Hana A, Ústí nad Labem
16. listopadu 2024
přikoupená procedura neodpovídala popisu/nabídce
Marie J., Merklín
18. srpna 2024
Krásné ubytování, klidná lokalita, výborné jídlo, hezká výzdoba hotelu.
Iveta L., Ústí nad Labem
13. srpna 2024
České TV programy byly v některých hodinách nedostupné. Pantofle na pokojích jsou nebezpečné na vlhké podlaze (pád). Cizojazyčný personál nepodával přesné info o procedurách.
Svatava Ž.
18. června 2024
Příjemné prostředí.
Petr P. Nymburk
2. listopadu 2023
Vše v pořádku, neomezený přístup do bazénu a dobré stravování.
Milada V.
2. listopadu 2023
Vše bylo super. Příjemný personál, výborná kuchyně. Všude čisto a krásné interiéry. Vadili mi hosté, kteří si nandávali nehorázné porce jídla, ovoce a zákusků a pak to nechali nedojedené. Neúcta ke kuchařům a personálu.
Lucie Kavalírová Praha
13. září 2023
za nas super
Zdenka V.
12. září 2023
Pobyt byl perfektní, krásné prostředí, i když počasí nevyšlo byla možnost využít bazén, saunu restauraci. Určitě se rada vrátím a vřele doporučuji tento krásný hotel.
Lenka K., Knezmost
30. července 2023
Vse bylo celkem v poradku. Jen jsme netusily, ze se hotel nachazi na takovem kopci. Cestovaly jsme vlakem a mestskou dopravou. Kdybychom vedely, ze nas ceka tahnout kufry do takoveho kopce, vzaly bychom si taxi. Ne kazdy sem prijizdi autem.
Jaroslava K.
1. června 2023
Skvělý hotel, skvělé služby, rádi se vrátíme,díky.
Paní B., Pardubice
1. června 2023
Ovoce, které jsme dostali na pokoj bylo vše nakrájené, tzn,že během dvou dnů bylo špatné, což je velká škoda.
Marie K. ,Ústí nad Labem
19. ledna 2023
Vše během pobytu bylo super. Pobyt jsme si moc užili. Všechny tři generace byly moc spokojeny.
Karel H., Praha
17. ledna 2023
Celkově jsme byli moc spokojeni.
Tomáš, Praha
17. ledna 2023
Na večeře neochota zpřístupnit druhou místnost jídelny a tím nepříjemný pocit nepohodlí v zcela zaplněné hlavní jídelně, za celý pobyt (5dní) ani jednou hovězí maso k večeři, po výměně žárovky na WC zůstal na podlaze nepořádek.
Alena J., Plzeň
24. listopadu 2022
Velká spokojenost v hotelu Monty, všeho dostatek a ochota. Jen mohu doporučit...
Iva P., Pardubice
24. listopadu 2022
Tiché místo v přírodě. Pěšky z centra do kopce, jen pro zdatné turisty
Jiří T., Most
5. května 2022
S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Poloha hotelu-klidné prostředí, vstřícný personál. Není co vytknout.
Viktorie K
22. dubna 2022
Milá paní Kleimannová, předně Vám přejeme krásné Velikonoce a zítřejší veselou pomlázku! Velmi bychom Vám touto cestou chtěli poděkovat, jak jste byla při našem výběru pobytu v lázních velmi vstřícná až nás to tak nadchlo, tak, že jsme skutečně do lázních Mariánských odjeli. Tím ale náš příběh nekončí, ba naopak, začíná jednou a pro vždy! Jsme okouzleni nejen samotným lázeňským městem, ale především službami v hotelu Chateau Monty Spa, kde jsme se cítili jako doma, hýčkáni všemi smysly, ….lázeňské procedury, wellness možnosti a úžasné jídlo a vzhledem k luxusu velmi klidné prostře
Mgr, Naděžda D., Praha
4. března 2022
Původní ubytování jsme měly v hotelu Excelsior, který jsme volily, protože byl blíž centru. Náhradní hotel byl perfektní náhradou. Až na to, že kdybych se včas, po přečtení hodnocení klientů, telefonicky nedotázala, vůbec bych se předem nedozvěděla, že k nějaké změně došlo. Představa, že stojím s kufrem před zavřeným hotelem je tristní. Parkování zdarma jako kompenzaci oceňuji.
Jana H., Praha
15. prosince 2021
Můj první lázeňský pobyt mě přímo nadchl a to jistě Vaší zásluhou.Obdivuji ochotu a vstřícnost personálu,vynikající pestrá nabídka jídel.
Jiří N., Tlučná
15. prosince 2021
Zastaralé, vybavení koupelny, otřepané ručníky, staré obklady, koberce v pokoji, neodpovídá 4* hotelu a hlavně ceně.
Michaela L.
1. října 2021
Velká spokojenost, hotel jsem navštívila během léta 2x a budu se ráda vracet. Jediným nedostatkem je poměrně drahé parkování u hotelu pro hotelové hosty.
Danuše Š., Praha
30. září 2021
Ubytování bylo na úrovni, jenom by to chtělo vyměnit matrace v posteli.
Děkujeme za Vaše hodnocení, jsme rádi, že jste v našem hotelu strávili příjemný pobyt. Váš podnět jsem předala na provozní oddělení a rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v našem hotelu. Sales manager,
Josef Z.
14. srpna 2020
Velmi příjemné SPA a bazén, který bylo možné využít neomezeně včetně malých římských lázní, lobby bar s krásným posezením, okolní příroda, dobrá dostupnost do centra. Drahé parkování venku u hotelu a navíc malá kapacita.
Děkujeme za Vaše hodnocení, velmi nás těší, že pobyt proběhl k Vaší spokojenosti. Možnosti parkování jsou dány cenami na území lázní a souvisejícími poplatky vůči pojišťovně (naše parkoviště je hlídané) atd., kterými je hotel limitován a nemůže bohužel poskytovat parkování zdarma nebo za nižší poplatek než 250 Kč na den. Parkovací kapacita 50 míst patří naopak v M. Lázních k těm větším, řada hotelů nemá buď vůbec žádné parkování anebo jen kolem 10-15 míst. Při Vaší příští návštěvě Vám můžeme doporučit cenově výhodnou variantu parkovacího domu za 160 Kč na den. Rádi Vás i v budoucnu přivítáme v našem hotelu a pevně věříme, že k Vaší plné spokojenosti.
Andrea J.
23. července 2020
Pěkně zrekonstruovaný hotel, výborná strava, velký výběr, výhodné umístění hotelu v klidném prostředí a nádherná nová sauna
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás těší, že se Vám pobyt u nás líbil. Budeme moc rádi, pokud Vás i v budoucnu přivítáme v některém z našich hotelů, během wellness, relaxačních anebo léčebných pobytů. Obchodní oddělení GALA HOTELS s.r.o. (Excelsior, Chateau Monty SPA Resort)
Karolina D.
13. června 2020
Velmi příjemný pobyt na krásném místě. V hotelu je vše perfektní. Saunový svět super.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás těší, že se Vám pobyt u nás líbil. Budeme moc rádi, pokud Vás i v budoucnu přivítáme v některém z našich hotelů, během wellness, relaxačních anebo léčebných pobytů. Obchodní oddělení GALA HOTELS s.r.o. (Excelsior, Chateau Monty SPA Resort)
Tatiana P., Praha
9. ledna 2020
Na konce ubytovani bylo skazeno.Zablokovali pokoj asi v 10 hodin.Mela jsem tam jeste kufr. Neni dobry pocit kdyz mate duveru ke klientum.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás těší, že se Vám pobyt u nás líbil. Pokoje jsou všem našim hostům k dispozici první den od 14 hodin (Check–inn) a poslední den do 10 hodin (Check-out). Takto postupuje většina hotelů po celém světě a jde o standardní postup podle pravidel mezinárodních hotelových organizací a asociací. Důvodem je to, aby se v čase mezi 10-14 hodinou stihly všechny pokoje včas uklidit a připravit po odjíždějících hostech pro nově přijíždějící, a to s dodržením všech procedur a hygienických pravidel. Není-li hotel plně obsazen, nabízíme hostům službu „ Late check-out „ která umožní ponechání pokoje až do odpoledních hodin. Doporučujeme napříště tuto službu využít a věříme, že Váš příští pobyt proběhne k Vaší naprosté spokojenosti.
Tatiana H., Praha
8. září 2019
To byl úžasný zážitek, hotel celkem byl super, za výjimkou jednoho číšníka Josefa (strašně arogantní a nesnáší cizinci, co pro mě bylo divné, 90% hostů byli cizinci). Bydlení jsme měli v rodinném apartmánu 2 ložnice + obývák. Bylo vše v něm super kromě toho že okno ložnice vychází na stranu kde v 4 ráno se začínalo jezdit zásobování restauraci, museli jsme zavírat okno. Jídlo taky bylo dost, ale málo čerstvých ovoci a zeleniny. Ale celkem doporučení 100%
Věra Š., Česká republika
17. července 2019
Byly to skvěle strávené dny volna. Pobyt neměl chybu. Doufám, že Váš hotel navštívím i v příštím roce.
Michal, Praha
3. července 2019
Personál z Ukrajiny nesahal Čechům v recepci, baru a restauraci ani po kotníky. Profesionalita, ochota, přívětivost Čechů byla prvotřídní.
František B., Klenovice
29. května 2019
Celkově se nám pobyt v hotelu Monty velice líbil. Moc na nás zapůsobil interiér hotelu, který opravdu nemá chybu, rovněž umístění hotelu v krásné přírodě je skvělé. Myslíme si společně s manželkou, že se k Vám ještě jednou podíváme.
Karolína R., Praha
18. dubna 2019
Personál většinou bez úsměvu, obsluha u vydávání jídel špatně hovořící česky, jídlo výborné, krásný bazén, příjemný pán na recepci u bazénu.
Vážená paní Karolíno, děkujeme, že jste si udělala čas a napsala nám o nedostatcích při Vašem pobytu v našem hotelu Chateau Monty SPA Resort I negativní zpětná vazba nám pomáhá, protože víme, na co se zaměřit při školení našeho personálu. Kvalitní servis je pro nás prioritou a budeme pracovat na okamžitém odstranění všech popsaných nedostatků. Moc Vám děkujeme za důležitou zpětnou vazbu S pozdravem Hotelmanagement
Ing. Helena B.H., Česká republika
18. března 2019
Užily jsme si s přítelkyní báječných 5 dní ve Vašem hotelu. Připomínky mám k poměrně vysoké ceně obyčejné vody k jídlu. Ta by měla být podávána automaticky . Připomínku bychom měly k celkovému stavu Mariánských Lázní. Nevím zda to tak působilo, že jsme u Vás byli mimo sezónu, ale připadá nám, protože jsme město navštívily už po několikáté, že trochu upadá, to není Váš problém, ale v celkovém důsledku vše souvisí se vším. Ještě jednou děkujeme.
Eliška B., Litvínov
6. prosince 2018
Pobyt byl úžasný, personál velice milý a ochotný. Za nás, naprostá spokojenost.
Přátelé, Most
17. srpna 2015
Ubytování uspokojující, vzhledem k našim zkušenostem z cestování, ale musíme konstatovat, že hotel, který se pyšní 4 hvězdičkami nás velmi zklamal. Největším zklamáním bylo stravování, které bylo velmi slabé a chudé.
Jozef, Slovensko
2. prosince 2014
Dúfam, že hodnotenie číslo 10 je najlepšie a 1 najhoršie. Cítili sme sa výborne, starostlivosť a ochota personálu pomôcť pri čomkoľvek, strava bola tiež vynikajúca a hoci to bola naša prvá návšteva Mariánskych Lázní, určite sa tam vrátime a to ešte pred Vianocami tohto roku a to do toho istého hotela.
Magda, Horní Vltavice
5. listopadu 2013
Bylo to vše luxusní a jedinečné. Nezapomenutelný zážitek, spoustu milých lidí a personál, už plánujeme další pobyt v Mariánských Lázních. Zkrátka to bylo super.
Jana, Teplice
3. října 2013
Ubytování a čistota v hotelu byly výborné. Hotelový personál milý a ochotný. Nepochopím, proč ve 4* hotelu, se vaří z křehčeného kuřecího masa, to je veliké mínus. Když lidé jedou do lázní a zaplatí si vyšší standard, také ho očekávají a to i v jídle.
Petr, Praha
28. září 2013
Dobrý den, bohužel hotel zklamal. Staré zařízení,vybavení, jídlo žalostné úrovně. překvapilo i placeni za parkování venku. Obsluha byla ochotná. To je ale vše.
Marie, Děčín
9. září 2013
Pobyt jsme si užili, vše bylo fajn, ale měla bych připomínku k vybavení pokoje a to televizor - starý typ a na kanály s českými programy se nedalo dívat kvůli zrnění a šmouhám.
Irenka, Teplice
12. srpna 2013
Bylo nám tam krásně...
Zora, Brno
12. srpna 2013
Pobyt v hotelu Monty byl velmi příjemný. Hotel je útulný, dobře vybavený a personál je ochotný a vstřícný. Jídlo bylo velmi dobré. Celkově hodnotíme pobyt na jedničku.
Jana
4. června 2013
Kvalita za dobrou cenu. Velmi čistý hotel s parními lázněmi, vířivkou a saunou, která je však špatně osvětlena. V hotelu najdete především starší hosty. Oceňuji umístění hotelu, které nabízí skvělé možnosti procházek - například po kolonádě. Jen zde není dobré napojení na hromadnou dopravu. Snídaně a večeře jsou formou bufetu za přijatelnou cenu. Bazén na koupání je malý a nikdo nemá na koupání moc prostoru. O různých procedurách toho mohu říct jen málo, protože to byla moje první zkušenost. Masáž mi ale přišla dost laxní. Na druhou stranu ceny se zdají být velice přijatelné a nabídka je velice široká. Až na malé nedostatky (například deseti minutové čekání na jeden šálek čaje) je hotel dobrý.
Pavel
13. května 2013
Naše stříbrná svatební cesta do tohoto hotelu byla naprosto nezapomenutelná - děkujeme za čas strávený v hotelu Monty.
Tomáš
3. března 2013
Vše proběhlo v naprostém pořádku - až na drobný zádrhel se stravováním. Chtěl jsem se v předstihu informovat, jestli je zde možnost muslimského jídla. Tato možnost ale nebyla možná. Naštěstí se vše vyřešilo na místě.
Alexandr
28. ledna 2013
Hotel Monty je již 6. hotel v Mariánských Lázních, který jsem navštívil, a od začátku jsem byl velmi spokojený. Na recepci byli lidé velice přátelští a celý hotel včetně koupelny je velice čistý. Navíc má velké lázně s luxusním bazénem. Jediný nedostatek vidím v jídle, protože mi chybí větší výběr a kvalita kávy. I přesto se sem ale budu rád v budoucnu vracet.
Hana
21. prosince 2012
Super pěkný a čistý hotel s dobře zařízenými pokoji. Měli jsme romantické apartmá s velkou vanou. Jen výběr během večerního bufetu by mohl být větší a nápoje by mohly být o něco levnější. Můžete se však rychle dostat do centra města a dát si skleničku tam.
Ivana, Ejpovice
20. října 2012
Byli jsme ubytováni na jednu noc s dětmi, chtěli jsme na pokoj dětskou postýlku a dostali jsme rovnou i přebalovací pult s vaničkou, což bylo velmi milé:-). Jen voda v bazénu mohla být teplejší. Jinak nelze než doporučit!
Štěpán
31. července 2012
V hotelu jsme strávili jen jednu noc. I tak jsme byli velice spokojeni a rádi se v budoucnu vrátíme.
Petr
25. dubna 2012
Všechno nebylo až tak špatné. Poloha hotelu je skvělá, pokoje jsou čisté a personál není nepřátelský, ale i tak dost odměřený. Dále je zde hezký bazén, ale nejsou zde žádné židle nebo rozkládací křesla. Lázeňské procedury jsou OK a za přijatelné ceny. Jídlo ale rozhodně neodpovídá čtyřhvězdičkové kvalitě. Zkrátka - můžete sem přijet kvůli dobrým cenám, ale my příště určitě zvolíme jinak!