Magdalena H., Kutná Hora
27. dubna 2024
Přijeli jsme po 10ti letech a vše se vlastně zhoršilo. Nic nevylepšeno - harfa není, snídaně na stejném místě jako večeře, židle, na kterých se nedá sedět, prosezené vyšisované potahy dole v lobby baru, whirlpool nešel spustit jiný program. Prostě škoda.
Jitka V., České Budějovice
14. března 2024
V pořádku, jen nám ráno vadil hluk z fukeru na listi.
Ivana K., Praha
14. března 2024
Pomalá obsluha u nápojů u večeře. Donošených pozdě a někdy jsme personální o ně museli upomínat.
Zdena V., Kladno
29. ledna 2024
Personál nesmírně vstřícný, skvělé lázeňské služby.
Hana, Hradec Králové
2. srpna 2023
Ubytování bylo moc pěkné, příjemné a čisté, snídaně byly super
Zbyněk M., Česká Lípa
24. listopadu 2022
Dobrý den, tak, dle mého názoru pobyt splnil naše očekávání, neměli jsme k ničemu větší námitky, jen snad na recepci více úsměvu.
paní P. , Praha
19. listopadu 2022
Vzhledem k ceně, jsme měli byli pokoje nevyhovující, obzvlášť dcera, která k Vám jezdí pravidelně, dostala pokoj, ve kterém se nedalo pořádně otevřít okno, což bylo při horkém počasí nepříjemné.
Elli, Anglie
29. srpna 2019
Byla jsem ubytovaná v hotelu Butterfly a byla jsem velmi spokojena s hotelovým personálem - recepce-ochotni,vstřícní, Stejně tak pokojské. Zástupce provozní a servírky byly velmi ochotné, milé a neustále v pohybu. Zejména starší paní. Jídlo perfektní. Ale pokud hotel zase navštívím, tak určitě bez lázeňských služeb. Litovala jsem, že jsem mluvila česky. Paní doktorka se zpronevěřila lékařské přísahy-můj manžel je diabetik, poranil si nohu (což je u diabetu nebezpečné), prosila jsem ji o 10 min. Odmítla nás aniž by se zeptala o co jde. Nevrlí byli i ostatní lázenští,s výjimkou koupelí. Doporučuji hotel, ne procedury.
Jan N., Ústí nad Labem
26. dubna 2019
Velká spokojenost s úrovní hotelu i poskytovanými službami.
Vážený hoste, Děkujeme za Vaši pozitivní recenzi. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo a budeme doufat ve Vaši další návštěvu. Hotelový management
M.N. , Ústí nad Labem
19. září 2018
V hotelu Butterfly jsem byla ubytována již po několikáté a opět mě hotel nezklamal. Čisté pokoje, dobré jídlo, příjemná obsluha a velice milá paní recepční. Děkujeme.
Lenka, Praha
5. listopadu 2013
Jezdím do hotelu Butterfly již několik let za sebou a jsem velice spokojená a nemohu hodnotit jinak, než samé desítky! :o) Letos se mi velice líbila změna, způsob podávání večeří. Jedinečný je také bazén, ostatní příslušenství a zázemí. Jste prostě skvělí a protože se u Vás cítím dobře, skoro jako doma :o), proto se tak ráda vracím. Také bych ráda vyzdvihla přístup "ošetřujících" při procedurách, jsou všichni úžasní, jejich milý a příjemný přístup ke každém, bez rozdílu, je tak příjemný, že se jeden pak cítí jako "královna". Moc Vám Všem za to děkuji. Lenka
Petr
31. května 2013
Vhodné pro starší osoby, ale ne pro tělesně postižené – hotel je od centra Mariánských Lázní poměrně vzdálený, takže by bylo nutné neustále využívat autobus. Jídlo není dvakrát povedené. Na druhou stranu hotel disponuje opravdu krásným krytým bazénem.
Josef
24. května 2013
Celkově jsem s pobytem v Hotelu Butterfly byl opravdu spokojen. Osobně by se mi ale zamlouval jiný čas na snídani.
Pavel
18. května 2013
Vybavení a čistotě hotelu se nedá vůbec nic vytknout. Vše je organizováno skvěle. Nezamlouvaly se nám například příliš měkké matrace, ale po 10 minutách jsme měli jiné. Posezení je tu opravdu příjemné.
František
9. května 2013
Čistota pokojů a celého hotelu je opravdu obdivuhodná. Totéž platí o vstřícnosti a pozornosti zaměstnanců a veškerého personálu. Po reklamaci týkající se tvrdosti matrace bylo vše vyřešeno během čtvrt hodiny. Nabídka jídla byla dobrá a kvalitní.
Eva
30. března 2013
Byl jsem opravdu spokojen. Jen v tělocvičně by mohlo být více vybavení.
Petra
5. března 2013
Ceny v baru jsou dosti vysoké, takže tam ani není moc lidí. Večeře v restauraci pak měla svá pro a proti. Výběr byl opravdu dobrý, ale kvalita masa a ryb potřebuje rychlou změnu.
Martina
13. ledna 2013
Hotel je opravdu vhodný pro krátký odpočinek v lázních. Celý hotel a lázně jsou opravdu čisté a uklizené. Výběr u snídaně formou bufetu je dostačující, ale chuť potravin není zrovna výrazná. Z večeře jsme pak byli zklamaní ještě o něco víc. Mladí lidé nemají v Mariánských Lázních moc co dělat, ale i tak irskou hospodu rozhodně doporučujeme.
Lucie
28. prosince 2012
Tento hotel jsme o prázdninách navštívili již podruhé. Panuje zde klidná rodinná atmosféra a všechen personál, včetně ředitele, dělá všechno pro blaho hostů. Typická česká vánoční večeře byla příjemně doladěná vhodnou hudbou. Lázeňský park a obchody jsou nedaleko. V hotelovém baru si můžete dát kvalitní kávu, jiné nápoje, nebo lehké občerstvení. Bazén ani vířivka nejsou příliš velké, ale většinu času to stačí. Mariánské Lázně jsou krásné místo s velkou spoustou možných výletů do okolí ( Karlovy Vary, Františkovy Lázně, Cheb,... ).
Tomáš
20. prosince 2012
Hotel Butterfly udělal opravdu dobrý první dojem. Hotel je blízko centra, takže se snadno můžete dostat do různých obchodů, kaváren a na další důležitá místa.
Andrea, Praha
10. září 2012
S ubytováním, službami i stravováním jsme byli naprosto spokojeni. Komfortní pokoje, velice prostorné, krásný výhled z balkonu, čistota. Krásný bazén, pohoda a relax. Stejně tak lázeňské procedury. Rozhodně hotel doporučuji. Velmi příjemný personál. Děkujeme a rádi se vrátíme. Za cenu, kterou jsme zaplatili, skvělý víkendový pobyt. Děkujeme za krásný pobyt ve Vašem hotelu, maximálně jsme byly spokojené, pokud bude možnost, rády se k Vám vrátíme.
Tereza a Martina, Praha
5. září 2012
S kamarádkou jsem si nemohly vybrat lepší hotel pro podzimní relaxaci. Pokoj velmi útulný a čistý, večeře chutná, snídaně výborná, bazén a vířivka i procedury také skvělé. Tento hotel vřele doporučuji. I počasí nám přálo. :) Děkujeme všemu personálu za příjemný relaxační pobyt.
Josef, Praha
30. srpna 2012
Celkově jsme byli moc spokojeni a především bychom rádi vyzdvihnuli výbornou kuchyni a skvělý bazén.
David, Praha
15. srpna 2012
Čistý a klidný hotel, milý personál, velmi pěkný wellness.
Martin, Praha
10. srpna 2012
Vážení, chci Vám i Vašim kolegům a kolegyním na recepci, za barem, na masážích, v bazénu i restauraci poděkovat za skvělý odpočinkový víkend. Profesionální služby na velmi vysoké úrovni a příjemný lidský přístup pomáhají vytvořit skvělou odpočinkovou atmosféru. Pracuji jako obchodník pro nadnárodní společnost, hodně cestuji a využívám hotelových služeb v ČR i zahraničí, takže mohu porovnávat. Ještě jednou moc děkuji a těším opět na viděnou.
Petra, Hradec Králové
15. července 2012
Dobrý den, chtěla jsem Vám a Vašim kolegům poděkovat za krásný pobyt v Mariánských Lázních. Veškeré služby byly zajištěny na 100%, personál hotelu a ve wellness byl velmi milý. Celý pobyt byl pro nás velmi příjemný a doufáme, že v budoucnu opět ML navštívíme. Ještě jednou Vám velice děkuji za milou spolupráci.
Štěpánka, Praha
30. června 2012
Dobrý den, ještě jednou chci poděkovat za vzorné služby, jídlo, ubytování, atmosféru v hotelu a také počasí. Vše bylo báječné !!!! Díky Vám i vše klaplo vzorně po organizační stránce. Doufám, že jsem Vaší nabídky nevyužila naposledy. Jak pravil M.Horníček: Mariánské Lázně v červnu to je oáza pro duši i tělo!
David
30. června 2012
Děkujeme za skvělou péči během našeho prodlouženého víkendu. Hotel Butterfly rozhodně doporučujeme.
Robert
20. května 2012
Velmi velké a čisté pokoje, dobrá snídaně, krásný bazén, vždy přátelský číšník i další personál, skvělá snídaně, výborná péče o tělo – byli jsme opravdu velmi spokojeni.
Věra
28. března 2012
Velmi čistý a dobře udržovaný hotel s přátelským personálem – cítili jsme se opravdu dobře. Snídaně formou bufetu obsahuje všechny běžné záležitosti – trochu více sýrů a uzenin by ale neuškodilo. Na večeři je třeba se objednat den předem a můžete si vybrat ze dvou prvních chodů, pěti hlavním chodům a třech dezertů. Jídla jsou skvělá a porce ideální. Krytý bazén s vířivkou je malý, ale zato opravdu pěkný. Na masáže doporučuji se objednat předem – kapacity jsou často zcela zaplněné. Určitě se sem vrátíme!
Martina
15. února 2012
V Hotelu Butterfly jsme strávili krátkou dovolenou ( 3 dny a 4 noci – polopenze). Kromě večeře jsme byli nadšení a přáli bychom si znovu mít podobnou dovolenou. Večeře ale nebyla ono – představovali bychom si lehčí a dobře stravitelné jídlo. Jinak ale vše skvělé.
Anna
25. ledna 2012
Čistý a velmi pěkný hotel, milý a přátelský personál. Velmi elegantní, vkusně vybavené a čisté pokoje – bez jakéhokoliv hluku z ulice. Prostě ideální pro relaxaci.
Jana
20. ledna 2012
Opravdu čistý hotel. Masáže jsme nepodstoupili, ale malý bazén se saunou je pro podobný hotel ideální a obojí je navíc skvěle udržování. Velmi příjemný a útulný je také malý bar. Snídaně je bohatá. Oblast Mariánských Lázní nabízí celou řadu kaváren a restaurací. Užijete si dokonalý únik od reality.
Pavel, Plzeň
29. října 2011
Byli jsme velice spokojeni a především bych rád vyzdvihnul výbornou kuchyni a skvělý bazén. Služby: kuchyně, servis, čistota, ochota personálu na vysoké úrovni. Jen upozorňuji na parkování v suterénu hotelu, kde je omezený počet míst, nutno předem rezervovat.
Marie, Rakovník
14. května 2011
V hotelu se nám moc líbilo - personál byl velmi vstřícný a ochotný. Wellness procedury a bazén nádhera, příjemná atmosféra, výborný catering, jediné mínus - špatné a obtížné připojení k internetu.