Hodnocení Chateau Monty SPA Resort


Hodnocení Chateau Monty SPA Resort

83%

  • Personál - 83%
  • 83%
  • Čistota - 90%
  • 90%
  • Lázeňské služby - 82%
  • 82%
  • Poměr cena/výkon - 80%
  • 80%
  • Stravování - 83%
  • 83%

Jiří T., Most

5. května 2022

100%

S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Poloha hotelu-klidné prostředí, vstřícný personál. Není co vytknout.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Viktorie K

22. dubna 2022

90%

Milá paní Kleimannová, předně Vám přejeme krásné Velikonoce a zítřejší veselou pomlázku! Velmi bychom Vám touto cestou chtěli poděkovat, jak jste byla při našem výběru pobytu v lázních velmi vstřícná až nás to tak nadchlo, tak, že jsme skutečně do lázních Mariánských odjeli. Tím ale náš příběh nekončí, ba naopak, začíná jednou a pro vždy! Jsme okouzleni nejen samotným lázeňským městem, ale především službami v hotelu Chateau Monty Spa, kde jsme se cítili jako doma, hýčkáni všemi smysly, ….lázeňské procedury, wellness možnosti a úžasné jídlo a vzhledem k luxusu velmi klidné prostře

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Mgr, Naděžda D., Praha

4. března 2022

98%

Původní ubytování jsme měly v hotelu Excelsior, který jsme volily, protože byl blíž centru. Náhradní hotel byl perfektní náhradou. Až na to, že kdybych se včas, po přečtení hodnocení klientů, telefonicky nedotázala, vůbec bych se předem nedozvěděla, že k nějaké změně došlo. Představa, že stojím s kufrem před zavřeným hotelem je tristní. Parkování zdarma jako kompenzaci oceňuji.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Jana H., Praha

15. prosince 2021

96%

Můj první lázeňský pobyt mě přímo nadchl a to jistě Vaší zásluhou.Obdivuji ochotu a vstřícnost personálu,vynikající pestrá nabídka jídel.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Jiří N., Tlučná

15. prosince 2021

66%

Zastaralé, vybavení koupelny, otřepané ručníky, staré obklady, koberce v pokoji, neodpovídá 4* hotelu a hlavně ceně.

Personál:
80%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
50%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
80%

Michaela L.

1. října 2021

92%

Velká spokojenost, hotel jsem navštívila během léta 2x a budu se ráda vracet. Jediným nedostatkem je poměrně drahé parkování u hotelu pro hotelové hosty.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Danuše Š., Praha

30. září 2021

96%

Ubytování bylo na úrovni, jenom by to chtělo vyměnit matrace v posteli.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Chateau Monty SPA Resort odpověděl na tuto recenzi:

Děkujeme za Vaše hodnocení, jsme rádi, že jste v našem hotelu strávili příjemný pobyt. Váš podnět jsem předala na provozní oddělení a rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v našem hotelu. Sales manager,


Josef Z.

14. srpna 2020

65%

Velmi příjemné SPA a bazén, který bylo možné využít neomezeně včetně malých římských lázní, lobby bar s krásným posezením, okolní příroda, dobrá dostupnost do centra. Drahé parkování venku u hotelu a navíc malá kapacita.

Personál:
70%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
60%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
60%
Chateau Monty SPA Resort odpověděl na tuto recenzi:

Děkujeme za Vaše hodnocení, velmi nás těší, že pobyt proběhl k Vaší spokojenosti. Možnosti parkování jsou dány cenami na území lázní a souvisejícími poplatky vůči pojišťovně (naše parkoviště je hlídané) atd., kterými je hotel limitován a nemůže bohužel poskytovat parkování zdarma nebo za nižší poplatek než 250 Kč na den. Parkovací kapacita 50 míst patří naopak v M. Lázních k těm větším, řada hotelů nemá buď vůbec žádné parkování anebo jen kolem 10-15 míst. Při Vaší příští návštěvě Vám můžeme doporučit cenově výhodnou variantu parkovacího domu za 160 Kč na den. Rádi Vás i v budoucnu přivítáme v našem hotelu a pevně věříme, že k Vaší plné spokojenosti.


Andrea J.

23. července 2020

73%

Pěkně zrekonstruovaný hotel, výborná strava, velký výběr, výhodné umístění hotelu v klidném prostředí a nádherná nová sauna

Personál:
70%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
70%
Chateau Monty SPA Resort odpověděl na tuto recenzi:

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás těší, že se Vám pobyt u nás líbil. Budeme moc rádi, pokud Vás i v budoucnu přivítáme v některém z našich hotelů, během wellness, relaxačních anebo léčebných pobytů. Obchodní oddělení GALA HOTELS s.r.o. (Excelsior, Chateau Monty SPA Resort)


Karolina D.

13. června 2020

73%

Velmi příjemný pobyt na krásném místě. V hotelu je vše perfektní. Saunový svět super.

Personál:
70%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
70%
Chateau Monty SPA Resort odpověděl na tuto recenzi:

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás těší, že se Vám pobyt u nás líbil. Budeme moc rádi, pokud Vás i v budoucnu přivítáme v některém z našich hotelů, během wellness, relaxačních anebo léčebných pobytů. Obchodní oddělení GALA HOTELS s.r.o. (Excelsior, Chateau Monty SPA Resort)


Tatiana P., Praha

9. ledna 2020

34%

Na konce ubytovani bylo skazeno.Zablokovali pokoj asi v 10 hodin.Mela jsem tam jeste kufr. Neni dobry pocit kdyz mate duveru ke klientum.

Personál:
30%
Čistota:
60%
Lázeňské služby:
20%
Poměr cena/výkon:
40%
Stravování:
20%
Chateau Monty SPA Resort odpověděl na tuto recenzi:

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás těší, že se Vám pobyt u nás líbil. Pokoje jsou všem našim hostům k dispozici první den od 14 hodin (Check–inn) a poslední den do 10 hodin (Check-out). Takto postupuje většina hotelů po celém světě a jde o standardní postup podle pravidel mezinárodních hotelových organizací a asociací. Důvodem je to, aby se v čase mezi 10-14 hodinou stihly všechny pokoje včas uklidit a připravit po odjíždějících hostech pro nově přijíždějící, a to s dodržením všech procedur a hygienických pravidel. Není-li hotel plně obsazen, nabízíme hostům službu „ Late check-out „ která umožní ponechání pokoje až do odpoledních hodin. Doporučujeme napříště tuto službu využít a věříme, že Váš příští pobyt proběhne k Vaší naprosté spokojenosti.


Tatiana H., Praha

8. září 2019

86%

To byl úžasný zážitek, hotel celkem byl super, za výjimkou jednoho číšníka Josefa (strašně arogantní a nesnáší cizinci, co pro mě bylo divné, 90% hostů byli cizinci). Bydlení jsme měli v rodinném apartmánu 2 ložnice + obývák. Bylo vše v něm super kromě toho že okno ložnice vychází na stranu kde v 4 ráno se začínalo jezdit zásobování restauraci, museli jsme zavírat okno. Jídlo taky bylo dost, ale málo čerstvých ovoci a zeleniny. Ale celkem doporučení 100%

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Věra Š., Česká republika

17. července 2019

100%

Byly to skvěle strávené dny volna. Pobyt neměl chybu. Doufám, že Váš hotel navštívím i v příštím roce.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Michal, Praha

3. července 2019

84%

Personál z Ukrajiny nesahal Čechům v recepci, baru a restauraci ani po kotníky. Profesionalita, ochota, přívětivost Čechů byla prvotřídní.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
80%

František B., Klenovice

29. května 2019

80%

Celkově se nám pobyt v hotelu Monty velice líbil. Moc na nás zapůsobil interiér hotelu, který opravdu nemá chybu, rovněž umístění hotelu v krásné přírodě je skvělé. Myslíme si společně s manželkou, že se k Vám ještě jednou podíváme.

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
70%

Karolína R., Praha

18. dubna 2019

72%

Personál většinou bez úsměvu, obsluha u vydávání jídel špatně hovořící česky, jídlo výborné, krásný bazén, příjemný pán na recepci u bazénu.

Personál:
50%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
90%
Chateau Monty SPA Resort odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Karolíno, děkujeme, že jste si udělala čas a napsala nám o nedostatcích při Vašem pobytu v našem hotelu Chateau Monty SPA Resort I negativní zpětná vazba nám pomáhá, protože víme, na co se zaměřit při školení našeho personálu. Kvalitní servis je pro nás prioritou a budeme pracovat na okamžitém odstranění všech popsaných nedostatků. Moc Vám děkujeme za důležitou zpětnou vazbu S pozdravem Hotelmanagement


Ing. Helena B.H., Česká republika

18. března 2019

88%

Užily jsme si s přítelkyní báječných 5 dní ve Vašem hotelu. Připomínky mám k poměrně vysoké ceně obyčejné vody k jídlu. Ta by měla být podávána automaticky . Připomínku bychom měly k celkovému stavu Mariánských Lázní. Nevím zda to tak působilo, že jsme u Vás byli mimo sezónu, ale připadá nám, protože jsme město navštívily už po několikáté, že trochu upadá, to není Váš problém, ale v celkovém důsledku vše souvisí se vším. Ještě jednou děkujeme.

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Eliška B., Litvínov

6. prosince 2018

100%

Pobyt byl úžasný, personál velice milý a ochotný. Za nás, naprostá spokojenost.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Přátelé, Most

17. srpna 2015

70%

Ubytování uspokojující, vzhledem k našim zkušenostem z cestování, ale musíme konstatovat, že hotel, který se pyšní 4 hvězdičkami nás velmi zklamal. Největším zklamáním bylo stravování, které bylo velmi slabé a chudé.

Personál:
70%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
40%

Jozef, Slovensko

2. prosince 2014

98%

Dúfam, že hodnotenie číslo 10 je najlepšie a 1 najhoršie. Cítili sme sa výborne, starostlivosť a ochota personálu pomôcť pri čomkoľvek, strava bola tiež vynikajúca a hoci to bola naša prvá návšteva Mariánskych Lázní, určite sa tam vrátime a to ešte pred Vianocami tohto roku a to do toho istého hotela.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Magda, Horní Vltavice

5. listopadu 2013

100%

Bylo to vše luxusní a jedinečné. Nezapomenutelný zážitek, spoustu milých lidí a personál, už plánujeme další pobyt v Mariánských Lázních. Zkrátka to bylo super.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Jana, Teplice

3. října 2013

74%

Ubytování a čistota v hotelu byly výborné. Hotelový personál milý a ochotný. Nepochopím, proč ve 4* hotelu, se vaří z křehčeného kuřecího masa, to je veliké mínus. Když lidé jedou do lázní a zaplatí si vyšší standard, také ho očekávají a to i v jídle.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
20%

Petr, Praha

28. září 2013

44%

Dobrý den, bohužel hotel zklamal. Staré zařízení,vybavení, jídlo žalostné úrovně. překvapilo i placeni za parkování venku. Obsluha byla ochotná. To je ale vše.

Personál:
80%
Čistota:
50%
Lázeňské služby:
50%
Poměr cena/výkon:
20%
Stravování:
20%

Marie, Děčín

9. září 2013

100%

Pobyt jsme si užili, vše bylo fajn, ale měla bych připomínku k vybavení pokoje a to televizor - starý typ a na kanály s českými programy se nedalo dívat kvůli zrnění a šmouhám.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Irenka, Teplice

12. srpna 2013

78%

Bylo nám tam krásně...

Personál:
80%
Čistota:
50%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Zora, Brno

12. srpna 2013

100%

Pobyt v hotelu Monty byl velmi příjemný. Hotel je útulný, dobře vybavený a personál je ochotný a vstřícný. Jídlo bylo velmi dobré. Celkově hodnotíme pobyt na jedničku.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Jana

4. června 2013

72%

Kvalita za dobrou cenu. Velmi čistý hotel s parními lázněmi, vířivkou a saunou, která je však špatně osvětlena. V hotelu najdete především starší hosty. Oceňuji umístění hotelu, které nabízí skvělé možnosti procházek - například po kolonádě. Jen zde není dobré napojení na hromadnou dopravu. Snídaně a večeře jsou formou bufetu za přijatelnou cenu. Bazén na koupání je malý a nikdo nemá na koupání moc prostoru. O různých procedurách toho mohu říct jen málo, protože to byla moje první zkušenost. Masáž mi ale přišla dost laxní. Na druhou stranu ceny se zdají být velice přijatelné a nabídka je velice široká. Až na malé nedostatky (například deseti minutové čekání na jeden šálek čaje) je hotel dobrý.

Personál:
40%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
70%

Pavel

13. května 2013

90%

Naše stříbrná svatební cesta do tohoto hotelu byla naprosto nezapomenutelná - děkujeme za čas strávený v hotelu Monty.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Tomáš

3. března 2013

70%

Vše proběhlo v naprostém pořádku - až na drobný zádrhel se stravováním. Chtěl jsem se v předstihu informovat, jestli je zde možnost muslimského jídla. Tato možnost ale nebyla možná. Naštěstí se vše vyřešilo na místě.

Personál:
70%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
50%

Alexandr

28. ledna 2013

88%

Hotel Monty je již 6. hotel v Mariánských Lázních, který jsem navštívil, a od začátku jsem byl velmi spokojený. Na recepci byli lidé velice přátelští a celý hotel včetně koupelny je velice čistý. Navíc má velké lázně s luxusním bazénem. Jediný nedostatek vidím v jídle, protože mi chybí větší výběr a kvalita kávy. I přesto se sem ale budu rád v budoucnu vracet.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

Hana

21. prosince 2012

90%

Super pěkný a čistý hotel s dobře zařízenými pokoji. Měli jsme romantické apartmá s velkou vanou. Jen výběr během večerního bufetu by mohl být větší a nápoje by mohly být o něco levnější. Můžete se však rychle dostat do centra města a dát si skleničku tam.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
70%

Ivana, Ejpovice

20. října 2012

100%

Byli jsme ubytováni na jednu noc s dětmi, chtěli jsme na pokoj dětskou postýlku a dostali jsme rovnou i přebalovací pult s vaničkou, což bylo velmi milé:-). Jen voda v bazénu mohla být teplejší. Jinak nelze než doporučit!

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Štěpán

31. července 2012

85%

V hotelu jsme strávili jen jednu noc. I tak jsme byli velice spokojeni a rádi se v budoucnu vrátíme.

Personál:
80%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Petr

25. dubna 2012

74%

Všechno nebylo až tak špatné. Poloha hotelu je skvělá, pokoje jsou čisté a personál není nepřátelský, ale i tak dost odměřený. Dále je zde hezký bazén, ale nejsou zde žádné židle nebo rozkládací křesla. Lázeňské procedury jsou OK a za přijatelné ceny. Jídlo ale rozhodně neodpovídá čtyřhvězdičkové kvalitě. Zkrátka - můžete sem přijet kvůli dobrým cenám, ale my příště určitě zvolíme jinak!

Personál:
70%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
50%

Rudolf

20. dubna 2012

86%

Rozhodně ne 4-hvězdičkový hotel, který známe z jiných měst. Nábytek je zde poměrně starý, ale naštěstí nijak poškozený. Další problém je váznoucí wifi na chodbách a také ve vstupní hale. Na druhou stranu je hotel v centru a nabízí skvělé možnosti procházek.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
70%

Hana, Plzeň

19. dubna 2012

84%

Vše bylo v pořádku. Jediné, co by bylo možno vylepšit by byla snídaně. Okoralý chléb nebyl zrovna chutný a výběr uzenin a sýrů také nedostačující.

Personál:
90%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
80%

Krpešovi, Ústí n.L.

7. dubna 2012

100%

Naprostá spokojenost. Apartmán vynikající, až na úzkou vanu, vhodnější by byl sprchový kout.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

František

11. září 2011

88%

Náš hotelový pokoj byl velmi prostorný, dobře vybavený a nabízel krásný výhled na celé Mariánské Lázně. Lázně a koupání je velice dobré, personál je velice přátelský a dokáže poradit. K tomu všemu jídlo bylo vynikající. Vrátíme se příští léto.

Personál:
90%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Roman

20. srpna 2011

92%

Je to starší ale velmi krásný hotel uprostřed města. Celý hotelový tým je velice přátelský a splní všechna vyslovená přání. Welness centrum je takové, jaké si člověk ve snech představuje - opravdový relax. My se rozhodně vrátíme!

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
80%

Roman, Plzeň

29. července 2011

86%

Je to velmi pěkný hotel umístněný na výborné poloze s překrásným výhledem na město. Byli jsme velmi spokojeni se službami a personálem. Zdarma je pro hosty k využití krytý bazén, pára a sauna a vše dostačující. Velmi dobrý poměr ceny a služeb.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

Jiřina, Chomutov

10. července 2011

90%

Hotel je pro rodiny s malými dětmi ideální - doporučujeme. Velmi pěkné hřiště, personál je k dětem velmi přátelský. Bazén byl pravděpodobně nově zrekonstruován - je super. Wellness nabídka je velmi pestrá, za skutečně výbornou cenu. S jídlem jsme byli také moc spokojeni. Kolonáda není tak daleko, cca 15 min. chůze. Celkově vzato se nám tu velmi líbilo a určitě jsme tu nebyli naposledy.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

Monika

5. července 2011

84%

Měli jsme pokoj s velkým balkónem - to bylo skvělé. Celý pokoj byl velice vzdušný a opravdu čistý. Poloha je skvělá a lázeňské procedury taktéž - římské lázně a bazén jsme navštěvovali každý den. Personál hotelu je velice přátelský a dokáže vytvořit opravdu kouzelnou atmosféru.

Personál:
90%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

2 důvody proč rezervovat přes nás



Garance nejlepší ceny

Ve všech námi nabízených hotelech se vám vždy snažíme zajistit tu nejlepší cenu.

Jsme experti

Žijeme v Mariánských Lázních a známe všechny naše hotely. Rádi Vám poradíme a vybereme ten správný hotel pro vás.


Dostávejte ty nejvýhodnější nabídky přímo do Vaší emailové schránky