Jiří H., Kozolupy
14. března 2024
Velmi dobré ubytování i příslušenství (fén apod.).
Dobrý den, velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu. S přáním hezkého dne V. Kudrnová - vedoucí recepce
Bronislava K., Letohrad
14. března 2024
Dostatek ovoce, zeleniny, moučníků, nápojů, vše dobré.
Dobrý den, velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu. S přáním hezkého dne V. Kudrnová - vedoucí recepce
Radka S., Díly
14. března 2024
Hotel a pokoje byly moc krásné. Restaurace v hotelu Zvon při snídaních i večeřích hodně plná, bylo problém sehnat místo, personál nezvládal uklízet špinavé nádobí, i když byl věršinou ochotný a snažil se. Inzerovaná herna pro děti hodně slabá, nepraktická, v blízkosti schodů. Personál na recepci velmi vstřícný. Masáže málo muziky za hodně peněz. Bazén pěkný, ale malý, stejně i tak sauny a zázemí. Jako top hodnotíme vzhled pokojů. Vzhled a umístění hotelu. Kvalita jídla průměr, dospělí si mohli vybrat, pro malé děti problém výběru vhodné stravy.
Dobrý den, děkujeme za vaši recenzi na náš hotel a služby. Vámi uvedené nedostatky jsem předala kompetentním osobám k řešení. Budeme rádi, když nás v budoucnu opět navštívíte. V. Kudrnová - vedoucí recepce
Jiří K., Lysá nad Labem
26. ledna 2024
Prezentace vánočního pobytu Renergy je klamavá. Balíček v ceně 23.288,- nabízí lahev sektu (vína) na osobu a ne na pokoj. Perzonál sděluje, že sekt nemá ani v nápojovém lístku a v recepci říkají,že oni nabídku vánočního pobytu nepíšou. Z tohoto důvodu bych nedoporučil mým známým vánoční pobyt v hotelu Palace Zvon.
Světlana H., Krásná Lípa
13. září 2023
maximální spokojenost
Benda Děčín
27. července 2023
Ubytování, stravování a čistota celkem v pořádku. Personál příjemný, ale horší to bylo v Palace, kde personál byl nepříjemný a \"slavnostní večeře\" (nabídka z pobytového balíčku) byla úplná katastrofa.
Dobrý den, Předem Vám děkujeme za poskytnutí recenze a těší nás, že jste byli spokojeni se stravováním v restauraci Zvon. Mrzí nás však zkušenost v restauraci Palace. Bohužel šlo především o pochybení jednotlivce, z kterého jsme vyvodili důsledky. Budeme moc rádi, když nás i tak v budoucnu navštívíte a budeme Vám moc vynahradit nepříjemnou zkušenost. S přátelským pozdravem Věra Kudrnová, Front Office Manager
Eva Vejvodová, Praha
27. července 2023
Jídla byl dostatek, studená kuchyně na výbornou, ale teplá jídla bez chuti a rozmanitosti. Nebyli jsme spokojeni s tím, že je povolen v jídelně vstup zvířatům. Plno lidí jsou dnes alergici a je nevhodné, když při jídle na sebe poštěkávají psi. Toto bych zakázala, nebo jim vyhradila místnost. Slavnostní večeře při svíčkách, kterou jsme měli v balíčku a konala se v restauraci Palác, úplná tragédie, jak s jídlem, tak chováním personálu.
Dobrý den, Předem Vám děkujeme za poskytnutí recenze a těší nás, že jste byli spokojeni se stravováním v restauraci Zvon. Mrzí nás však zkušenost v restauraci Palace. Bohužel šlo především o pochybení jednotlivce, z kterého jsme vyvodili důsledky. Psi do hlavního jídelního sálu nemůžou, mají povolený vstup do vedlejšího haly. Budeme moc rádi, když nás i tak v budoucnu navštívíte a budeme Vám moc vynahradit nepříjemnou zkušenost. S přátelským pozdravem Věra Kudrnová, Front Office Manager
Ivana H., Žehuň
14. června 2023
Příjemné prostředí, příjemný personál, dobré jídlo.
Vážení hosté, Velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu. S přáním hezkého dne Vedoucí recepce
Vágnerovi, Ústí nad Labem
13. června 2023
Připlacime si pokoj s balkonem a výhledem do parku, toto ubytování nám vyhovuje, jiné ubytování proto nemůžeme ohodnotit.
Vážení hosté, Velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu. S přáním hezkého dne vedoucí recepce
Květoslava L, Rakovník
1. března 2023
Ubytování bylo dobré, spíše výtka k lázeňským službám - chladná místnost při masáži; malá sauna, jejíž prostor ještě zmenšil sloup uprostřed.
Dobrý den, děkujeme za vaši recenzi na náš hotel a poskytované služby. Informaci o chladné místnosti jsem předala na Balneo oddělení. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu. S přátelským pozdravem V. Kudrnová, recepce
RH, Praha
17. ledna 2023
Vše perfektní, co víc si prát ....
Dobrý den Velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás zase uvidíme v našem hotelu. S přáním hezkého dne Recepce Kudrnová Věra, FOM
Manželé S., Litomyšl
4. prosince 2022
Váš hotel jsme navštívili v létě 2022. Pochválit chceme hlavně pohodu. Od recepčních, servírek, kuchařů, pokojských až po samotné pracovníky v Spa. Všude milé úsměvy, ochota, vstřícnost. Hotel je velmi dobře situován, všude blízko. Jistě se sem rádi vrátíme.
Velice jsme rádi, že jste byli u nás spokojení a děkujeme za poskytnutí recenze na náš hotel. Budeme se těšit na Vaší opětovnou návštěvu.
Jaroslava J., Dvůr Králové nad Labem
23. listopadu 2022
S ubytováním jsme byli spokojeni. Jen jídelna by mohla být trochu větší.
Dobrý den paní Jaroslavo, děkujeme za vaši recenzi na náš hotel a služby. Budeme rádi, když nás v budoucnu opět navštívíte. S přáním hezkého dne Recepce
Anna V., Ústí nad Labem
18. listopadu 2022
Ubytování dobré a oproti předchozímu pobytu byla lepší a pestřejší strava.
Anna S.
18. prosince 2021
Byli jsme velmi spokojeni jediná závada byla že pomalu odtékala voda ve sprše pokud to bude možné tak se určitě vrátíme.
Adriana, Sejřek-Bor
16. prosince 2021
Krásný pobyt, byly jsme maximálně spokojeni. Určitě někdy pobyt zopakujeme.
Tony N.
15. prosince 2021
Paráda
Vera K.
8. září 2021
Hotel s dobrou polohou, v docházkové vzdálenosti od zpívající fontány a hlavní kolonády. Bohužel má svá nejlepší léta již za sebou. Pokoje čisté, prostorné až na naši koupelnu, která měla asi metr na metr a půl (pouze sprchový kout s umyvadlem - dvě osoby se do koupelny nevešly), ručníky nasoukané vedle umyvadla se težko použivaly. Chuťovka byl závěs místo dveří (ve sprcháči). Bazén menší s chladnější vodou. Hotel sice disponuje výtahem, ale i na patře jsme meli schody viz foto. Stejně tak byly schody do jídelny. Hotel tedy nedoporučuji s kočárkem. Parkovaní u hotelu neni možné, maximálně na vyložení věcí a rychle pryč. Poblíž je parkovací dům 200 Kč za den.
Radek B.
1. září 2021
Pěkný hotel, dobré jídlo. Personál ochotný a vstřícný. K tomu neomezený vstup do hotelového bazénu a sauny.
Veronika K.
1. září 2021
Izby v hoteli boli zariadene jednoducho,ale cisto. Ranajky boli vyborne, siroka ponuka a kvalitne suroviny - cerstve ovocie a zelenina, vajicka, sunky a syry aj sladke moznosti. Bezlaktozove mlieko do kavy velmi potesilo a tiez cerstve smoothies:)…procedury ale bohuzial boli slabsie, masaze boli skor hladkanie a kremovanie tela ako rozmasirovanie stuhnuteho svalstva (a ceny procedur dost vysoke). Sauny len dve a malinke (finska a parna sauna), bazenik tiez miniaturny. Umiestnenie hotela velmi blizko Kolonady, idealne na veceru prechadzku k spievajucej fontane.
Honza S.
23. srpna 2021
Prijemne, ciste, profesionalni. Priste se vratime na dele a vyzkousime vice.
Alena Š.
22. srpna 2021
Pobyt ve vašem hotelu byl příjemný, klidný, tichý hotel, obsluha příjemná, jídlo výborné, jen jídelna na můj vkus trochu nedostačující - někteří lidé museli čekat na stůl.
Lucie S.
2. srpna 2021
Nádherný a čistý hotel a perfektní lokalita blízko kolonády. Využili jsme několik procedur, které hotel nabízí a moc jsme si to užili. Příjemný a profesionální personál.
Marie M.
5. července 2021
Krásné pokoje a výborný personál
Milada Z., Kralupy nad Vltavou
5. února 2020
Byli jsme v tomto hotelu již třikrát a vše bylo v pořádku.
Petr D., Roztoky
2. ledna 2020
Bojka Bogdan B., Petrovice u Karviné
30. prosince 2019
Vše bylo na velmi vysoké úrovni ,procestovali jsme hodně destinací a můžeme s čistým svědomím říci že jste na velmi vysoké úrovni, což nás hodně potěšilo a jsme litovaly že pro pobyt na Silvestra nebyla rezervace.Vynahradíme si to v příštím roce. Děkujeme a přejeme Vám v novém 2020 roce hodně zdraví a špičkových výsledků.
Libuše
29. září 2019
Spa Hotel Palace Zvon mě překvapil vstřícným a milým personálem, který dokázal řešit problémy. Snidaně byla velmi pestrá, různé druhy sýrů, uzenin, mnoho zeleniny, ovoce, několik druhů káv a čajů. Na své si přišli všichni, také milovníci zdravé výživy. A samozřejmě byly teplé lázeňské oplatky. Byla jsem pobytem velmi nadšená, všechno bylo v pořádku.
Renáta
26. září 2019
Zariadenie, pohodlie, vyhlad. Kychyna dobra a baristka varila vybornu kavu. Spoje na stanicu be problemov. Nemam vyhrady.
A.S.
11. září 2019
Jediný detail, k veceri by bylo fajn mit k dispozici zdarma alespon kohoutkovu vodu. Jinak vše skvělé.
Vážení hosté, jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt v Mariánských Lázních vybrali právě Orea Spa Hotel Palace Zvon. Těší nás, že jste u nás byli spokojeni s personálem, hotelem a stravováním. Je nám líto, pokud jste postrádali kohoutkovou vodu na večeřích zdarma, tu opravdu na večeřích nenabízíme. Máme ale širokou nabídku ostatních alkoholických i nealkoholických nápojů a věřím, že si vybere každý. S pozdravem, František Cozma, Operation Manager
Jarmila
26. srpna 2019
Snidane byla bohata ve vyberu a chutna. Sluzby personalu skvele. Hotel se nachazi v blizkosti kolonady na konci Hlavni tridy v klidnem miste. Vse bylo v poradku.
Šárka
13. srpna 2019
Dobře situovaný hotel s příjemným personálem. Výborná lokalita, opravdu vstřícný a milý personál. Zařízení sice starší, ale vše čisté. Výběr jídla slabší, výběr a kvalita pečiva špatná. Kvalita a výběr zákusků při večeři velmi slavá - při 3 večeřích byl 3x stejný základ zákusku - jen litý korpus - vždy jen s jinou povrchovou úpravou . Čokoládový zákusek nebyl vůbec. Naopak předkrmy byly vždy výborné, vkusně servírované.
Andrea
24. července 2019
20 let jezdím do Mariánských Lázní a tento hotel je absolutně skvělý.Vynikající služby. Velmi příjemný a ochotný personál. Výborná kvalita ubytování. Skvělé wellness a velmi dobré stravování. Celkové hodnocení na pět hvězdiček. Pět hvězdiček pro hotel a pět hvězdiček pro wellness.
Anonym
18. července 2019
Hotel byl velmi dobrý, Pobyt v hotelu Zvon byl po všech stránkách velmi příjemný. Doporučuji. Vhodné i pro rodiny s dětmi.
Daniela J., Krchleby
30. května 2019
S pobytem v hotelu Zvon jsme byli velice spokojeni. Všechno bylo perfektní. Určitě přijedeme znovu. Děkujeme.
Vážená paní Danielo, jsme opravdu rádi, že jste si pobyt v Orea Spa Hotelu Palace Zvon užili. Děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu a budeme rádi až nás znovu navštívíte. S přátelským pozdravem z Mariánských Lázní, Ondřej Kazda, Hotel General Manager
Dušan, Kroměříž
24. února 2019
Děkuji za krásný pobyt. Hotel je umístěn nedaleko kolonády. Personál vstřícný. Postele pohodlné, koupelna poněkud malá, nedostatečně osvětlená. Nedostatek wellness procedur o víkendu.
Vážený pane Dušane, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu, a zvláště nás těší Vaše pochvala personálu. Na služby hostům a přístupu k nim totiž klademe velký důraz. Je nám líto, že jste neměl možnost využít wellness procedury o víkendu, bohužel někdy je těžké uspokojit poptávku, přestože balneo provoz jede na plný výkon. Budeme rádi, pokud nás v budoucnu opět navštívíte. S pozdravem, Ludmila Klukavá, Spa & Wellness Manager
Natálie, Hodonín
14. února 2019
Hotel krásný, ale doporučila bych rekonstrukci, to nejlepší má už za sebou. Bohužel nemožnost sehnat cokoliv k jídlu večer po 9.hod.
Vážená paní Natálie, děkujeme Vám za Váš pobyt v Orea Spa Hotelu Palace Zvon. Náš hotel je umístěn v krásné historické budově, o kterou se staráme, jak jen to lze. Je nám líto, ale vzhledem k sezóně a zvyklostem v lázeňském městě máme po deváté hodině večer již zavřenou restauraci. V letních měsících je samozřejmě otevírací doba jiná. Zkuste přijet v létě, kdy jsou Mariánské Lázně nejkrásnější a je tu také nejživěji a uvidíte, zda se Vám více nezalíbí. S pozdravem, Jan Šimkanin, Front Office Manager
Luboš, Pardubice
21. ledna 2019
Přátelský personál. Sauna malá, pouze pro 4 osoby, to považuji v tak velkém hotelu za nedostačující.
Vážený pane Luboši, děkujeme Vám za ohodnocení Vašeho pobyt v Orea Spa Hotelu Palace Zvon. Náš hotel se nachází v centru lázeňského města, v budově z 19. století a jsme rádi, že můžeme našim hostům nabídnout služby balneo provozu, bazén a dvě sauny – parní římskou a suchou finskou. Bohužel tu již není prostor pro vybudování větších saun při zachování dalšího komfortu pro hosty. S přátelským pozdravem, Ludmila Klukavá, Spa & Wellness Manager
Jana R.,Mělník
4. prosince 2018
Chyběla kultura, nabídka divadel, kin. Asi by měl být vyčleněn čas v bazénu pro děti.
Vážená paní Jano, jsme rádi, že jste si u nás pobyt užila. Nabídka kultury, to znamená kin a divadel je adekvátní sezóně a velikosti města. Bohužel na začátku prosince již Mariánské Lázně nejsou tak živé, jak je tomu v létě. Děkujeme Vám za podnět k vymezení času pro děti v bazénu, již jsme to zkoušeli, ale nesetkalo se to s pochopením. Co je pro jiného dobrý nápad, to druzí berou naopak jako omezování. Proto u nás není vymezený čas pro děti. S pozdravem, Ludmila Klukavá, Spa & Wellness Manager
Katarina, Broumov
3. prosince 2018
Děkujeme za pobyt, moc jsme si to užili. Rychlý check-in a check- out. Hezká lokalita v centru města, klidný pokoj s krásným nábytkem. malý bazén, snídaně dostačující, personál ochotný v profesionální.
Vážená paní Katarino, děkujeme za milou zpětnou vazbu. Snažíme se, aby si hosté od nás odváželi ty nejhezčí vzpomínky a jsme rádi, že u Vás se to podařilo. Bude pro nás ctí, pokud nás v budoucnu opět navštívíte. S přátelským pozdravem, Jan Šimkanin, Front Office Manager
Maria, Praha
1. listopadu 2018
V hotelu se nám velice líbilo, protože personál byl velmi milý a v celém hotelu bylo krásně čisto. Lokalita výborná, děkujeme.
Vážená paní Maria, velice nás těší, že jste si pobyt v Orea Spa Hotelu užila. Jsme rádi, že jste byla spokojená s našimi kolegy a čistotou v hotelu. Vaše pochvala je pro nás velice důležitá. Budeme rádi, pokud k nám opět zavítáte. S pozdravem, Ondřej Kazda, Hotel General Manager
T.B., Praha
28. října 2018
V hotelu jsme byli spokojeni se službami i s personálem. Velmi chválíme především obsluhu bazénu paní Haničku.
Vážení hosté, děkujeme Vám za to, že jste si našli čas a ohodnotili svůj pobyt v Orea Spa Hotelu Palace Zvon. Vaše zpětná vazba nás těší, stejně tak Vaše pochvala na personál a paní Haničku, která není pouhou obsluhovou bazénu, ale školeným plavčíkem. Těšíme se na Váš další pobyt. S pozdravem, Ludmila Klukavá, Spa & Wellness Manager
Eva Svobodová, Prostějov
26. září 2018
Vše bylo prostě perfektní.
Vážená paní Evo Svobodová, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byla se vším navýsost spokojená. Budeme rádi, když nás v budoucnu opět navštívíte. S pozdravem, Ondřej Kazda, Hotel General Manager
Veronika, Třebíč
19. července 2018
Hotel moc doporučuji. Snídaně výborné.Moc milý personál, servis byl nadprůměrný. Byla jsem opravdu mile potěšena.
Drahá paní Veroniko, děkuji za ohodnocení Vašeho pobytu u nás. Vaše chvála je nám znamením, že cesta zvyšování kvality servisu a školení personálu byla správná. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užila a těšíme se na Vaši příští návštěvu v Orea Spa Hotelu Palace Zvon. S pozdravem, Lenka Fischerová, Operation Manager
Katerina Mosingerova, Bavorska Ruda
6. července 2018
Velmi mily a profesionalni personal v restauraci. Mily a vstricny personal na recepci a u bazenu.
Vážená paní Mosingerová, děkujeme Vám za Váš pobyt v Orea Spa Hotelu Palace Zvon a za to, že jste si našla čas nás ohodnotit. Velice si to ceníme, stejně tak jako Vaší pochvaly na naše kolegy. Budeme rádi, pokud nás v budoucnu opět poctíte svou návštěvou. S pozdravem, Miroslava Křivanová, Director of Sales and Marketing
Spilková, Řež
13. prosince 2017
Příjemný pobyt, příjemný personál, příjemné prostředí, doporučuji ............................................
Ivan L., Kamenice
1. listopadu 2017
Velmi příjemné.
Silovská, Plzeň
8. února 2017
Vysoká cena za průměrné ubytování a služby.
Jana Bratislava
31. března 2016
Ubytovanie velmi pekne, velke priestranne izby s dobrym vybavenim. V hoteli je cisto, len uteraky nam za 5 dni ani raz nevymenili. Balkon v spatnom stave. Personal mily a ochotny. Pacilo sa nam posedenie pri zivej hudbe. Strava podla nas nezodpoveda urovni 4* hotela, nedostatocne doplnanie stravy.
Blažena S., Praha
1. ledna 1970
Byla jsem Vaší klientkou od 18. do 20. listopadu 2022. Byly jsme s mou spolubydlící velmi spokojené. Nejvíce bych chtěla pochválit paní Innu Mazurovou - masérku, která svou práci odvádí na víc, jak 100 procent. Navíc je velmi milá, vstřícná a dává do své práce vše!!! Je nesmírně empatická!!! Také má pochvala směřuje do recepce hotelu, dámy jsou také nesmírně milé a ochtné! Na recepci v přízemí i v suterénu hotelu. S kuchyní jsme byly spokojeny méně. Vařené jídlo bylo chladné. Jinak švédský stůl byl stoprocentní a různorodý!!! Děkujeme.