Hodnocení Hotel Pacifik


Hodnocení Hotel Pacifik

91%

  • Personál - 90%
  • 90%
  • Čistota - 90%
  • 90%
  • Lázeňské služby - 90%
  • 90%
  • Poměr cena/výkon - 97%
  • 97%
  • Stravování - 90%
  • 90%

Oldřich K., Nepomuk

14. března 2024

96%

Vše OK.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%
Hotel Pacifik odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane Oldřichu, velice si vážíme vašeho hodnocení. Budeme rádi, když si i pro příští návštěvu Mariánských Lázní vyberete hotel Svoboda společnosti Ensana Health Spa Hotels. S přátelským pozdravem Petr Horký - Guest Relations Manager


Ivana M., Praha

26. ledna 2024

92%

Pobyt jsme si s partnerem uzili. Dekujeme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Dana K.,Týnec nad Sazavou

7. listopadu 2023

96%

Krásná lázeňská dovolená.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%
Hotel Pacifik odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Dano, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. S přátelským pozdravem Pavlína Dusová, vedoucí recepce


Jarmila F. Strašice

27. července 2023

100%

Maximální spokojenost.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Pacifik odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Jarmilo, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v Grandhotelu Pacifik**** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přátelským pozdravem Pavlína Dusová, vedoucí recepce


Růžena V., Pardubice

7. června 2023

100%

Byla jsem velice spokojená s ubytováním, čistotou, příjemný personál. Jídlo výborné a velký výběr. Lázeňské procedury spokojenost. Parkování též bez problémů , pouze pár kroků v parkovacím domě. Ráda se opět vrátím.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Pacifik odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Růženo, velice vám děkujeme za vaše hodnocení. Budeme rádi, když si i pro příští pobyt v Mariánských Lázních vyberete náš hotel Pacifik společnosti Ensana Health Spa Hotels. S přátelským pozdravem Guest Relations Manager


Jarmila F. Strašice

28. února 2023

100%

Byla jsem moc spokojená, tolik usměvavých tváří na jednom místě nikde jinde neuvidíte.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Pacifik odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Jarmilo, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu v Grandhotelu Pacifik v Mariánských Lázních. S přátelským pozdravem Petr Horký, Guest Relations Manager


Dagmar P., Praha

17. ledna 2023

100%

Krásné ubytování v prostorném dvoupokoji, čistém, útulném. škoda, že výhled byl do dvora. Zadní pokoj byl chladnější, jinak spokojenost. V hotelu jsme byly podruhé.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Pacifik odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Dagmar, velice vám děkujeme za vaše hodnocení. Rádi vás uvítáme i potřetí v Ensana Health Spa Hotelu Pacifik v Mariánských Lázních. S přátelským pozdravem Petr Horký, Guest Relations Manager


Kristina N., Praha

18. listopadu 2022

100%

Jezdíme k Vám se sestrou několik let a vždy jsme velmi spokojeni. Proto se rádi vracíme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Pacifik odpověděl na tuto recenzi:

Dobrý den, Kristino, moc Vám děkuji za Vaši krásnou recenzi. Jsem ráda, že jste si se sestrou opět vybraly náš hotel Pacifik. Děkuji a budeme se těšit na Vaši další návštěvu. Přeji Vám hodně zdraví, Bc. Helena Samcová, ředitelka hotelu.


Jaroslava D., Chrást

16. prosince 2021

100%

Příjemné a ochotné jednání, hlavně v recepci, ubytování pro vozíčkáře bezchybné.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Regina F., Praha

4. října 2021

100%

Ubytování bylo velmi příjemné. Jediné, co rušilo, bylo ranní zásobování a manipulace s popelnicemi. Bylo to hodně slyšet, protože jsme měli okna obrácená do postranní ulice.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Jarmila S., Choceň

2. října 2021

100%

Ubytování bylo pěkné, jídlo vynikající. Rádi vás znovu navštívíme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Ludmila V., Praha

1. října 2021

100%

Veškeré služby byly perfektní a velmi profesionální, laskavý personál vždy dbal o spokojenost lázeňských hostů. Byly jsme dámská skupina 10 přátel a tímto vám, všem, chceme podėkovat za nádherný pobyt v hotelu Pacifik a již se těšíme na další pobyt. Mnoho díkū a úspěchū !

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Radmila Z., Pardubice

1. října 2021

90%

Vše bylo v pořádku. Trochu byl problém zajistit žehličku. Jídlo vynikající.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Kristina N., Praha

30. září 2021

100%

Ubytování hezké, pohodlné, čisté. Personál velmi příjemný. Rádi se do tohoto zařízení každoročně vracíme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Lenka, Třebíč

30. září 2021

100%

Krásné město, úžasné ubytování i služby. Vřele doporučujeme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Soňa Netušilová, Křešice

13. září 2021

100%

Hotel na výhodném místě, kousek od kolonády a parků. Celodenní bazén, výtečná strava.. určitě se vrátím.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Miroslav T.

12. září 2020

75%

Vše bylo úžasné. Od personálu přes snídaně až po vybavenost hotelu. Voda v bazénu dle mého názoru trochu chladnější, ale jinak co se týká bazénu obecně, skvělý pro plavání.

Personál:
70%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
80%

Blanka A.

4. září 2020

78%

Byli jsme s přáteli, pokoje prostorné, útulné, čisté. Procedury SUPER, masáže, koupele ve vlastní minerálce. Hotel má i svůj minerální pramen k pití. Je chutný. Kuchyně na dobré úrovni. U snídaně vyplní všechna Vaše přání. Hotel je dobře situován.

Personál:
80%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
80%

Tomáš M.

3. září 2020

35%

Jsem již poněkolikáté na lázeňské léčbě v Grandhotelu Pacifik v Mariánských Lázních. Miluji tento hotel kvůli všemu - vybavení od bazénu až po balneo centrum. Hotel nabízí pokoje superior plus s balkónem a výhledem do lázeňského parku. Personál je skvělý. Cítíte se opravdu v pohodě. Mohu jen doporučit.

Personál:
30%
Čistota:
30%
Lázeňské služby:
40%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
40%

Pavel K.

31. srpna 2020

38%

Jedná se o hotel, který se vyznačuje klidnou a přívětivou atmosférou. Ve svých hotelových – lázeňských prostorách poskytuje veškerou škálu lázeňských a relaxačních procedur. Jeho umístění v centru lázní je perfektní a jen pár kroků od kolonády a minerálních pramenů. Ubytování je pěkné, tiché, jídlo formou bufetu je na celkem dobré úrovni. Nejvíce poděkování patří profesionálnímu personálu v hotelu. Těšíme se, že v budoucnu opět tento krásný hotel navštívíme.

Personál:
40%
Čistota:
30%
Lázeňské služby:
40%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
40%

Miloš T.

26. srpna 2020

60%

Prostorný a klidný pokoj, kvalitní lázeňské služby. Co bych vytkl - mělo by se zlepšit stravování (bufetové snídaně, obědy a večeře) a to jak se týká pestrosti výběru, tak i kvality jídla.

Personál:
70%
Čistota:
60%
Lázeňské služby:
60%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
50%

Marcela Ř., Sezemice

15. dubna 2019

84%

Ubytování, stravování, obsluha super. Trochu to kazila nečistota na slatinných zábalech, osobně si myslím, že i když nejsem ten den první, měl by být vždy připraven čistý prostor. Ráda opět přijedu a můžu jen kladně doporučit.

Personál:
90%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%
Hotel Pacifik odpověděl na tuto recenzi:

Vážený hoste, děkujeme za Vaši recenzi. Co se týče Vaší poznámky ohledně slatiny, okamžitě bude způsob práce úklidu po každém hostovi zkontrolován vrchní sestrou. Děkujeme za upozornění a jsme velmi rádi, že celkově hodnotíte pobyt v našem hotelu jako velmi pozitivní a budete nás dále doporučovat. Hotelový management


Kateřina T., Praha

17. října 2018

86%

Personál na recepci byl moc milý a vždy ochotně pomohl/poradil. Číšník na baru byl však neochotný a drzý.

Personál:
50%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%
Hotel Pacifik odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Kateřino, Děkujeme za Vaši recenzi a slova chvály směrem k recepci. Číšníka na lobby baru proškolíme. Management hotelu


Repka

6. ledna 2018

82%

Dobrý večer, byl jsem spokojen.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
70%

Rudolf a Helena Fichtlovi,Tachov

31. prosince 2017

96%

Byli jsme velmi spokojeni, zejména s personálem jeho ochotou a vstřícností, čistotou, rovněž služby Lobby baru byly na odpovídající úrovni.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
80%

Jitka, Všelibice

5. června 2015

94%

Perfektní, prostorné, útulné, čisté, odhlučněné pokoje. Služby bazén a sauna v ceně pobytu pro nás rozhodly o ubytování zde.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
100%
Hotel Pacifik odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Jitko, mnohokrát děkujeme za Váš čas a za vložení hodnocení. Děkujeme, že jste si vybrala náš Grandhotel Pacifik a budeme rádi, pokud nás v brzké budoucnosti opět navštívíte. S přátelským pozdravem vedení hotelu


Alena a Petr

24. dubna 2013

88%

Jsme zpět a opět velmi spokojeni. Hotel je čistý a léčebné procedury opravdu dobré a uklidňující. Jediným negativním bodem bylo jídlo - snídaně proběhla v naprostém pořádku, ale večeře byla chudší a některé jídlo bylo studené. To byl však jediný menší zádrhel a jinak jsme si pobyt v Hotelu Pacifik opravdu užili.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
70%

Stanislav

10. srpna 2012

90%

Opravdu si pobytu zde ceníme. Jídlo i lázeňské procedury hodnotíme na jedničku a zdravotní sestry spolu s hotelovým personálem byly opravdu přátelské po celou dobu našeho pobytu.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Petr, Praha

10. srpna 2012

92%

Vážení, dovoluji si Vám poděkovat za služby, ochotu a hlavně čistotu. Doufám, že se opět budu moci vrátit a strávit týdenní relax v takové prostředí.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Lucie

30. července 2012

92%

Naše rodina si udělala výlet do Hotelu Pacifik a pobyt jsme si užili. V den našeho 25. výročí svatby pro nás byl přichystaný krásně nazdobený stůl s lahví vína. Děkujeme celému týmu! Cítili jsme se opravdu báječně.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

Ing.Hana S., Praha

30. července 2012

94%

Rádi bychom poděkovali za úžasné dny v hotelu Pacifik, za milý, ochotný, usměvavý personál, krásný, čistý, voňavý bazén a skvělé služby.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Jana, Praha

2. ledna 2012

82%

S pobytem v hotelu Pacifik jsme byli spokojeni. Pěkné prostředí, dobré jídlo. Bazén a procedury přímo v hotelu.

Personál:
80%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Petra

28. listopadu 2011

76%

Hotel a město super, ale v lázeňském areálu je stále co zlepšovat a především laskavost personálu. Atmosféra by zkrátka mohla být o něco přátelštější. Jinak jsme si pobyt ale opravdu užili.

Personál:
70%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Ondřej

20. září 2011

84%

Hotel má 96 pokojů a apartmánů, je rozdělený do tří navzájem propojených budov. Je to trochu starší, ale dobře udržovaný a zachovalý hotel. Všechno je velice čisté a hosté jsou většinou starší němečtí turisté.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
70%

Jan

2. září 2011

86%

Hotel se nachází v centru města a my měli dokonce výhled na kolonádu. Velice dobré snídaně i večeře. K tomu všemu opravdu milý personál a velký výběr lázeňských procedur. Problém je jen s parkováním.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Sabina

8. srpna 2011

98%

Příjemný personál, čistota, bohaté snídaně a večeře, skvělé procedury. Jsme rádi, že můžeme hotel Pacifik doporučit.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Alena, Aš

28. února 2011

96%

Dobrý den, v lázeňském Hotelu Pacifik jsem byla velice spokojená. Víkendový pobyt jsem zvolila za účelem odpočinku a relaxace. V únoru 2011 jsem s přítelem navštívila Parkhotel Golf a taktéž vše splnilo naše očekávání. Pokud bych si dovolila oba hotely porovnat, volila bych znovu Parkhotel Golf. I v letošním roce hodláme s přítelem v nejbližším možném termínu některý z hotelů navštívit a užít si pohodový víkend.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Helena

18. února 2011

86%

Hotel je poměrně velký a kromě pokojů nabízí také dostatečné zázemí pro veškeré potřebné lázeňské vybavení. Po rekonstrukci se kvalita opravdu výrazně zlepšila. Můžete si vybrat jak polopenzi tak plnou penzi, klientela, jak již bývá v lázeňských hotelech zvykem, je poněkud starší, ale často narazíte i na lidi ve středním věku. Z národností narazíte především na němce a rusy.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Jakub

10. dubna 2010

88%

Skvělá lokalita s krásným výhledem na Mariánské Lázně. Personál byl velice přátelský a ochotný. Wellness centrum bylo občas plně vytíženo, ale na druhou stranu ve velkém bazénu a saunách nikdy přeplněno nebylo.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

2 důvody proč rezervovat přes nás



Garance nejlepší ceny

Ve všech námi nabízených hotelech se vám vždy snažíme zajistit tu nejlepší cenu balíčku.

Jsme experti

Žijeme v Mariánských Lázních a známe všechny naše hotely. Rádi Vám poradíme a vybereme ten správný hotel pro vás.


Buďte první, kdo se dozví o výhodných nabídkách!

Přihlaste se k odběru a už vám nic neunikne. Žádný spam, ale užitečné tipy pro vaši dovolenou.