Hodnocení Hotel Nové Lázně


Hodnocení Hotel Nové Lázně

94%

  • Personál - 98%
  • 98%
  • Čistota - 98%
  • 98%
  • Lázeňské služby - 98%
  • 98%
  • Poměr cena/výkon - 87%
  • 87%
  • Stravování - 91%
  • 91%

Martin V., Praha

28. listopadu 2019

86%

Nebylo možné vystavit fakturu na firmu. To nám vadilo.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Antonín P., Libčice nad Vltavou

20. listopadu 2019

100%

desítky nestačí:)..... cestuji hodně a popravdě do Nových lázní velmi rád a poněkolikáté... líbí se mi vše tak, jak jsem hodnotil... a tentokrát jsem i doporučil a o víkendu k Vám pojede kamarád...

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Petra L., Liberec

1. srpna 2019

100%

Velice jsme byli spokojení.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Bohuslav K., Praha

16. dubna 2019

100%

Jednoduše skvělé!

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Milan S., Praha

15. dubna 2019

88%

Cena neodpovídala poskytnutým službám.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
90%

Honza, Strakonice

20. února 2019

100%

Maximálně spokojeni.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Doris Č., Měcholupy

20. února 2019

88%

V hotelu byla znát nedůslednost úklidu na chodbách a v prostorách mimo ubytovacích. Restaurace, bar a pokoj byly v pořádku. Výběr uzenin a sýrů ve snídaňovém menu byl málo pestrý a málo často doplňovaný. Z celkového pohledu bylo splněno naše očekávání. Zdravím z Měcholup a příště snad někdy na shledanou. Doris

Personál:
100%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Lucie H., Praha

13. února 2019

100%

Nádherný relax, úžasné možnosti hotelu, skvělý personál, luxusní jídlo, zůstaly bychom i déle, ale určitě se vrátíme!

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Marie, Brisbane Australia

22. září 2018

100%

A beautiful hotel and an excellent customer service. World standard.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
0%

Kamila Leclerc Pariz

27. srpna 2018

98%

Bylo mi vyhoveno ve vsech pozadavcich.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Eva Sobotková, Praha

7. ledna 2018

86%

Lůžkoviny nám přišly, že nejlepší období už mají za sebou. To samé platí o ručníku a osušce při návštěvě Římských lazní

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
60%
Stravování:
70%

Eva Sobotková, Praha

28. prosince 2017

86%

Lůžkoviny se zdály více použité, zrovna tak ručníky v římských lázních.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
60%

Tonda, Praha

15. června 2015

100%

Bohužel nevím, zda stupnice je jako ve škole či naopak, rozhodně tedy hodnotím hotel Nové lázně jako špičkový. Toto jsem uvedl jak v recepci, tak při recenzi Travel Guide. Překvapila mne naprostá čistota ve všech dostupných prostorech, profesionální výkony od portýra přes pokojské, barmana, číšníky, kuchaře po recepci. Hodnota pěti hvězd skutečně odpovídá, cena je pro zákazníky velmi příznivá. Jídlo výborné, výběr postačující. Snad trochu mne rušily některé neodpovídající doplňky interierů, nejspíš však pozůstatek dob minulých /např. světla/. Krásné prostředí kolem hotelu i ve městě, fantastické parkování. Lázeňské služby dokonalé...zkrátka nemám slov....splendidní, spektakulární....

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Nové Lázně odpověděl na tuto recenzi:

Vážení hosté,\r\nděkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrali právě náš hotel Nové Lázně, patřící společnosti Danubius Hotels Group. Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší. Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Nové Lázně se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví. Se srdečným pozdravem, Karel Kalivoda, ředitel hotelu


Andrea

31. května 2013

88%

Není to naše první návštěva hotelu a znovu jsme se cítili velmi pohodlně. Jenom velikost pokoje nám nestačila a nesplnila naše očekávání. Museli jsme ji ale přijmout, protože jinde nebylo místo.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
80%

Arnošt

19. března 2013

92%

Velmi pěkný a starobylý hotel, který nic nepostrádá a my jej proto milovali! Dobře vybavené pokoje, čisto a klidná atmosféra. Také personál byl opravdu vstřícný a ochotný. Hotel doporučíme známým a sami se určitě vrátíme!

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Radek

18. března 2013

80%

Wellness centrum je opravdu bohaté a čisté. Snídaně a večeře jsou formou bufetu. U večeře bych však ocenil i jinou možnost.

Personál:
80%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Pavel

15. března 2013

58%

Po čtyřech dnech reklamací nám byl konečně vyměněn nefunkční minibar. Personál je zaměřený spíše na ruské hosty. Kuchyně byla dobrá, ale na 5 hvězdiček to nebylo. Rozhodně ne pětihvězdičkový hotel, na který jsme zvyklí odjinud.

Personál:
50%
Čistota:
30%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
50%

Petra

19. února 2013

88%

Rezervace, přijetí, platba = perfektní, 10 bodů. Pokoje, chodby, okolí = dokonalé a mnohem lepší, než jsem očekávala. bazény a wellness centrum = opravdu krásné a čisté. Lázeňské procedury = výborné (až na masáž zad, která byla moc mírná).

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
80%

Rudolf

28. ledna 2013

80%

Byli jsme zde na dovolené s plnou penzí. Zaprvé - Nové Lázně nabízejí perfektní servis a vynikající kuchyni. Ať už na recepci, v restauraci, nebo kdekoliv jinde, je personál opravdu milý a přátelský. Výběr a kvalita jídla je vynikající a vše bylo doplňováno dříve, než to stihlo dojít. Kdo má rád historické budovy, rozhodně nebude zklamaný. Hotel, stejně jako další budovy ve městě, je postaven na přelomu století a nabízí opravdu jedinečnou atmosféru. Bazén v hotelu je také částečně historický a nenabízí dostatek prostoru pro koupání. Na závěr malý ale důležitý háček: Všechna WC v hotelu jsou velice mělká a tudíž dost nevhodné pro mužskou anatomii.

Personál:
80%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Rodina W.

31. října 2012

68%

Hotel je velice vhodný k léčení. Všechny aplikace a procedury jsou prostě skvělé. Jenom kvalita kuchyně je pro 5-ti hvězdičkový hotel naprosto nepřijatelná. Také personál je částečně ovlivněn socialismem a měl by si ku příkladu vzít současná zdravotní střediska v Itálii, kterým příště i přes o něco vyšší cenu dáme přednost.

Personál:
50%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
10%

Petr

10. září 2012

88%

Wellness centrum je opravdu bohaté a čisté. Snídaně a večeře jsou formou bufetu. U večeře bych však ocenil i jinou možnost.

Personál:
70%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Pierre F.

10. září 2012

94%

Velmi příjemná atmosféra v hotelu, pozorný personál, vždy nápomocný. Přijedeme příští rok opět.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Matouš, Praha

20. srpna 2012

92%

V hotelu jsem byl 5x za dva roky. Jsem se vším velmi spokojen. Spřátelil jsem se s veškerým personálem.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Eliška, Pardubice

17. srpna 2012

88%

Velice děkujeme za nové fitness! Jezdíme do ML od r. 2000 a do hotelu Nové Lázně od r. 2003. Rádi se k vám opět vrátíme.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Josef P., Praha

10. srpna 2012

100%

Moje žena a já jsme tu už potřetí v řadě. Vždy se nám tu velmi líbí. Chceme zase přijet na podzim na delší dobu. Velmi děkujeme za neobyčejný pobyt.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Marie, Praha

31. července 2012

100%

Vážení, relaxační bobyt byl skvělý. Ubytování velmi luxusní s krásným kachlovým obložením v ložnici navíc. Tiché prostředí, které je ideální pro odpočinek jak tělesný, tak duševní. Zvláště přístup personálu je velmi příjemný, ochota a diskrétnost je bonusem v tomto krásném hotelu. Děkuji a přeji hodně spokojených hostů.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Šárka, Praha

30. července 2012

88%

Po celou dobu pobytu jsem byla velice spokojená, nesetkala jsem se s neochotou ani nevstřícností personálu. Váš hotel doporučím svým známým, ráda se sem budu vracet.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Jan, Plzeň

30. července 2012

92%

Vyjadřuji poděkování všemu obsluhujícímu personálu restaurace. Děkuji servírce Radaně za pozorné a chápavé chování k hostům. Přeji vám zdraví a úspěchy.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Jana

28. března 2012

80%

Krásná budova z konce 19. století. najdete zde především němce, poláky a také rusy. Měli jsme krásný pokoj s velkou koupelnou a vanou. Krom toho jsme měli každý den v obýváku čerstvé ovoce - to bylo skvělé. Personál byl vždy milý a přátelský.

Personál:
70%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

Štefan

28. února 2012

78%

Hotel se nám opravdu líbil. Atmosféra hotelu byla opravdu výjimečná a ve velkém ji napomáhal styl, ve kterým byly Nové Lázně vystavěny. Personál byl velmi přátelský a opravdu se snažil. Jinak ale pokulhával pouze výběr potravin a také jejich kvalita. V tomto ohledu se hotel nemůže srovnávat s jinými pětihvězdičkovými hotely ve světě. Za jídlo by si Nové Lázně zasloužili hvězdy maximálně tři. V lázeňském areálu bylo opravdu hezky - vše bylo čisté a rozhodně si nemohu stěžovat na nabídku. Opět malý zádrhel - velikost sauny. Ta byla neustále obsazena a lidé se doslova mačkali. I přes tato omezení mohu doporučit.

Personál:
70%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
70%

Patrik, Praha

2. ledna 2012

86%

Se službami v hotelu jsme byli spokojeni. Součástí byl volný vstup do římských lázní, kde jsme využívali bazénky, saunu (páru i finskou). Ochlazování po saunování jsme dělali pomocí dřevěného vědra plného studené vody. Pokoje byli prostorné. Jen hlučnější ruská klientela nás trochu rušila.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Monika

29. srpna 2011

84%

Strávili jsem v hotelu relaxační týden - vše bylo čisté, personál byl přátelský a jídlo bylo dobré, i když by mohlo být pestřejší. Opravdu krásné jsou pak unikátní římské lázně. Snad se ještě někdy vrátím.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

3 důvody proč rezervovat přes nás



Garance nejlepší ceny

Ve všech námi nabízených hotelech se vám vždy snažíme zajistit tu nejlepší cenu.


Dostávejte ty nejvýhodnější nabídky přímo do Vaší emailové schránky