Josef S., Liberec
12. listopadu 2024
Malé drobnosti : 1. parkování - při útratě 150 000 Kč bych čekal volné místo ( nakonec bylo, ale čekal bych ho jako rezervaci předem ) 2. Jídlo - Nebyla k dispozici pálivá paprika ani nic jiného v tomto duchu, řada jídel téměř bez chuti ( možná to je záměr, nevím ) Nicméně s výběrem jsem spokojen byl. 3. Vstupní lahev vína - Bohemia sekt - zdá se mi, že lepší by nebylo nic, Tato napodobenina vína myslím luxusnímu hotelu spíše udělá ostudu než aby udělala krásné přivítání. Lepší by asi pro dámu byla kytička 3 růží na pokoj než rádoby přípitek. ( Kytička by dámám určitě při pobytu 2 týdny udělala větší radost ) 4. Nejen v Lázních, ale téměř celých Mariánských lázních velmi mizerná káva. Věřím, že náklady na kávu jsou, ale zase minimálně Nové Lázně, by si zasloužili lepší než levnou přepraženou kávu. Za mě lépe prodat o 2 Kč dráž a skvělou, než o 2 levněji a jen jednu. Byl jsem opravdu překvapen, že v místě, kde by člověk očekával skvělé kavárny až prvorepublikového stylu se pije tak špatná káva. Možná mám přísný pohled, ale v Liberci je 5 privátních pražíren a standard je opravdu velmi vysoko ( Mia Coffee, Nord Beans, Doodle beens a další ) Závěrem : Výše popsané jsou opravdu jen drobnosti, celkově jsme byli velmi spokojeni a svůj pobyt za čas opět zopakujeme.
Jiří M., Praha
9. srpna 2024
5* hotel, pokoj Superior de Luxe. Člověk by si myslel, že je to to nejlepší, hned po prezidentském apartmá. Chyba. Je to označení pro špeluňku, max. 3*. Odmítli jsme se tam ubytovat, potom jsme dostali lepší pokoj. Na naši písemnou stížnost reagoval nějaký manager hotelu, že pokoj odpovídá klasifikaci Ensany. Od Vaší agentury jsme po odjezdu dostali voucher jako \"bolestné\". Do ML se rádi vracíme.
Helena P., Pardubice
15. května 2024
Hotel je překrásný. Výborné jídlo, nádherné ubytování, pohoda, klid..... přesně to, co od lázeňského pobytu očekávám. Procedury jsem k pobytu neměla, nemohu tedy hodnotit. Jen u snídaně jsme několikrát déle čekali na kávu/ čaj. Možná by toto vyřešil kávovar pro hosty.
paní V., Štěnovice
15. března 2024
- vše výborně zorganizované - všude pořádek - procedury na úrovni, masáž na 1
Daniel H., Radonice
19. prosince 2023
Úžasná péče lázeňských pracovníku + jejich empatie. Vzorná čistota, včetně úklidu pokoje. Báječná gastronomie + velký výběr jídel formou švédských stolů. Poděkováni vedoucí recepční za zaslání zapomenutého mého zlatého řetízku. Tento hotel vřele doporučuji.
Luboš , Praha
27. července 2023
Ubytování i veškeré služby byly příkladné, byli jsme maximálně spokojeni
Petr V., Velká Bystřice
13. června 2023
Krásný hotel, velmi dobrá lázeňská péče, vynikající kuchyně.
Vážený pane Petře, velice děkujeme za Vaši recenzi. Vaše pochvaly velmi ráda předám hotelovému managementu. Doufáme, že se Vám u nás natolik líbilo, že nás v budoucnu znovu navštívíte! S pozdravem Guest Relations
Soňa K., Beroun
22. ledna 2023
Ubytování - prostředí naprosto skvělé. Vysoce hodnotíme čistotu a klid.
Vážená paní Soňo, děkujeme za Váš čas, který jste věnovala napsání kladné recenze. Vašeho názoru si velmi vážíme. Věříme, že jste byla s pobytem spokojená a brzy Vás v našem hotelu znovu přivítáme. S pozdravem Sarah Al Hamesha Guest Relation
Iva M., Brno
17. ledna 2023
Vše bylo velmi luxusní, maximální spokojenost.
Vážená paní Ivo, děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Váš názor je pro nás velmi důležitý. Doufáme, že Vás v našem hotelu znovu brzy přivítáme. S pozdravem Sarah Al Hamesha Guest Relation
Jan, Bratislava
17. ledna 2023
Príjemný historický hotelovo-kúpeľný komplex umiestnený v peknom parkovom prostredí.
Vážený pane Jane, děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Váš názor je pro nás velmi důležitý. Doufáme, že Vás v našem hotelu znovu brzy přivítáme. S pozdravem Sarah Al Hamesha Guest Relation
Dáša, Plzeň
17. ledna 2023
Náš oblíbený hotel, jsme spokojeni. Zaznamenali jsme změnu, fitko již není nonstop, jako bylo dosud.
Vážená paní Dášo, děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Váš názor je pro nás velmi důležitý. Ano, máte pravdu, rozhodli jsme se upravit otevírací dobu fitness tak, abychom mohli poskytovat co nejlepší servis a bezpečnost našim hostům. Doufáme, že Vás v našem hotelu znovu brzy přivítáme. S pozdravem Sarah Al Hamesha Guest Relation
Lenka K., Praha
23. listopadu 2022
Ubytování v hotelu bylo báječné. Bohužel rusky mluvící hosté dojem velmi kazí. Jejich hlučné a nevhodné chování na pokojích, protože sousední pokoj je oddělen tenkou zdí bylo slyšet. Nevhodné chování v jídelně, kdy si dáma sedá ke stolu, kde sedí někdo jiný, ani nemluvě. V polovině září, nebylo v pokoji úplně teplo. Vstřícná byla paní i pán na plánování procedur.
Marta, Praha
23. listopadu 2022
Zažili jsme hezký rodiný týden.
Josef N.
29. října 2021
Lukáš, České Budějovice
3. října 2021
Personálu hotelu dávám 100%, jen obsluhující paní v kavárně by se mohla více usmívat a alespoň předstírat, že ji práce baví (asi v té době neměla své dny). Děkuji za relax.
František V., Lomnice u Skolova
2. října 2021
Byli jsme maximálně spokojeni
Jaroslav, Ostrava
1. října 2021
Hotel Nové lázně splnil naše očekávání jak z hlediska poskytovaných služeb, lokace i standardu.
Josef H., Písek
30. září 2021
Byli jsme spokojeni.
Jitka V., České Budějovice
30. září 2021
Krásný pokoj, ale nad křižovatkou ulic a proto velmi hlucny.
Tomáš S., Ostrava
30. září 2021
Ubytování odpovídá kategorii hotelu a byli jsme plně spokojení. Rádi se v budoucnu vrátíme.
Alena Kovaříková
17. června 2021
Skvělý personál, vynikající kuchyně a úžasné procedůry moc děkuji
Petra O.
8. srpna 2020
Vysoká úroveň služeb. Kvalitní strava podle moderních trendů. Vysoká úroveň lázeňských procedur včetně účinných masáží.
Adéla R.
31. července 2020
Nádherné prostory. Již jsme byli potřetí a určitě ne naposledy.
Danuše Š., Kladno
23. ledna 2020
Byla jsem naprosto spokojena
Hana B., Č. Krumlov
2. ledna 2020
Pokojská nestele poctivě postele. Výborné jídlo, vynikající vídeňská kavárna včetně sortimentu zákusků.
Jaroslav Č., Praha
1. ledna 2020
Spokojenost, zejména příjemné překvapení pro mojí ženu - nečekané blahopřání s malým dárkem k jejím narozeninám.
Martin V., Praha
28. listopadu 2019
Nebylo možné vystavit fakturu na firmu. To nám vadilo.
Antonín P., Libčice nad Vltavou
20. listopadu 2019
desítky nestačí:)..... cestuji hodně a popravdě do Nových lázní velmi rád a poněkolikáté... líbí se mi vše tak, jak jsem hodnotil... a tentokrát jsem i doporučil a o víkendu k Vám pojede kamarád...
Petra L., Liberec
1. srpna 2019
Velice jsme byli spokojení.
Bohuslav K., Praha
16. dubna 2019
Jednoduše skvělé!
Milan S., Praha
15. dubna 2019
Cena neodpovídala poskytnutým službám.
Honza, Strakonice
20. února 2019
Maximálně spokojeni.
Doris Č., Měcholupy
20. února 2019
V hotelu byla znát nedůslednost úklidu na chodbách a v prostorách mimo ubytovacích. Restaurace, bar a pokoj byly v pořádku. Výběr uzenin a sýrů ve snídaňovém menu byl málo pestrý a málo často doplňovaný. Z celkového pohledu bylo splněno naše očekávání. Zdravím z Měcholup a příště snad někdy na shledanou. Doris
Lucie H., Praha
13. února 2019
Nádherný relax, úžasné možnosti hotelu, skvělý personál, luxusní jídlo, zůstaly bychom i déle, ale určitě se vrátíme!
Marie, Brisbane Australia
22. září 2018
A beautiful hotel and an excellent customer service. World standard.
Kamila Leclerc Pariz
27. srpna 2018
Bylo mi vyhoveno ve vsech pozadavcich.
Eva Sobotková, Praha
7. ledna 2018
Lůžkoviny nám přišly, že nejlepší období už mají za sebou. To samé platí o ručníku a osušce při návštěvě Římských lazní
Eva Sobotková, Praha
28. prosince 2017
Lůžkoviny se zdály více použité, zrovna tak ručníky v římských lázních.
Tonda, Praha
15. června 2015
Bohužel nevím, zda stupnice je jako ve škole či naopak, rozhodně tedy hodnotím hotel Nové lázně jako špičkový. Toto jsem uvedl jak v recepci, tak při recenzi Travel Guide. Překvapila mne naprostá čistota ve všech dostupných prostorech, profesionální výkony od portýra přes pokojské, barmana, číšníky, kuchaře po recepci. Hodnota pěti hvězd skutečně odpovídá, cena je pro zákazníky velmi příznivá. Jídlo výborné, výběr postačující. Snad trochu mne rušily některé neodpovídající doplňky interierů, nejspíš však pozůstatek dob minulých /např. světla/. Krásné prostředí kolem hotelu i ve městě, fantastické parkování. Lázeňské služby dokonalé...zkrátka nemám slov....splendidní, spektakulární....
Vážení hosté,\r\nděkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrali právě náš hotel Nové Lázně, patřící společnosti Danubius Hotels Group. Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší. Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Nové Lázně se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví. Se srdečným pozdravem, Karel Kalivoda, ředitel hotelu
Andrea
31. května 2013
Není to naše první návštěva hotelu a znovu jsme se cítili velmi pohodlně. Jenom velikost pokoje nám nestačila a nesplnila naše očekávání. Museli jsme ji ale přijmout, protože jinde nebylo místo.
Arnošt
19. března 2013
Velmi pěkný a starobylý hotel, který nic nepostrádá a my jej proto milovali! Dobře vybavené pokoje, čisto a klidná atmosféra. Také personál byl opravdu vstřícný a ochotný. Hotel doporučíme známým a sami se určitě vrátíme!
Radek
18. března 2013
Wellness centrum je opravdu bohaté a čisté. Snídaně a večeře jsou formou bufetu. U večeře bych však ocenil i jinou možnost.
Pavel
15. března 2013
Po čtyřech dnech reklamací nám byl konečně vyměněn nefunkční minibar. Personál je zaměřený spíše na ruské hosty. Kuchyně byla dobrá, ale na 5 hvězdiček to nebylo. Rozhodně ne pětihvězdičkový hotel, na který jsme zvyklí odjinud.
Petra
19. února 2013
Rezervace, přijetí, platba = perfektní, 10 bodů. Pokoje, chodby, okolí = dokonalé a mnohem lepší, než jsem očekávala. bazény a wellness centrum = opravdu krásné a čisté. Lázeňské procedury = výborné (až na masáž zad, která byla moc mírná).
Rudolf
28. ledna 2013
Byli jsme zde na dovolené s plnou penzí. Zaprvé - Nové Lázně nabízejí perfektní servis a vynikající kuchyni. Ať už na recepci, v restauraci, nebo kdekoliv jinde, je personál opravdu milý a přátelský. Výběr a kvalita jídla je vynikající a vše bylo doplňováno dříve, než to stihlo dojít. Kdo má rád historické budovy, rozhodně nebude zklamaný. Hotel, stejně jako další budovy ve městě, je postaven na přelomu století a nabízí opravdu jedinečnou atmosféru. Bazén v hotelu je také částečně historický a nenabízí dostatek prostoru pro koupání. Na závěr malý ale důležitý háček: Všechna WC v hotelu jsou velice mělká a tudíž dost nevhodné pro mužskou anatomii.
Rodina W.
31. října 2012
Hotel je velice vhodný k léčení. Všechny aplikace a procedury jsou prostě skvělé. Jenom kvalita kuchyně je pro 5-ti hvězdičkový hotel naprosto nepřijatelná. Také personál je částečně ovlivněn socialismem a měl by si ku příkladu vzít současná zdravotní střediska v Itálii, kterým příště i přes o něco vyšší cenu dáme přednost.
Petr
10. září 2012
Wellness centrum je opravdu bohaté a čisté. Snídaně a večeře jsou formou bufetu. U večeře bych však ocenil i jinou možnost.
Pierre F.
10. září 2012
Velmi příjemná atmosféra v hotelu, pozorný personál, vždy nápomocný. Přijedeme příští rok opět.
Matouš, Praha
20. srpna 2012
V hotelu jsem byl 5x za dva roky. Jsem se vším velmi spokojen. Spřátelil jsem se s veškerým personálem.
Eliška, Pardubice
17. srpna 2012
Velice děkujeme za nové fitness! Jezdíme do ML od r. 2000 a do hotelu Nové Lázně od r. 2003. Rádi se k vám opět vrátíme.