Hodnocení Hotel Nové Lázně


Hodnocení Hotel Nové Lázně

94%

  • Personál - 97%
  • 97%
  • Čistota - 98%
  • 98%
  • Lázeňské služby - 97%
  • 97%
  • Poměr cena/výkon - 86%
  • 86%
  • Stravování - 96%
  • 96%

Josef S., Liberec

12. listopadu 2024

94%

Malé drobnosti : 1. parkování - při útratě 150 000 Kč bych čekal volné místo ( nakonec bylo, ale čekal bych ho jako rezervaci předem ) 2. Jídlo - Nebyla k dispozici pálivá paprika ani nic jiného v tomto duchu, řada jídel téměř bez chuti ( možná to je záměr, nevím ) Nicméně s výběrem jsem spokojen byl. 3. Vstupní lahev vína - Bohemia sekt - zdá se mi, že lepší by nebylo nic, Tato napodobenina vína myslím luxusnímu hotelu spíše udělá ostudu než aby udělala krásné přivítání. Lepší by asi pro dámu byla kytička 3 růží na pokoj než rádoby přípitek. ( Kytička by dámám určitě při pobytu 2 týdny udělala větší radost ) 4. Nejen v Lázních, ale téměř celých Mariánských lázních velmi mizerná káva. Věřím, že náklady na kávu jsou, ale zase minimálně Nové Lázně, by si zasloužili lepší než levnou přepraženou kávu. Za mě lépe prodat o 2 Kč dráž a skvělou, než o 2 levněji a jen jednu. Byl jsem opravdu překvapen, že v místě, kde by člověk očekával skvělé kavárny až prvorepublikového stylu se pije tak špatná káva. Možná mám přísný pohled, ale v Liberci je 5 privátních pražíren a standard je opravdu velmi vysoko ( Mia Coffee, Nord Beans, Doodle beens a další ) Závěrem : Výše popsané jsou opravdu jen drobnosti, celkově jsme byli velmi spokojeni a svůj pobyt za čas opět zopakujeme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Jiří M., Praha

9. srpna 2024

73%

5* hotel, pokoj Superior de Luxe. Člověk by si myslel, že je to to nejlepší, hned po prezidentském apartmá. Chyba. Je to označení pro špeluňku, max. 3*. Odmítli jsme se tam ubytovat, potom jsme dostali lepší pokoj. Na naši písemnou stížnost reagoval nějaký manager hotelu, že pokoj odpovídá klasifikaci Ensany. Od Vaší agentury jsme po odjezdu dostali voucher jako \"bolestné\". Do ML se rádi vracíme.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
20%
Stravování:
80%

Helena P., Pardubice

15. května 2024

95%

Hotel je překrásný. Výborné jídlo, nádherné ubytování, pohoda, klid..... přesně to, co od lázeňského pobytu očekávám. Procedury jsem k pobytu neměla, nemohu tedy hodnotit. Jen u snídaně jsme několikrát déle čekali na kávu/ čaj. Možná by toto vyřešil kávovar pro hosty.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

paní V., Štěnovice

15. března 2024

100%

- vše výborně zorganizované - všude pořádek - procedury na úrovni, masáž na 1

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Daniel H., Radonice

19. prosince 2023

98%

Úžasná péče lázeňských pracovníku + jejich empatie. Vzorná čistota, včetně úklidu pokoje. Báječná gastronomie + velký výběr jídel formou švédských stolů. Poděkováni vedoucí recepční za zaslání zapomenutého mého zlatého řetízku. Tento hotel vřele doporučuji.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Luboš , Praha

27. července 2023

92%

Ubytování i veškeré služby byly příkladné, byli jsme maximálně spokojeni

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Petr V., Velká Bystřice

13. června 2023

96%

Krásný hotel, velmi dobrá lázeňská péče, vynikající kuchyně.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%
Hotel Nové Lázně odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane Petře, velice děkujeme za Vaši recenzi. Vaše pochvaly velmi ráda předám hotelovému managementu. Doufáme, že se Vám u nás natolik líbilo, že nás v budoucnu znovu navštívíte! S pozdravem Guest Relations


Soňa K., Beroun

22. ledna 2023

98%

Ubytování - prostředí naprosto skvělé. Vysoce hodnotíme čistotu a klid.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%
Hotel Nové Lázně odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Soňo, děkujeme za Váš čas, který jste věnovala napsání kladné recenze. Vašeho názoru si velmi vážíme. Věříme, že jste byla s pobytem spokojená a brzy Vás v našem hotelu znovu přivítáme. S pozdravem Sarah Al Hamesha Guest Relation


Iva M., Brno

17. ledna 2023

100%

Vše bylo velmi luxusní, maximální spokojenost.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Nové Lázně odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Ivo, děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Váš názor je pro nás velmi důležitý. Doufáme, že Vás v našem hotelu znovu brzy přivítáme. S pozdravem Sarah Al Hamesha Guest Relation


Jan, Bratislava

17. ledna 2023

76%

Príjemný historický hotelovo-kúpeľný komplex umiestnený v peknom parkovom prostredí.

Personál:
70%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
70%
Hotel Nové Lázně odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane Jane, děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Váš názor je pro nás velmi důležitý. Doufáme, že Vás v našem hotelu znovu brzy přivítáme. S pozdravem Sarah Al Hamesha Guest Relation


Dáša, Plzeň

17. ledna 2023

96%

Náš oblíbený hotel, jsme spokojeni. Zaznamenali jsme změnu, fitko již není nonstop, jako bylo dosud.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%
Hotel Nové Lázně odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Dášo, děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Váš názor je pro nás velmi důležitý. Ano, máte pravdu, rozhodli jsme se upravit otevírací dobu fitness tak, abychom mohli poskytovat co nejlepší servis a bezpečnost našim hostům. Doufáme, že Vás v našem hotelu znovu brzy přivítáme. S pozdravem Sarah Al Hamesha Guest Relation


Lenka K., Praha

23. listopadu 2022

100%

Ubytování v hotelu bylo báječné. Bohužel rusky mluvící hosté dojem velmi kazí. Jejich hlučné a nevhodné chování na pokojích, protože sousední pokoj je oddělen tenkou zdí bylo slyšet. Nevhodné chování v jídelně, kdy si dáma sedá ke stolu, kde sedí někdo jiný, ani nemluvě. V polovině září, nebylo v pokoji úplně teplo. Vstřícná byla paní i pán na plánování procedur.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Marta, Praha

23. listopadu 2022

98%

Zažili jsme hezký rodiný týden.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Josef N.

29. října 2021

80%

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
60%
Stravování:
70%

Lukáš, České Budějovice

3. října 2021

98%

Personálu hotelu dávám 100%, jen obsluhující paní v kavárně by se mohla více usmívat a alespoň předstírat, že ji práce baví (asi v té době neměla své dny). Děkuji za relax.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

František V., Lomnice u Skolova

2. října 2021

96%

Byli jsme maximálně spokojeni

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Jaroslav, Ostrava

1. října 2021

98%

Hotel Nové lázně splnil naše očekávání jak z hlediska poskytovaných služeb, lokace i standardu.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Josef H., Písek

30. září 2021

94%

Byli jsme spokojeni.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
100%

Jitka V., České Budějovice

30. září 2021

94%

Krásný pokoj, ale nad křižovatkou ulic a proto velmi hlucny.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Tomáš S., Ostrava

30. září 2021

100%

Ubytování odpovídá kategorii hotelu a byli jsme plně spokojení. Rádi se v budoucnu vrátíme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Alena Kovaříková

17. června 2021

100%

Skvělý personál, vynikající kuchyně a úžasné procedůry moc děkuji

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Petra O.

8. srpna 2020

90%

Vysoká úroveň služeb. Kvalitní strava podle moderních trendů. Vysoká úroveň lázeňských procedur včetně účinných masáží.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
90%

Adéla R.

31. července 2020

88%

Nádherné prostory. Již jsme byli potřetí a určitě ne naposledy.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
80%

Danuše Š., Kladno

23. ledna 2020

100%

Byla jsem naprosto spokojena

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Hana B., Č. Krumlov

2. ledna 2020

90%

Pokojská nestele poctivě postele. Výborné jídlo, vynikající vídeňská kavárna včetně sortimentu zákusků.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Jaroslav Č., Praha

1. ledna 2020

92%

Spokojenost, zejména příjemné překvapení pro mojí ženu - nečekané blahopřání s malým dárkem k jejím narozeninám.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Martin V., Praha

28. listopadu 2019

86%

Nebylo možné vystavit fakturu na firmu. To nám vadilo.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Antonín P., Libčice nad Vltavou

20. listopadu 2019

100%

desítky nestačí:)..... cestuji hodně a popravdě do Nových lázní velmi rád a poněkolikáté... líbí se mi vše tak, jak jsem hodnotil... a tentokrát jsem i doporučil a o víkendu k Vám pojede kamarád...

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Petra L., Liberec

1. srpna 2019

100%

Velice jsme byli spokojení.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Bohuslav K., Praha

16. dubna 2019

100%

Jednoduše skvělé!

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Milan S., Praha

15. dubna 2019

88%

Cena neodpovídala poskytnutým službám.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
90%

Honza, Strakonice

20. února 2019

100%

Maximálně spokojeni.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Doris Č., Měcholupy

20. února 2019

88%

V hotelu byla znát nedůslednost úklidu na chodbách a v prostorách mimo ubytovacích. Restaurace, bar a pokoj byly v pořádku. Výběr uzenin a sýrů ve snídaňovém menu byl málo pestrý a málo často doplňovaný. Z celkového pohledu bylo splněno naše očekávání. Zdravím z Měcholup a příště snad někdy na shledanou. Doris

Personál:
100%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Lucie H., Praha

13. února 2019

100%

Nádherný relax, úžasné možnosti hotelu, skvělý personál, luxusní jídlo, zůstaly bychom i déle, ale určitě se vrátíme!

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Marie, Brisbane Australia

22. září 2018

100%

A beautiful hotel and an excellent customer service. World standard.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
0%

Kamila Leclerc Pariz

27. srpna 2018

98%

Bylo mi vyhoveno ve vsech pozadavcich.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Eva Sobotková, Praha

7. ledna 2018

86%

Lůžkoviny nám přišly, že nejlepší období už mají za sebou. To samé platí o ručníku a osušce při návštěvě Římských lazní

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
60%
Stravování:
70%

Eva Sobotková, Praha

28. prosince 2017

86%

Lůžkoviny se zdály více použité, zrovna tak ručníky v římských lázních.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
60%

Tonda, Praha

15. června 2015

100%

Bohužel nevím, zda stupnice je jako ve škole či naopak, rozhodně tedy hodnotím hotel Nové lázně jako špičkový. Toto jsem uvedl jak v recepci, tak při recenzi Travel Guide. Překvapila mne naprostá čistota ve všech dostupných prostorech, profesionální výkony od portýra přes pokojské, barmana, číšníky, kuchaře po recepci. Hodnota pěti hvězd skutečně odpovídá, cena je pro zákazníky velmi příznivá. Jídlo výborné, výběr postačující. Snad trochu mne rušily některé neodpovídající doplňky interierů, nejspíš však pozůstatek dob minulých /např. světla/. Krásné prostředí kolem hotelu i ve městě, fantastické parkování. Lázeňské služby dokonalé...zkrátka nemám slov....splendidní, spektakulární....

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Nové Lázně odpověděl na tuto recenzi:

Vážení hosté,\r\nděkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrali právě náš hotel Nové Lázně, patřící společnosti Danubius Hotels Group. Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší. Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Nové Lázně se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví. Se srdečným pozdravem, Karel Kalivoda, ředitel hotelu


Andrea

31. května 2013

88%

Není to naše první návštěva hotelu a znovu jsme se cítili velmi pohodlně. Jenom velikost pokoje nám nestačila a nesplnila naše očekávání. Museli jsme ji ale přijmout, protože jinde nebylo místo.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
80%

Arnošt

19. března 2013

92%

Velmi pěkný a starobylý hotel, který nic nepostrádá a my jej proto milovali! Dobře vybavené pokoje, čisto a klidná atmosféra. Také personál byl opravdu vstřícný a ochotný. Hotel doporučíme známým a sami se určitě vrátíme!

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Radek

18. března 2013

80%

Wellness centrum je opravdu bohaté a čisté. Snídaně a večeře jsou formou bufetu. U večeře bych však ocenil i jinou možnost.

Personál:
80%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Pavel

15. března 2013

58%

Po čtyřech dnech reklamací nám byl konečně vyměněn nefunkční minibar. Personál je zaměřený spíše na ruské hosty. Kuchyně byla dobrá, ale na 5 hvězdiček to nebylo. Rozhodně ne pětihvězdičkový hotel, na který jsme zvyklí odjinud.

Personál:
50%
Čistota:
30%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
50%

Petra

19. února 2013

88%

Rezervace, přijetí, platba = perfektní, 10 bodů. Pokoje, chodby, okolí = dokonalé a mnohem lepší, než jsem očekávala. bazény a wellness centrum = opravdu krásné a čisté. Lázeňské procedury = výborné (až na masáž zad, která byla moc mírná).

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
80%

Rudolf

28. ledna 2013

80%

Byli jsme zde na dovolené s plnou penzí. Zaprvé - Nové Lázně nabízejí perfektní servis a vynikající kuchyni. Ať už na recepci, v restauraci, nebo kdekoliv jinde, je personál opravdu milý a přátelský. Výběr a kvalita jídla je vynikající a vše bylo doplňováno dříve, než to stihlo dojít. Kdo má rád historické budovy, rozhodně nebude zklamaný. Hotel, stejně jako další budovy ve městě, je postaven na přelomu století a nabízí opravdu jedinečnou atmosféru. Bazén v hotelu je také částečně historický a nenabízí dostatek prostoru pro koupání. Na závěr malý ale důležitý háček: Všechna WC v hotelu jsou velice mělká a tudíž dost nevhodné pro mužskou anatomii.

Personál:
80%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Rodina W.

31. října 2012

68%

Hotel je velice vhodný k léčení. Všechny aplikace a procedury jsou prostě skvělé. Jenom kvalita kuchyně je pro 5-ti hvězdičkový hotel naprosto nepřijatelná. Také personál je částečně ovlivněn socialismem a měl by si ku příkladu vzít současná zdravotní střediska v Itálii, kterým příště i přes o něco vyšší cenu dáme přednost.

Personál:
50%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
10%

Petr

10. září 2012

88%

Wellness centrum je opravdu bohaté a čisté. Snídaně a večeře jsou formou bufetu. U večeře bych však ocenil i jinou možnost.

Personál:
70%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Pierre F.

10. září 2012

94%

Velmi příjemná atmosféra v hotelu, pozorný personál, vždy nápomocný. Přijedeme příští rok opět.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Matouš, Praha

20. srpna 2012

92%

V hotelu jsem byl 5x za dva roky. Jsem se vším velmi spokojen. Spřátelil jsem se s veškerým personálem.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Eliška, Pardubice

17. srpna 2012

88%

Velice děkujeme za nové fitness! Jezdíme do ML od r. 2000 a do hotelu Nové Lázně od r. 2003. Rádi se k vám opět vrátíme.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

2 důvody proč rezervovat přes nás



Bonusy k rezervaci

Užijte si Mariánské Lázně naplno s našimi exkluzivními bonusy ke každé rezervaci!

Jsme experti

Žijeme v Mariánských Lázních a známe všechny naše hotely. Rádi Vám poradíme a vybereme ten správný hotel pro vás.


Buďte první, kdo se dozví o výhodných nabídkách!

Přihlaste se k odběru a už vám nic neunikne. Žádný spam, ale užitečné tipy pro vaši dovolenou.