Dana Č., Plzeň
17. listopadu 2024
Vše v pořádku, jen velmi nepříjemné překvapení \"čistota\" pokoje. Mastné a krvavé skvrny na zdech a čalounění postele. Roztržené povlečení, v čerstvě zastlané posteli cizí vlasy. Špatně vyčištěná křesla a koberec.
Zbyněk H. Kolín
13. listopadu 2024
Pěkný hotel v klidné části Mariánských lázní, ubytování a velice ochotný personál. Moc se nám tu s manželkou líbilo.
Dana K., Praha
15. května 2024
Můj pobyt v lázních byl moc pěkný i přes nepříznivé počasí, zejména kladně hodnotím ubytování, příjemný personál a klidné prostředí. Ráda se do lázní opět vrátím.
Dobrý den, paní Dano, moc děkujeme za Vaší referenci. předám i kolegům, pro radost. Těšíme se na Vás zase někdy příště v hotelu Royal. V. Forstnerová
Lenka M., Cheb
13. června 2023
Vstřícný a milý personál, vlastní prostředí hotelu velmi příjemné, jen venkovní prostory by si zasloužily trochu péče.
Dobrý den, paní Lenko, děkujeme Vám moc za Vaší zpětnou vazbu. Vaše postřehy předám vedení společnosti k řešení. Tým hotelu Royal
Jana N.
1. března 2023
Vylepšila bych stravování - jídla byla studenější, taková školní jídelna.....
Dobrý den, paní Jano, děkujeme za Vaše hodnocení. V současné době se na změně stravováni intenzivně pracuje. Kuchaři absolvovali školení se známým šéfkuchařem a připravujeme také ala carte éjídelní lístek. Věřím, že pokud nás navštívíte příště, budete spokojená. Za tým hotelu Royal V. Forstnerová
Lucie G., Plzeň
24. listopadu 2022
Spokojenost s nabízenými službami, milý personál. Mohu doporučit.
Jana V., Strakonice
20. června 2022
V tomto hotelu jsme byli již vloni a letos jsme se opět rádi vrátili.
Dobrý den, moc děkujeme za zpětnou vazbu a budeme těšit na Váš příští pobyt. Za tým hotelu Royal V. Forstnerová
Lenka K., Křenice
20. prosince 2021
Byla jsem ubytovaná v příjemném pokoji, hotelu .... VŠE bylo vpořádku .... Byla jsem velmi spokojena
Josef N.
16. prosince 2021
Rádi si pobyt v hotelu Royal zopakujeme.
Radim., Praha
15. prosince 2021
...jídlo, nemůžu si stěžovat. Jen by to chtělo střídat salátový bufet, byl jsem 14 dnů...
Mgr. Jana B.
6. října 2021
Ubytování bylo v pokoji v 1. patře výborné a všechny služby na 100 %. Příští rok, bych ráda trávila pobyt v tomto pokoji, ze kterého je blízko k jídelně. Děkuji
Ivana P.
2. září 2020
Perfektní práce veškerého personálu, opravdu profesionálové. Jídlo výborné. Ráda se opět vrátím, cítím se zde "jako doma".
Václav F.
1. srpna 2020
Byl jsem s obsluhou, službami i stravou velmi spokojen. Trochu jsem byl zklamán dodatečným placením parkovného, na což jsem při ubytování nebyl upozorněn.
Veronika G.
1. července 2020
Pobyt v pořádku, parkovné drahé, hotel má super polohu pro vycházky do přírody.
Renata K.
29. ledna 2020
Velká spokojenost . Celý týden jsem si krásně a příjemně užila. Útulné prostředí , příjemná atmosféra a ochota všech zaměstnanců. Ráda si to za rok zopakuji i s přítelem .
Gabriel N., Smečno
23. října 2019
V tomto hotelu jsme byli již počtvrté. Oceňujeme jeho polohu s výhledem na město a okolním parkem. Velmi spokojeni jsme s profesionalitou a vstřícnosti personalu od recepce přes restauraci, kavárnu, úklid. Úžasný výběr procedur.
Děkujeme moc za krásná sliva a těšíme se další shledání v Royalu. Tým hotelu Royal
Evža F., Ruda
21. srpna 2019
Hotel v krásném prostředí, milý personál, perfektní bar.
Milada Z., Kralupy nad Vltavou
30. dubna 2019
Byli jsme zde již podruhé a rádi se vrátíme. Byli jsme po všech stránkách spokojeni. Klidné prostředí a příjemný personál.
Petra K., Česká republika
7. března 2019
Nevyhovující polštáře.
Jaroslav S., Domažlice
27. února 2019
V hotelu takového typu bych očekával lépe vybavený pokoj. Stravování bylo velmi dobré. personál výborný, místo hotelu skvělé.
Zdenka S., Turnov
26. února 2019
Váš hotel je vždy příjemným zpestřením našeho volného času. Rádi se k Vám vracíme a užíváme si Vaší pohostinnosti. Vše je u Vás moc pěkné jen u koupelí a následného odpočívání chybí ta pohoda a klídeček. Chtělo by to nějakou příjemnou hudbu a ne jen poslouchat bouchání a úklid van.
JUDr. Alena Bayerová,Praha
24. září 2018
V hotelu jsme již byli několikrát a stále se vracíme. Jsme velmi spokojeni. JUDr.Alena Bayerová
Dobrý den, paní doktorko, moc děkujeme a opět se na Vás těšíme! Věra Forstnerová marketing & sales manager
Marie Chaberová ,Teplice
11. srpna 2018
Do hotelu Royal jezdím opakovaně a to právě proto, že jsem maximálně spokojená se vším co k pobytu a službám patří. Veškerý personál usměvavý, vstřícný a ochotný. Což oceňuji.
Dobrý den, paní Chaberová, mockrát děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Vážíme si hostů, kteří nás navštěvují pravidelně. Těšíme se na Vás příště.
Dáša Janečková, Mladá Boleslav
22. března 2018
chtělo by to vyčistit čalouněný nábytek - zrovna nevoní
Ivana W.
5. listopadu 2017
Byla jsem v hotelu Royal již několikrát. Byla jsem tentokrát s vnučkou na 4 noci s polopenzí bez procedur. Cena kterou jsem zaplatila byla neúměrně vysoká.
Pavla M., Chudenice
12. října 2017
V hotelu chybi dress code v restauraci, hodne to snizuje uroven hotelu
Jarka, Mnichov, Německo
10. února 2014
Příjemný pobyt splňující lázeňskou léčbu. Jenom jsem postrádala větší a přehlednější nabídku aktivit ve volném čase, např. organizované poznávací procházky po okolí ML, ale to možná proto, že jsem byla sama. Také bych např. uvítala alespoň 1x v týdnu besedu s lékařem o zdravotních problémech, kvůli kterým do lázní jezdíme. Jistě by to bylo zajímavé a nevyčerpatelné téma. Možná se něco takového koná v jiných lázeňských budovách, tak by bylo fajn, velkým písmem na to upozornit na nástěnce v recepci. Kavárnička v hotelu je krásná, ale jen pro kuřáky, my ostatní musíme sedět v neútulné a poněkud chladné chodbě. Obsluha příjemná. Děkuji za péči a zdravím.
Míla, Pardubice
3. října 2013
Byla jsem spokojená, ráda bych se v budoucnu opět do těchto míst vrátila. Děkuji.
Zdeňka
25. listopadu 2012
Příjemný a přátelský hotel s individuálním přístupem ke každému hostu. Chci poděkovat všem zaměstnancům za příjemný pobyt v krásném místě. Mohu jen doporučit.
Vlasta, Ústecký kraj
2. října 2012
Profesionální přístup všech zaměstnanců, zvláště ve studiu ILIOS nás nadchl. Uvažujeme o objednání víkendu s dokoupením více procedur v tomto špičkovém studiu.
Ivana
14. září 2012
Líbil se mi přístup personálu, všechno nám bylo srozumitelně vysvětleno, všichni byli moc milí, nikde jsme nemuseli čekat. Hotel moc příjemný, jídlo chutné, vždycky jsme si vybrali. Ivana, Ústecký kraj
Petr, Plzeň
12. července 2012
Děkujeme za moc příjemný pobyt v hotelu Royal. Už jsme hotel doporučili všem našim známým! Byli jsme velice spokojeni. Velmi příjemný personál.
Jana, Praha
3. dubna 2012
Personál vynikající, parkování přímo u hotelu - trochu dražší, jinak vše vynikající a hlavně pod jednou střechou - moc doporučuji.