Hodnocení Chateau Monty SPA Resort


Hodnocení Chateau Monty SPA Resort

65%

  • Personál - 66%
  • 66%
  • Čistota - 77%
  • 77%
  • Lázeňské služby - 54%
  • 54%
  • Poměr cena/výkon - 65%
  • 65%
  • Stravování - 68%
  • 68%

Josef Z.

14. srpna 2020

65%

Velmi příjemné SPA a bazén, který bylo možné využít neomezeně včetně malých římských lázní, lobby bar s krásným posezením, okolní příroda, dobrá dostupnost do centra. Drahé parkování venku u hotelu a navíc malá kapacita.

Personál:
70%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
60%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
60%
Chateau Monty SPA Resort odpověděl na tuto recenzi:

Děkujeme za Vaše hodnocení, velmi nás těší, že pobyt proběhl k Vaší spokojenosti. Možnosti parkování jsou dány cenami na území lázní a souvisejícími poplatky vůči pojišťovně (naše parkoviště je hlídané) atd., kterými je hotel limitován a nemůže bohužel poskytovat parkování zdarma nebo za nižší poplatek než 250 Kč na den. Parkovací kapacita 50 míst patří naopak v M. Lázních k těm větším, řada hotelů nemá buď vůbec žádné parkování anebo jen kolem 10-15 míst. Při Vaší příští návštěvě Vám můžeme doporučit cenově výhodnou variantu parkovacího domu za 160 Kč na den. Rádi Vás i v budoucnu přivítáme v našem hotelu a pevně věříme, že k Vaší plné spokojenosti.


Andrea J.

23. července 2020

73%

Pěkně zrekonstruovaný hotel, výborná strava, velký výběr, výhodné umístění hotelu v klidném prostředí a nádherná nová sauna

Personál:
70%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
70%
Chateau Monty SPA Resort odpověděl na tuto recenzi:

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás těší, že se Vám pobyt u nás líbil. Budeme moc rádi, pokud Vás i v budoucnu přivítáme v některém z našich hotelů, během wellness, relaxačních anebo léčebných pobytů. Obchodní oddělení GALA HOTELS s.r.o. (Excelsior, Chateau Monty SPA Resort)


Karolina D.

13. června 2020

73%

Velmi příjemný pobyt na krásném místě. V hotelu je vše perfektní. Saunový svět super.

Personál:
70%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
70%
Chateau Monty SPA Resort odpověděl na tuto recenzi:

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás těší, že se Vám pobyt u nás líbil. Budeme moc rádi, pokud Vás i v budoucnu přivítáme v některém z našich hotelů, během wellness, relaxačních anebo léčebných pobytů. Obchodní oddělení GALA HOTELS s.r.o. (Excelsior, Chateau Monty SPA Resort)


Tatiana P., Praha

9. ledna 2020

34%

Na konce ubytovani bylo skazeno.Zablokovali pokoj asi v 10 hodin.Mela jsem tam jeste kufr. Neni dobry pocit kdyz mate duveru ke klientum.

Personál:
30%
Čistota:
60%
Lázeňské služby:
20%
Poměr cena/výkon:
40%
Stravování:
20%
Chateau Monty SPA Resort odpověděl na tuto recenzi:

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás těší, že se Vám pobyt u nás líbil. Pokoje jsou všem našim hostům k dispozici první den od 14 hodin (Check–inn) a poslední den do 10 hodin (Check-out). Takto postupuje většina hotelů po celém světě a jde o standardní postup podle pravidel mezinárodních hotelových organizací a asociací. Důvodem je to, aby se v čase mezi 10-14 hodinou stihly všechny pokoje včas uklidit a připravit po odjíždějících hostech pro nově přijíždějící, a to s dodržením všech procedur a hygienických pravidel. Není-li hotel plně obsazen, nabízíme hostům službu „ Late check-out „ která umožní ponechání pokoje až do odpoledních hodin. Doporučujeme napříště tuto službu využít a věříme, že Váš příští pobyt proběhne k Vaší naprosté spokojenosti.


Tatiana H., Praha

8. září 2019

86%

To byl úžasný zážitek, hotel celkem byl super, za výjimkou jednoho číšníka Josefa (strašně arogantní a nesnáší cizinci, co pro mě bylo divné, 90% hostů byli cizinci). Bydlení jsme měli v rodinném apartmánu 2 ložnice + obývák. Bylo vše v něm super kromě toho že okno ložnice vychází na stranu kde v 4 ráno se začínalo jezdit zásobování restauraci, museli jsme zavírat okno. Jídlo taky bylo dost, ale málo čerstvých ovoci a zeleniny. Ale celkem doporučení 100%

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Věra Š., Česká republika

17. července 2019

100%

Byly to skvěle strávené dny volna. Pobyt neměl chybu. Doufám, že Váš hotel navštívím i v příštím roce.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Michal, Praha

3. července 2019

84%

Personál z Ukrajiny nesahal Čechům v recepci, baru a restauraci ani po kotníky. Profesionalita, ochota, přívětivost Čechů byla prvotřídní.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
80%

František B., Klenovice

29. května 2019

80%

Celkově se nám pobyt v hotelu Monty velice líbil. Moc na nás zapůsobil interiér hotelu, který opravdu nemá chybu, rovněž umístění hotelu v krásné přírodě je skvělé. Myslíme si společně s manželkou, že se k Vám ještě jednou podíváme.

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
70%

Karolína R., Praha

18. dubna 2019

72%

Personál většinou bez úsměvu, obsluha u vydávání jídel špatně hovořící česky, jídlo výborné, krásný bazén, příjemný pán na recepci u bazénu.

Personál:
50%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
90%
Chateau Monty SPA Resort odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Karolíno, děkujeme, že jste si udělala čas a napsala nám o nedostatcích při Vašem pobytu v našem hotelu Chateau Monty SPA Resort I negativní zpětná vazba nám pomáhá, protože víme, na co se zaměřit při školení našeho personálu. Kvalitní servis je pro nás prioritou a budeme pracovat na okamžitém odstranění všech popsaných nedostatků. Moc Vám děkujeme za důležitou zpětnou vazbu S pozdravem Hotelmanagement


Ing. Helena B.H., Česká republika

18. března 2019

88%

Užily jsme si s přítelkyní báječných 5 dní ve Vašem hotelu. Připomínky mám k poměrně vysoké ceně obyčejné vody k jídlu. Ta by měla být podávána automaticky . Připomínku bychom měly k celkovému stavu Mariánských Lázní. Nevím zda to tak působilo, že jsme u Vás byli mimo sezónu, ale připadá nám, protože jsme město navštívily už po několikáté, že trochu upadá, to není Váš problém, ale v celkovém důsledku vše souvisí se vším. Ještě jednou děkujeme.

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Eliška B., Litvínov

6. prosince 2018

100%

Pobyt byl úžasný, personál velice milý a ochotný. Za nás, naprostá spokojenost.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Přátelé, Most

17. srpna 2015

70%

Ubytování uspokojující, vzhledem k našim zkušenostem z cestování, ale musíme konstatovat, že hotel, který se pyšní 4 hvězdičkami nás velmi zklamal. Největším zklamáním bylo stravování, které bylo velmi slabé a chudé.

Personál:
70%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
40%

Jozef, Slovensko

2. prosince 2014

98%

Dúfam, že hodnotenie číslo 10 je najlepšie a 1 najhoršie. Cítili sme sa výborne, starostlivosť a ochota personálu pomôcť pri čomkoľvek, strava bola tiež vynikajúca a hoci to bola naša prvá návšteva Mariánskych Lázní, určite sa tam vrátime a to ešte pred Vianocami tohto roku a to do toho istého hotela.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Magda, Horní Vltavice

5. listopadu 2013

100%

Bylo to vše luxusní a jedinečné. Nezapomenutelný zážitek, spoustu milých lidí a personál, už plánujeme další pobyt v Mariánských Lázních. Zkrátka to bylo super.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Jana, Teplice

3. října 2013

74%

Ubytování a čistota v hotelu byly výborné. Hotelový personál milý a ochotný. Nepochopím, proč ve 4* hotelu, se vaří z křehčeného kuřecího masa, to je veliké mínus. Když lidé jedou do lázní a zaplatí si vyšší standard, také ho očekávají a to i v jídle.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
20%

Petr, Praha

28. září 2013

44%

Dobrý den, bohužel hotel zklamal. Staré zařízení,vybavení, jídlo žalostné úrovně. překvapilo i placeni za parkování venku. Obsluha byla ochotná. To je ale vše.

Personál:
80%
Čistota:
50%
Lázeňské služby:
50%
Poměr cena/výkon:
20%
Stravování:
20%

Marie, Děčín

9. září 2013

100%

Pobyt jsme si užili, vše bylo fajn, ale měla bych připomínku k vybavení pokoje a to televizor - starý typ a na kanály s českými programy se nedalo dívat kvůli zrnění a šmouhám.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Irenka, Teplice

12. srpna 2013

78%

Bylo nám tam krásně...

Personál:
80%
Čistota:
50%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Zora, Brno

12. srpna 2013

100%

Pobyt v hotelu Monty byl velmi příjemný. Hotel je útulný, dobře vybavený a personál je ochotný a vstřícný. Jídlo bylo velmi dobré. Celkově hodnotíme pobyt na jedničku.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Jana

4. června 2013

72%

Kvalita za dobrou cenu. Velmi čistý hotel s parními lázněmi, vířivkou a saunou, která je však špatně osvětlena. V hotelu najdete především starší hosty. Oceňuji umístění hotelu, které nabízí skvělé možnosti procházek - například po kolonádě. Jen zde není dobré napojení na hromadnou dopravu. Snídaně a večeře jsou formou bufetu za přijatelnou cenu. Bazén na koupání je malý a nikdo nemá na koupání moc prostoru. O různých procedurách toho mohu říct jen málo, protože to byla moje první zkušenost. Masáž mi ale přišla dost laxní. Na druhou stranu ceny se zdají být velice přijatelné a nabídka je velice široká. Až na malé nedostatky (například deseti minutové čekání na jeden šálek čaje) je hotel dobrý.

Personál:
40%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
70%

Pavel

13. května 2013

90%

Naše stříbrná svatební cesta do tohoto hotelu byla naprosto nezapomenutelná - děkujeme za čas strávený v hotelu Monty.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Tomáš

3. března 2013

70%

Vše proběhlo v naprostém pořádku - až na drobný zádrhel se stravováním. Chtěl jsem se v předstihu informovat, jestli je zde možnost muslimského jídla. Tato možnost ale nebyla možná. Naštěstí se vše vyřešilo na místě.

Personál:
70%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
50%

Alexandr

28. ledna 2013

88%

Hotel Monty je již 6. hotel v Mariánských Lázních, který jsem navštívil, a od začátku jsem byl velmi spokojený. Na recepci byli lidé velice přátelští a celý hotel včetně koupelny je velice čistý. Navíc má velké lázně s luxusním bazénem. Jediný nedostatek vidím v jídle, protože mi chybí větší výběr a kvalita kávy. I přesto se sem ale budu rád v budoucnu vracet.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

Hana

21. prosince 2012

90%

Super pěkný a čistý hotel s dobře zařízenými pokoji. Měli jsme romantické apartmá s velkou vanou. Jen výběr během večerního bufetu by mohl být větší a nápoje by mohly být o něco levnější. Můžete se však rychle dostat do centra města a dát si skleničku tam.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
70%

Ivana, Ejpovice

20. října 2012

100%

Byli jsme ubytováni na jednu noc s dětmi, chtěli jsme na pokoj dětskou postýlku a dostali jsme rovnou i přebalovací pult s vaničkou, což bylo velmi milé:-). Jen voda v bazénu mohla být teplejší. Jinak nelze než doporučit!

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Štěpán

31. července 2012

85%

V hotelu jsme strávili jen jednu noc. I tak jsme byli velice spokojeni a rádi se v budoucnu vrátíme.

Personál:
80%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Petr

25. dubna 2012

74%

Všechno nebylo až tak špatné. Poloha hotelu je skvělá, pokoje jsou čisté a personál není nepřátelský, ale i tak dost odměřený. Dále je zde hezký bazén, ale nejsou zde žádné židle nebo rozkládací křesla. Lázeňské procedury jsou OK a za přijatelné ceny. Jídlo ale rozhodně neodpovídá čtyřhvězdičkové kvalitě. Zkrátka - můžete sem přijet kvůli dobrým cenám, ale my příště určitě zvolíme jinak!

Personál:
70%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
50%

Rudolf

20. dubna 2012

86%

Rozhodně ne 4-hvězdičkový hotel, který známe z jiných měst. Nábytek je zde poměrně starý, ale naštěstí nijak poškozený. Další problém je váznoucí wifi na chodbách a také ve vstupní hale. Na druhou stranu je hotel v centru a nabízí skvělé možnosti procházek.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
70%

Hana, Plzeň

19. dubna 2012

84%

Vše bylo v pořádku. Jediné, co by bylo možno vylepšit by byla snídaně. Okoralý chléb nebyl zrovna chutný a výběr uzenin a sýrů také nedostačující.

Personál:
90%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
80%

Krpešovi, Ústí n.L.

7. dubna 2012

100%

Naprostá spokojenost. Apartmán vynikající, až na úzkou vanu, vhodnější by byl sprchový kout.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

František

11. září 2011

88%

Náš hotelový pokoj byl velmi prostorný, dobře vybavený a nabízel krásný výhled na celé Mariánské Lázně. Lázně a koupání je velice dobré, personál je velice přátelský a dokáže poradit. K tomu všemu jídlo bylo vynikající. Vrátíme se příští léto.

Personál:
90%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Roman

20. srpna 2011

92%

Je to starší ale velmi krásný hotel uprostřed města. Celý hotelový tým je velice přátelský a splní všechna vyslovená přání. Welness centrum je takové, jaké si člověk ve snech představuje - opravdový relax. My se rozhodně vrátíme!

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
80%

Roman, Plzeň

29. července 2011

86%

Je to velmi pěkný hotel umístněný na výborné poloze s překrásným výhledem na město. Byli jsme velmi spokojeni se službami a personálem. Zdarma je pro hosty k využití krytý bazén, pára a sauna a vše dostačující. Velmi dobrý poměr ceny a služeb.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

Jiřina, Chomutov

10. července 2011

90%

Hotel je pro rodiny s malými dětmi ideální - doporučujeme. Velmi pěkné hřiště, personál je k dětem velmi přátelský. Bazén byl pravděpodobně nově zrekonstruován - je super. Wellness nabídka je velmi pestrá, za skutečně výbornou cenu. S jídlem jsme byli také moc spokojeni. Kolonáda není tak daleko, cca 15 min. chůze. Celkově vzato se nám tu velmi líbilo a určitě jsme tu nebyli naposledy.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

Monika

5. července 2011

84%

Měli jsme pokoj s velkým balkónem - to bylo skvělé. Celý pokoj byl velice vzdušný a opravdu čistý. Poloha je skvělá a lázeňské procedury taktéž - římské lázně a bazén jsme navštěvovali každý den. Personál hotelu je velice přátelský a dokáže vytvořit opravdu kouzelnou atmosféru.

Personál:
90%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

3 důvody proč rezervovat přes nás



Garance nejlepší ceny

Ve všech námi nabízených hotelech se vám vždy snažíme zajistit tu nejlepší cenu.


Dostávejte ty nejvýhodnější nabídky přímo do Vaší emailové schránky