Ivana P., Chomutov
18. června 2024
Naprostá spokojenost, ráda se do tohoto hotelu vracím. Příjemný a ochotný personál, skvělé lázeňské služby a výborná strava.
Jaromir M., Jiřice u Moravských Budějovic
26. dubna 2024
V hotelové restauraci na snídaních a večeřích vyžadováno dodržování míst u stolu podle prvního dne. Zbytečně komplikované.
Olga S., Praha
25. ledna 2024
Velikost pokoje a jeho vybavení celkem odpovídalo ceně, jen postele, respektive matrace byly velmi nepohodlné, takže jsme ze 3 nocí ani jednu pořádně nespaly. Chyběla velmi varná konvice, zvlášť v tak nepříjemné zimní dny by se na pokoji vyplatila. Dnes je to všude jinde běžná věc.
Helena, Mělník
25. ledna 2024
Dobrý den, na vánoce jsme si objednali " vánoční pobyt na 4 dny". Vše proběhlo celkem v pořádku. Ale domnívám se, že na štědrý den a druhý vánoční svátek by měl být vyžadován dress-code. Je to zvykem i v jiných zemích. Na večeře, snídaně v krátkých teplácích a naboso to myslím, že by nemělo být. Vedení hotelu - nad tímto se určitě zamyslet. Dále pan kuchař zřejmě zaspal dobu ve vaření-kuchyně tak 80 léta. Personál byl milý a vstřícný všude byla čistota, pěkné nové postele.
Vlasta S., Olomouc
3. listopadu 2023
Příjemné ubytování, blízko na kolonádu. Bohužel procedury podle benevolence lázeňského doktora.
Jiřina, Sokolov
9. září 2023
Příjemný pobyt v hezkém hotelu blízko kolonády, výborná strava (1**]. Procedury v pořádku. Jen počasí nám nepřálo. V celku moc příjemný relax, děkujeme.
Alena D., Brandýs nad Labem
8. září 2023
V hotelu panovala velice přátelská atmosféra, od recepce, přes obsluhu v restauraci, sestřičky na procedurách, pokojské, ... Všichni byli milí a vstřícní. Celkový dojem rušili pouze někteří rusky mluvící hosté (ne všichni), kteří nechtěli respektovat požadavky a nařízení hotelu a v některých případech byli nepříjemní na personál, hluční, a tím obtěžovali ostatní hosty.
Jana K., Chrudim
14. června 2023
Byli jsme spokojeni, pro vylepšení pobytu by byla vhodná mala chladnička.
Kaufnerovi
13. června 2023
Čistota, ochota spokojenost, rádi se příští rok vrátíme, mužem jen doporučit.
Jaroslav P., Frýdek - Místek.
18. listopadu 2022
K hodnoceni personálu hotelu nepočítáme neprofesionální obsluhu v jídelně. Vařené jídlo bylo mnohdy nestravitelné. To pokazilo celkový dojem. Výborné bylo vše ostatní. Uklízení, procedury.
Karel S., Opava
11. ledna 2022
Ubytování bylo velmi příjemné, personál hotelu vstřícný. Výborná poloha hotelu.
Jana B., Praha
16. prosince 2021
S pobytem v hotelu Flora jsme byly spokojeny,vše v pořádku.Pokoje byly moc pěkné,včetně jídla a personál byl moc milý.
Taťána J., Praha
11. října 2021
Hotel Flora je pro nás absolutní jednička ve všem. Těšíme se na další návštěvu!:-)
paní P.
4. října 2021
Super, blízko fontany. Prosím o zasílaní super nabídek.
Libuše K.,, Kněževes u Prahy
3. října 2021
Se službami v hotelu Flora jsme byli spokojeni po všech stránkách. Zvláště milé bylo chování obsluhujícího personálu v restauraci. Děkujeme
Petr K., Sokolov
2. října 2021
Hotel je velmi hezky zrenovovaný,takže ubytování velmi hezké.Trochu vylepšit by chtěly večeře. Byli jsme zklamaní z vyhlídkové retaurace a z obsluhy, která tam v poloprázdé retauraci obsluhovala.
Věra H.,, Třebíč
2. října 2021
Ubytování vzhledem k ceně vyhovující. Nevýhodou hotelu Flora je výtah, který zajíždí pouze do mezipater a do patra musíte dojít pěšky po schodech i se zavazadly. Dost obtížné pro hůře chodící hosty.
paní Š., Plzeň
2. října 2021
Byli jsme spokojeni a rádi se vrátíme.
Jiřina Kotková Brandýs n/L-St. Boleslav
2. října 2021
Naprostá spokojenost.Procedury vynikající. Ráda budu opakovat příští rok.
Miroslava Z., Humpolec
1. října 2021
Skvělý pobyt za příznivou cenu.
eliska b.,Plzen
1. října 2021
byla jsem se vším spokojená jenom mi vadil pokoj do dvora a ráda se budu k vám vracet
Marta K., Domažlice
30. září 2021
Vadilo mi, když pokojské převlékly postele a špinavé povlečení nechávaly před dveřmi na chodbě. Takových hromádek bylo třeba pět v řadě několik hodin
paní M., Kolín
15. září 2021
Byli jsme moc spokojeni, jak se službami, ubytováním i stravováním
Jiří Č., Plzeň
14. září 2021
Přeji krásný den Všem zaměstnancům hotelu. Byl jsem nadmíru spokojen s pobytem u Vás a doufám, že se ještě vrátím pokud mi to věk a zdraví dovolí.
Jiřina H., Lochovice
14. září 2021
Pohodová dovolená v pohodovém hotelu. Bezva bazén.
Jiří D., Vápenný Podol
14. září 2021
Ubytování celkem slušné, odpovídající ceně, vystupování personálu hotelu na úrovni. Prostředí příjemné, hotel umístěn na dobrém místě, dostupnost léčivých pramenů. Mě osobně zde nic nechybělo. Rád se sem budu vracet, protože Mariánské lázně jsou mojí srdeční záležitostí.
Jaroslava Šrámková, Obořiště
13. září 2021
Hotel byl čistý a upravený , hotelový personál ochotný a vstřícný. Jedině co by se dalo zlepšit je to pro nás seniory, aby nám někdo pomohl s kufry na pokoj. Mohu pochválit pokojskou která se mi nabídla a pomohla při odjezdu domů. Jinak jsme byli spokojeni a když nám to zdravotní stav dovolí rádi opět přijedem.
Taťána Jarošíková, Praha
13. září 2021
Pobyt v Mariánských lázních a specielně v Hotelu Flora nás loni v září natolik nadchnul, že jsme jen čekali na to, až skončí lockdown a v červnu jsme tam vyrazili znovu. Bylo to pro nás jako vracet se domů :-). Už se nemůžeme dočkat, až zas pojedeme :-).
Marie Kupková, Háj ve Slezsku
13. září 2021
Čistý, klidný, pohodový hotel s dobrým jídlem a výbornou polohou. Ve spojením s krásným prostředím jednička.
Verča, Praha
15. ledna 2020
Po příjezdu do hotelu jsme se nejdříve dozvěděli, že nefunguje bazén, dále že 1. proceduru jsme zmeškali (přestože jsme do hotelu volali několik dní předem, že přijedeme po 18.hodině, tak jsme ji měli od 15,30), 2. den jsme meli procedury již od 7,00 a v poledne jsme měli 5 procedur ze 6 absolvováno. Žádné další procedury nebylo možné doplatit. Jídlo bylo průměrné, restaurace zavírá ve 20,00.
Marta H., Praha
6. ledna 2020
Byla jsem v tomto hotelu před pár léty a kvalita je stále dobrá.
Marta H., Praha
30. prosince 2019
Všechno bylo perfektní, ale počasí neblo pěkné a to kazilo celkový dojem, ale za to nikdo není zodpovědný
Helena G., Lednice
30. prosince 2019
Byli jsme velmi spokojení - velký pokoj s krásným výhledem, vstřícný personál, super večeře. Hotel Flora byl dobrá volba:-)
František L., Praha západ
20. listopadu 2019
Vše bylo príma jediné co nás zaskočilo byla záloha na župan a druhý klíč. K večeři jsem měl kapra a dostal jsem komplet ocas tedy samá kost. Okolní německá klientela měla krásné podkovy to mě mrzelo.
Zdeněk L., Pardubice
20. září 2019
Příště bychom chtěli pokoj ve vyšším patře s výhledem na město. Bydleli jsme ve třetím patře a koukali do dvora, za celý den se do pokoje nedostalo slunce.
Věra K., Masečín
11. září 2019
Hotel v klidném prostředí přímo u kolonády. Byli jsme moc spokojeni. Děkujeme za příjemný pobyt, za pokoj s balkonem, za vše.
Petra K., Rakovník
21. srpna 2019
Hotel je situován hned vedle kolonády, což je úžasné. Personál v jídelně - mladá slečna - neustále usměvavá, milá, příjemná. Hotel stále uklízení, všude čisto. Jídlo stále doplňováno i půl hodiny před koncem snídaně.
Monika V., Praha
29. července 2019
Bylo to moc hezké, skvělý personál :). Příjemné prostředí, další návštěvníci také skvělí, okolí moc hezké.
Vážení hosté, s radostí předám Vaše kladné hodnocení všem mým kolegům, děkujeme. Přejeme Vám klidné letní dny a těšíme se opět někdy na viděnou. Za kolektiv zaměstnanců hotelu Flora Žaneta Pudilová ředitelka hotelu
Hubert R., Hněvošice
17. července 2019
Na pokojích chybí lednička. Poměrně vysoký poplatek za parkování. U stravování nízká nabídka čerstvé zeleniny a ovoce, zmatek při zaujímání stolů v jídelně a nepřehledný systém objednávek.
Vážení hosté, děkujeme za Vaši návštěvu v hotelu Flora. Děkujeme zároveň za Vaše připomínky. Poplatek za ubytování v centru lázní máme standardní, odpovídající dané lokalitě. Na snídaních máme minimálně 3-4 druhy čerstvé zeleniny (zelené saláty, okurky, rajčata), k večeřím nabízíme denně čerstvý salátový bufet. Při výběru večeří host obdrží kartičku s číslem menu, se kterou přijde druhý den na večeři, je to velmi jednoduchý systém. Přejeme Vám příjemné dny Žaneta Pudilová ředitelka hotelu Director
Věra H., Česká republika
16. července 2019
Díky za vše, bylo to super.
Vlasta L., Praha
12. července 2019
Hotel příjemný, všude čisto, ochota personálu. Jen by bylo dobré mít na terase (pokoj v 6.p.) slunečník, jinak se dá využívat pouze večer. Ale nevadilo to, stejně jsme se s přítelkyní přes den v pokoji moc nezdržovaly. Vyšlo nám počasí, takže s pobytem u vás jsme byly maximálně spokojené a už se k vám těšíme zase za rok.
Helena R., Praha
2. července 2019
Hotel Flora je zrekonstruovaný a na 3 hvězdičky odpovídající, ale personál a kuchyně ustrnula. Na snídani malý výběr, levné salámy, nebyl ani citron do čaje. Oběd a večere nevalné chuti. Náš dojem byl, že se snaží ušetřit na jídle a už nikdy více tento hotel. Ve výtahu už \"prý\" několik roků nesvítí světelná signalizace pohybu výtahu. Poslední patro s vyhlídkou je uzavřené, škoda.
Daša V. ,Trnava - Slovensko
23. června 2019
S ubytováním som bola veľmi spokojná , snáď ak by to bolo možné pridať aspoň jednu slovenskú televíznu stanicu do ponuky satelitných staníc.
Jana G., Praha
31. května 2019
Byla jsem velmi spokojená, hlavně s kvalitou a pestrostí stravy a jednáním obsluhujícího personálu.
Vážený hoste, těší nás, že jste byla se službami hotelu Flora spokojená a velmi děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Přejeme příjemné dny Žaneta Pudilová ředitelka hotelu
Ing. Albert H., Praha
28. května 2019
Vzhledem k zařazení hotelu 3|* vše v pořádku. Ale lednička na pokoji by byla vhodná
Helena D., Česká republika
13. května 2019
Personál hotelu při poskytování lázeňských služeb /nikoli stravování/ byl na mě nepříjemný.
Vážená paní Heleno D., děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že jste byla nespokojená s přístupem personálu. Hosté si chování všech pracovníků velmi chválí. Škoda, že jste nás neupozornila na místě, vše by se jistě vysvětlilo k Vaší spokojenosti. S přáním příjemného dne Žaneta Pudilová ředitelka hotelu
Olga Č., Plzeň
13. března 2019
Krásný, světlý, prostorný, rohový pokoj s balkónem. Po příjezdu nám tam byla trochu zima, ale potom se topení roztopilo a bylo dobře.
Vážení hosté, děkujeme Vám za návštěvu v hotelu Flora i za vysoké ohodnocení našich služeb. Těší nás, že jste byli spokojeni a přejeme Vám pohodové dny. Žaneta Pudilová, ředitelka hotelu
Anna Marklová, Trmice
27. února 2019
Byli jsme s manželem velice spokojeni, doporučili jsme Vás dále.
Honza, Doubravčany
2. ledna 2019
Vše bylo v naprostém pořádku.
Olga, Brno
19. prosince 2018
Vzhledem k tomu, že jsme navštívili hotel v době nesezonní, potěšilo nás, že není v hotelu mnoho hostů, a tak jsme mohli malý bazén využívat takřka sami, celkově byl hotel velmi tichý a klidný - k naší spokojenosti. Dále bych velmi kladně ohodnotila práci maséra. Kuchyně je zaměřená na ruskou klientelu, což byla příjemná změna. Všichni zaměstnanci recepce jsou nadmíru ochotní a profesionální. Celkový dojem je tedy velmi kvalitní s nádechem retro stylu.