování nízká nabídka čerstvé zeleniny a ovoce, zmatek při zaujímání stolů v jídelně a nepřehledný systém objednávek.

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
50%
Hotel Flora odpověděl na tuto recenzi:

Vážení hosté, děkujeme za Vaši návštěvu v hotelu Flora. Děkujeme zároveň za Vaše připomínky. Poplatek za ubytování v centru lázní máme standardní, odpovídající dané lokalitě. Na snídaních máme minimálně 3-4 druhy čerstvé zeleniny (zelené saláty, okurky, rajčata), k večeřím nabízíme denně čerstvý salátový bufet. Při výběru večeří host obdrží kartičku s číslem menu, se kterou přijde druhý den na večeři, je to velmi jednoduchý systém. Přejeme Vám příjemné dny Žaneta Pudilová ředitelka hotelu Director


Věra H., Česká republika

16. července 2019

90%

Díky za vše, bylo to super.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Vlasta L., Praha

12. července 2019

95%

Hotel příjemný, všude čisto, ochota personálu. Jen by bylo dobré mít na terase (pokoj v 6.p.) slunečník, jinak se dá využívat pouze večer. Ale nevadilo to, stejně jsme se s přítelkyní přes den v pokoji moc nezdržovaly. Vyšlo nám počasí, takže s pobytem u vás jsme byly maximálně spokojené a už se k vám těšíme zase za rok.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
80%

Helena R., Praha

2. července 2019

26%

Hotel Flora je zrekonstruovaný a na 3 hvězdičky odpovídající, ale personál a kuchyně ustrnula. Na snídani malý výběr, levné salámy, nebyl ani citron do čaje. Oběd a večere nevalné chuti. Náš dojem byl, že se snaží ušetřit na jídle a už nikdy více tento hotel. Ve výtahu už \"prý\" několik roků nesvítí světelná signalizace pohybu výtahu. Poslední patro s vyhlídkou je uzavřené, škoda.

Personál:
30%
Čistota:
20%
Lázeňské služby:
20%
Poměr cena/výkon:
20%
Stravování:
40%

Daša V. ,Trnava - Slovensko

23. června 2019

100%

S ubytováním som bola veľmi spokojná , snáď ak by to bolo možné pridať aspoň jednu slovenskú televíznu stanicu do ponuky satelitných staníc.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Jana G., Praha

31. května 2019

88%

Byla jsem velmi spokojená, hlavně s kvalitou a pestrostí stravy a jednáním obsluhujícího personálu.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%
Hotel Flora odpověděl na tuto recenzi:

Vážený hoste, těší nás, že jste byla se službami hotelu Flora spokojená a velmi děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Přejeme příjemné dny Žaneta Pudilová ředitelka hotelu


Ing. Albert H., Praha

28. května 2019

72%

Vzhledem k zařazení hotelu 3|* vše v pořádku. Ale lednička na pokoji by byla vhodná

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
40%
Stravování:
50%

Helena D., Česká republika

13. května 2019

52%

Personál hotelu při poskytování lázeňských služeb /nikoli stravování/ byl na mě nepříjemný.

Personál:
40%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
30%
Poměr cena/výkon:
40%
Stravování:
50%
Hotel Flora odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Heleno D., děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že jste byla nespokojená s přístupem personálu. Hosté si chování všech pracovníků velmi chválí. Škoda, že jste nás neupozornila na místě, vše by se jistě vysvětlilo k Vaší spokojenosti. S přáním příjemného dne Žaneta Pudilová ředitelka hotelu


Olga Č., Plzeň

13. března 2019

98%

Krásný, světlý, prostorný, rohový pokoj s balkónem. Po příjezdu nám tam byla trochu zima, ale potom se topení roztopilo a bylo dobře.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Flora odpověděl na tuto recenzi:

Vážení hosté, děkujeme Vám za návštěvu v hotelu Flora i za vysoké ohodnocení našich služeb. Těší nás, že jste byli spokojeni a přejeme Vám pohodové dny. Žaneta Pudilová, ředitelka hotelu


Anna Marklová, Trmice

27. února 2019

100%

Byli jsme s manželem velice spokojeni, doporučili jsme Vás dále.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Honza, Doubravčany

2. ledna 2019

94%

Vše bylo v naprostém pořádku.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
90%

Olga, Brno

19. prosince 2018

90%

Vzhledem k tomu, že jsme navštívili hotel v době nesezonní, potěšilo nás, že není v hotelu mnoho hostů, a tak jsme mohli malý bazén využívat takřka sami, celkově byl hotel velmi tichý a klidný - k naší spokojenosti. Dále bych velmi kladně ohodnotila práci maséra. Kuchyně je zaměřená na ruskou klientelu, což byla příjemná změna. Všichni zaměstnanci recepce jsou nadmíru ochotní a profesionální. Celkový dojem je tedy velmi kvalitní s nádechem retro stylu.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
80%

Eva K., Klatovy

13. listopadu 2018

95%

Vynikající přístup maséra p. Trávnička a vysoce profesionálni recepční asi p. Zuzana. Ochotná a vstřícná paní uklízečka. Byl krásný vikend. Já oceňuji možnost pobytu pejska.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
0%

Miroslav K., Písek

2. října 2018

88%

Byli jsme velice spokojeni. Co se týče stravování, byl to standart.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
70%

Iva U., Praha

1. října 2018

100%

Skvělé

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Iva Ullrichová, Praha

26. září 2018

100%

Pobyt byl moc příjemný po všech stránkách. Byly jsme tři kamarádky a moc jsme si to užily. Jídlo vynikající, Stravovací režim, jaký mají v tomto hotelu jsem ještě nikdy nezažila, ale maximálně nám vyhovoval. Doporučila bych ho i ostatním hotelům. Kdybychom jely znovu do M L, jely bychom zase do hotelu Flora.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Pekárková, Strahovice

21. srpna 2018

90%

Spokojenost.

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

S Boldyreff

7. července 2018

100%

uplne spokojen

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Jan Sladký, Hrádek nad Nisou

23. června 2018

92%

Pobyt se nám velmi líbil, personál hotelu byl ochotný a vstřícný a vždy dokázal i poradit. Jediný problém je s trochu komplikovaným parkováním, ale i tak je to dobré.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Kateřina Křenová, Stříbro

4. dubna 2018

100%

Navštívila jsem hotel již potřetí a opět jsem byla spokojena, díky za hezký pobyt.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

J+J Humeníkovi, Plzeň

29. prosince 2017

76%

Pořádek a čistota na vysoké úrovni rovněž personál kvalitní, ale vysvětlení, že nesmí podat při obědě nebo večeři hostu pohár vody kazí dojem s pobytu

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
60%
Stravování:
60%

Soňa K.

8. listopadu 2017

90%

Spokojenost, klidný hotel, výborná poloha v centru, velmi dobré služby, milá cena, ochotný personál. Byla jsem zde opakovaně.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Jan P., Bechyně

27. září 2017

88%

Velice dobrá poloha hotelu z hlediska vzdálenosti od kolonády. Důležitá je i blízkost parku pro procházky s naším pejskem. Stravování v hotelu velmi dobré, příjemný personál.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Monika, Uherské Hradiště

17. srpna 2015

94%

Všechno v pořádku, personál velmi milý a vstřícný. Přes úmorné vedra se všichni snažili vyjít vstříc, paní recepční byla strašně hodná a moc nám pomohla.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

3 důvody proč rezervovat přes nás



Garance nejlepší ceny

Ve všech námi nabízených hotelech se vám vždy snažíme zajistit tu nejlepší cenu.


Dostávejte ty nejvýhodnější nabídky přímo do Vaší emailové schránky