Hodnocení Hotel Svoboda


Hodnocení Hotel Svoboda

Lenka B.

19. června 2020

80%

Krásný hotel na nádherném místě. Wellness a bazén jsme využívali často, strava výborná.

Personál:
70%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
90%

Anna S.

4. června 2020

63%

Poloha na klidném místě v blízkosti parku a přesto blízko do centra. Služby uspokojivé

Personál:
70%
Čistota:
60%
Lázeňské služby:
60%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
60%

Michaela C.

4. června 2020

85%

Poloha hotelu úplně parádní, kousek do lesa, parku, ale i do centra města na kolonádu. Krásný bazén a procedury také skvělé. Všem doporučuji a pokud to půjde, ráda znovu přijedu.

Personál:
80%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
90%

Jiří S., Praha

10. března 2020

96%

Dobrý den, byl jsem velice mile překvapen jak zvýšenou úrovní ubytování tak i ostatními službami. Máme v plánu se k Vám v příštím roce zase vrátit alespoň na týden. Děkuji

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
80%

Václav S., Jenišovice

29. ledna 2020

92%

Velká spokojenost.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Kristina N., Praha

9. srpna 2019

100%

Byly jsme velmi spokojeni, vybavení vyhovovalo, úklid v pořádku. Měly jsme krásný rohový pokoj ve 3. patře v hotelu Svoboda. S procedurami byla spokojenost. Využívaly jsme také krásný moderní bazén. Skvělý pobyt. Velmi jsme si odpočinuly.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Svoboda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Kristino, Děkujeme za Vaše milé hodnocení, jsme velice rádi, že se Vám u nás líbilo a těšíme se na Vaší opětovnou návštěvu. Management hotelu.


Květa S., Brno

19. června 2019

80%

Pokoj byl krásný, prostorný, vkusně zařízený. Koupelna už pamatovala lepší časy - mně osobně vadí v hotelích vana, a to z hygienických důvodů, ale především z toho důvodu, že starší člověk do ní nevleze a je náhoda, když se dostane i ven. A navíc ve 4. patře neustále klokotala voda v topení (byly jsme jak u vřídla) a na druhou stranu netekla teplá voda - zřejmě než vystoupala až nahoru, tak již jsem měla zuby vyčištěné ve studené (o ostatní hygieně ani nemluvím - ještě že je dole ten bazén, tam ve sprchách nebyl problém). Podle mého názoru se nejedná o hotel, ale ubytování pro lázeňské pacienty, kteří jsou zde na léčení na pojišťovnu (dříve léčebné - lázeňské domy). A co se týká "balkonu", tak to byl prostor, na který se dalo vstoupit tak jednou nohou. Pokud byl zahrnut v ceně a mělo to znamenat ten "komfort", tak to byl výsměch. Lázeňské služby nemohu hodnotit, ale chtěla jsem absolvovat nějakou masáž nebo proceduru v rámci týdne dovolené, a to jsem tedy neuspěla - na recepci nevěděli nic a na recepci SPA, která je hned vedle dveří paní doktorky, byl takový zmatek, že jsem chtěla po 20 min. odejít, ale pak jsem přece jen byla vyzvána ke vstupu, ale bohužel jsem obdržela jen leták a sdělení, že vlastně je skoro vše obsazeno pacienty a že nejsem objednána. Závěrem: Mariánské Lázně jsou opravdu krásné, hotel má výbornou polohu (tak jsem si to představovala), pokoj pěkný, čistý, ale žádná informovanost, věnování se klientům, ani pivo se u večeře nedalo objednat (potíže s pípou), číšníci byli zřejmě učni anebo naprosto nezkušení, ale snažili se , takže poměr cena a kvalita služeb nic moc. Za tuto cenu jsou zájezdy letecky do zahraničí s plnou penzí a s delegátem, ale já bych takové služby chtěla u nás v ČR.

Personál:
70%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
100%
Hotel Svoboda odpověděl na tuto recenzi:

Vážený hoste, děkujeme Vám za Vaši recenci. Rádi se k ní vyjádříme. Jsme moc rádi, že se Vám vybavení pokoje líbilo. V části hotelu, ve které jste bydlela jsou pouze vany, ale k dispozici jsou i zrekonstruované pokoje v jiné části komplexu se sprchou. Při další rekonstrukci budeme tyto pokoje určitě vybavovat sprchami. Co se týče balkonu, je to historická budova, která podléhá památkové péči, je tedy nutné ho velikostně zachovat tak, jak je. Většina pokojů v komplexu balkon nemá, finančně nerozlišujeme pokoje s balcony, či bez balkonů. Omlouváme se za technické problémy. Hotel je po 7měsíční provozní přestávce a po velké rekonstrukci. Provoz je momentálně ve fázi stabilizace a ve spolupráci s našimi dodavateli se snažíme veškeré problémy řešit. Bohužel, to nejde ze dne na den. Pípa na pivo byla jeden den mimo provoz, v ostatní dny běžně fungovala. Personál nápoje běžně nabízí. Stabilizujeme nejen technický provoz hotelu, ale i hotel po personální stránce. Většina zaměstnanců jsou noví a je zapotřebí, aby hotel získal určitou “rutinu” ve svém běhu. Jsme velmi rádi, že komplex Svoboda krátce pro svém otevření dosahuje vysoké obsazenosti. Vždy našim hostům doporučujeme, pokud mají zájem o dokup procedur nad rámec svého zakoupeného balíčku, je vždy to lepší řešit předem. Před týdnem jsme reorganizovali provoz v léčebném oddělení a již nyní vidíme zlepšení pro naše hosty. Jsme moc rádi, že se Vám město Mariánské Lázně líbilo a věřte nám, že management hotelu dělá vše proto, aby komplex Svoboda během prvních 3 měsíců provozu stabilizoval. Tento komplex bude v roce 2019 po desetiletích otevřen k celoročnímu provozu a my věříme, že získá s novou materiálně technickou základnou své celoroční místo pro hosty Mariánských Lázních. Hotelový management


Lenka, Česká republika

23. září 2018

94%

Poděkování za opravdu příjemný a odpočinkový lázeňský pobyt v hotelu Svoboda ... po náročné roční léčbě byly tři pobytové týdny balzámem na těle i duši. Z procedur vyzdvihuji zejména minerální koupele z Lesního pramene, suché plynové koupele a zábaly. K celkovému dobrému dojmu přispěla určitě výborná kuchyně a výlety po nádherném okolí Mariánských Lázní. Rozhodně se sem zase ráda vrátím :-)).

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Zlata, Česká republika

27. srpna 2018

94%

Chtěla bych velmi ocenit péči a kvalitu léčebné části mého lázeňského pobytu. Všechny sestřičky byly milé, vstřícné, chápající a ohleduplné !!! Byla jsem v lázních poprvé, neznala jsem jednotlivé procedury, ale mé obavy z neznáma byly zbytečné. Přístup celého personálu, vč. vrchní sestry byl opravdu úžasný. Moc jim děkuji a budu na ně ráda vzpomínat. Ostatní služby hotelu byly taky v pořádku, ubytování odpovídalo zařazení hotelu, stravování bych ohodnotila asi jako nejslabší článek mého lázeňského pobytu - občas chybělo nádobí, někdy byla dost dlouhá prodleva při doplňování bufetu, často se opakovala skladba jídel - ale s kvalitou a chutí jídla jsem byla spokojena. Obsluhující personál byl většinou milý a vstřícný. Lázeňský pobyt se mi moc líbil a snad si ho někdy zopakuji. Ještě jedou bych chtěla vyzvednout kvalitu léčebné části a poděkovat všem sestřičkám, které se o to zasloužily.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

JUDr Libuše Škábová, Praha

8. srpna 2018

80%

Personal hotelu - snizuje známka za chovani nekterych mladiků obsluhujících v jidelne. Chovani nekterych bylo ustepacne az ironizujici a az neslusne. Byli rovněž neochotni. Tak si nepredstavuji servis zakaznikovi nota bene tomu, kdo si vse plati. Za takove chovani je hotel az prilis drahy. Naprosty nedostatek ovoce v menu, které je dost jednotvarne bez fantazie a z nejlevnějších dostupných surovin. Proc tedy takove priplatky? Ubytovani - pobyt znacne ztrpcuji nevetratelne koupelny (tam, kde není okno ven). Vetrak není casovan ani na velmi rychlou sprchu. Vzhledem ke stavu hotelu (pamatuje lepsi casy - spatne fungujici okna, nefunkcni terasa apod.) je cena za pobyt znacne prehnana. Odpovida tak cene, kterou hradi VZP.

Personál:
70%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
60%
Stravování:
70%

Oldřich N., Česká republika

2. června 2018

100%

Děkuji za krásný pobyt především chci touto cestou poděkovat paní Radce na minerálních koupelích za skvělý přístup a ochotu.Víc takových zaměstnanců...

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Petra, Česká republika

23. května 2018

74%

Lázenský hotel krásný, stravováni výborné. Personál na recepci málo informovaný některé věci ohledně akcí které pořádají Lázně si musíte vyhledat sami nebo zajít na kolonádu do infocentra. Doporučuji spíše pro welllness pobyt.

Personál:
70%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
80%

Jana, Česká republika

3. května 2018

100%

Naprostá spokojenost. Úžasné ubytování, služby, jídlo. Ochotný personál.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Andrea, Česká republika

3. dubna 2018

86%

Personál velmi ochotný, vstřícný a usměvavý. Mínus je pro mě místo k parkování, které není dostačující.

Personál:
100%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
70%

Hana a Václav, Česká republika

31. srpna 2017

100%

V hotelu Svoboda jsme byli na lázeňském léčení již podruhé a tak jako v loňském roce jsme byli velice spokojeni. Lázeňský personál, lékařky a sestřičky, vzorně pečoval o naše tělíčka. O naše spokojená bříška se staral v jídelně tým servírek a vynikajících kuchařů, kteří dokázali připravit velmi chutné, pestré a i zdravé jídlo. A o čistotu hezky a účelně zařízeného pokoje pečovaly svědomité uklízečky. Pobyt ve zdejším hotelu můžeme jen doporučit.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

3 důvody proč rezervovat přes nás



Garance nejlepší ceny

Ve všech námi nabízených hotelech se vám vždy snažíme zajistit tu nejlepší cenu.


Dostávejte ty nejvýhodnější nabídky přímo do Vaší emailové schránky