Hodnocení Hotel Svoboda


Hodnocení Hotel Svoboda

90%

  • Personál - 89%
  • 89%
  • Čistota - 93%
  • 93%
  • Lázeňské služby - 93%
  • 93%
  • Poměr cena/výkon - 90%
  • 90%
  • Stravování - 90%
  • 90%

Pavel, Praha

28. února 2023

94%

Chválím masérku Raju Khomenko.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%
Hotel Svoboda odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane Pavle, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení. Vaši pochvalu předáváme rádi vedení hotelu. Přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu v hotelu Svoboda v Mariánských Lázních. S přátelským pozdravem Petr Horký, Guest Relations Manager


Kateřina, střední Čechy

23. ledna 2023

82%

Dobrý den. Rádi bychom podotkly, že až na jednu paní cizí národnosti, z oblasti jídelny, která nám svým nepříjemným a neprofesionálním chováním absolutně zkazila dojem z krásného pobytu, bylo vše ostatní naprosto perfektní a na hotel Svoboda budeme dlouho vzpomínat. Děkujeme.

Personál:
10%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Svoboda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Kateřino, velice vám děkujeme za vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byla s vaším pobytem, až na jednu výjimku, spokojená a budeme rádi, když si i pro příští pobyt v Mariánských Lázních vyberete Ensana Health Spa Hotel Svoboda. S přátelským pozdravem Petr Horký, Guest Relations Manager


Rodina Z., Olomouc

19. ledna 2023

100%

Byli jsme velmi spokojení včetně luxusního ubytování v části Palladio. Byl to báječný dvoutýdenní pobyt se 48 procedurami, které byly převážně v hotelu Palladio. Vřele doporučujeme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Svoboda odpověděl na tuto recenzi:

Vážení hosté, velice vám děkujeme za vaše kladné hodnocení. Budeme rádi, když si i při příští návštěvě Mariánských Lázní vyberete některý z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels. S přátelským pozdravem Petr Horký, Guest Relations Manager


Milan S., Líský

17. ledna 2023

96%

S sebou jsme měli malého psíka, personál nám vycházel v procedůrách velmi vstříct.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%
Hotel Svoboda odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane Milane, velice vám děkujeme za vaše hodnocení. Rádi vás i příště přivítáme v Ensana Health Spa Hotelu Svoboda v Mariánských Lázních. S přátelským pozdravem Petr Horký, Guest Relations Manager


Marcela V., Slaný

24. listopadu 2022

96%

Ubytování v hotelu velice pěkné, bazén také super, hotel blízko centra a přitom v klidné části, což nám vyhovovalo.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
80%

Soňa M., Plzeň

24. listopadu 2022

98%

Bylo pro nás milým překvapením strávit několik dní v tak příjemném prostředí, s přívětivým personálem a výbornou kuchyní. Příští rok určitě v nějaké formě náš pobyt s radostí zopakujeme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Marťa, Louny

23. listopadu 2022

96%

Pobyt byl báječný, určitě se vrátíme. Mariánky milujeme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Milena H., Srby

23. listopadu 2022

44%

Pokoj hezký, příplatek za balkon, ten byl tak malý, že se tam můj pes ani nevešel.. Cenově hotel službami vůbec neodpovídá. Bazén díky přechlórování a následným problémům s očima nepoužitelný. Personál (střední management) arogantní a neprofesionální.

Personál:
30%
Čistota:
40%
Lázeňské služby:
40%
Poměr cena/výkon:
20%
Stravování:
90%

Eva J., Plzeň

19. listopadu 2022

96%

Prostorný, vhodně zařízený pokoj, koupelna dobře vybavená. Výhodný vnitřní koridor pro přesun na stravování, do bazénu a na lázeňské procedury. Bazén s příjemnou obsluhou a přístupný prakticky po celý den.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Tomáš K.. , Náchod

18. listopadu 2022

86%

Hotel je vkusně renovován. Ocenil jsem velikost pokoje. Vybavení pokoje je také nadstandardní. Jediným mínusem bylo, že výpary s kuchyně, byly vyvedeny nedaleko mého balkónu.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Jaroslava Š., Karlovy Vary

13. června 2022

100%

Krásný prostorný pokoj, velká koupelna s vanou, čisto a útulno.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Svoboda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Jaroslavo, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše vysoké hodnocení. Vaše spokojenost nás velice těší. Přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu v hotelu Svoboda v Mariánských Lázních. S přátelským pozdravem Bc. Petr Horký, Guest Relations Manager


Zdeňka S., Starý Plzenec

24. května 2022

94%

Vše bylo perfektní, personál milý, až na obsluhu v bazénu, konkrétně jenom na jednu paní, jsem byla spokojená.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Martin a Alena, Plzeň

20. dubna 2022

100%

Hotel, pokoj, služby, procedury, Josefův pramen, stravování, bazén, sauna - vše naprosto perfektní, poloha hotelu Svoboda v ideální dostupnosti na kolonádu a do centra ML, výborné turistické cesty v okolí, výlety na Kladskou, Lázně Kynžvart, naprostá spokojenost, určitě doporučíme a těšíme se na další pobyt v Hotelu Svoboda

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Svoboda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená Aleno a Martine, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Svoboda*** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přátelským pozdravem Bc. Petr Horký Guest Relations Manager


Marie F., Plzeň

10. dubna 2022

100%

Není co vytknout milý a ochotný personál příště bez chyby

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Hana K, Přerov

29. března 2022

92%

S hotelem i wellness a lázeňskými službami jsem byla velmi spokojena. Jídlo bylo velmi chutné, ale při večeři se těžko kombinovaly přílohy s hlavním chodem. Po půl sedmé večer již nikdy nebyly brambory a kuskus nebo pohanka či knedle se nehodí ke všemu.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%
Hotel Svoboda odpověděl na tuto recenzi:

Dobrý den, děkujeme vám za Vaši návštěvu v našem hotelu Svoboda a těší nás, že jste byla spokojena. Mrzí nás Váš postřeh ohledně večeří. Určitě předáme zodpovědným osobám. Doufáme, že Vás nic neodradilo a opět nás navštívíte. Děkujeme a přejeme hezký den


Bohuslava Š., České Budějovice

7. března 2022

92%

Děkujeme za příjemný pobyt - minikůru. Krásně jsme si se sestrou odpočinuly. Byly jsme velmi spokojené a doporučujeme hotel přátelům.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
90%
Hotel Svoboda odpověděl na tuto recenzi:

Dobrý den velmi děkujeme za Vaši návštěvu v našem hotelu Svoboda. Těší nás, že jsme splnili Vaše očekávání. Rádi Vás i Vaše přátele opět přivítáme.


Markéta, T.

20. listopadu 2021

86%

Dobrá úroveň hotelu, moc pěkné wellness, hezká poloha. Dobrá volba pro 3* hotel.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Kateřina, B.

4. listopadu 2021

97%

Příjemný hotel, zrekonstruovaný bazén a sauny, v klidné části Mariánských Lázní u lesa.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
95%
Stravování:
90%

Jaroslav, N.

4. listopadu 2021

100%

Personál profesionální, skvělá kuchyně. Celkově spokojenost.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Jiří, P.

29. října 2021

100%

Hotel na kraji města, ale zároveň blízko k lázeňskému centru. Prostředí je velmi příjemné. Vlastní minerální pramen. Mohu jen doporučit.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Katka

1. října 2021

98%

Velice bych chtěla poděkovat profesionalitě paní recepční. Pobyt byl velmi příjemný, ač počasí moc nepřálo.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
90%

Františka, K.

10. září 2021

94%

Doporučuji tento hotel. Velmi příjemný personál, jídlo moc dobré, hezké prostředí.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Martin, N.

6. září 2021

100%

Skvělé místo, park, kolonádě blízko

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Hana, R.

1. září 2021

86%

Personál ochotný, pokoj byl velmi čistý a wellness moc pěkné. Bohužel snídaně byly dost skromné. Celkově ale moc příjemný pobyt.

Personál:
100%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
60%

Roman, S.

22. srpna 2021

82%

Bydlení příjemné, personál ochotný. Trochu slabší stravování, ale za ty peníze asi odpovídající.

Personál:
90%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
70%

Jaroslav, P.

12. srpna 2021

76%

Potěšilo nás krásné wellness a bazén, bohužel snídaně byli velmi chudé a stále stejné.

Personál:
70%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
60%
Stravování:
70%

Josef H.

24. července 2020

68%

Příště přijedeme na delší dobu, wellness oddělení super, nestihli jsme plně využít. Personál přátelský

Personál:
80%
Čistota:
60%
Lázeňské služby:
60%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
70%

Lenka B.

19. června 2020

80%

Krásný hotel na nádherném místě. Wellness a bazén jsme využívali často, strava výborná.

Personál:
70%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
90%

Anna S.

4. června 2020

63%

Poloha na klidném místě v blízkosti parku a přesto blízko do centra. Služby uspokojivé

Personál:
70%
Čistota:
60%
Lázeňské služby:
60%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
60%

Michaela C.

4. června 2020

85%

Poloha hotelu úplně parádní, kousek do lesa, parku, ale i do centra města na kolonádu. Krásný bazén a procedury také skvělé. Všem doporučuji a pokud to půjde, ráda znovu přijedu.

Personál:
80%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
0%
Stravování:
90%

Jiří S., Praha

10. března 2020

96%

Dobrý den, byl jsem velice mile překvapen jak zvýšenou úrovní ubytování tak i ostatními službami. Máme v plánu se k Vám v příštím roce zase vrátit alespoň na týden. Děkuji

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
80%

Václav S., Jenišovice

29. ledna 2020

92%

Velká spokojenost.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Olga R. ,Plzeň

1. října 2019

100%

Ve Vašem hotelu jsme byli poprvé a byli jsme mile překvapeni.Určitě Váš hotel v budoucnu ještě navštívíme.Děkujeme za příjemně strávený víkend.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Kristina N., Praha

9. srpna 2019

100%

Byly jsme velmi spokojeni, vybavení vyhovovalo, úklid v pořádku. Měly jsme krásný rohový pokoj ve 3. patře v hotelu Svoboda. S procedurami byla spokojenost. Využívaly jsme také krásný moderní bazén. Skvělý pobyt. Velmi jsme si odpočinuly.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Svoboda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Kristino, Děkujeme za Vaše milé hodnocení, jsme velice rádi, že se Vám u nás líbilo a těšíme se na Vaší opětovnou návštěvu. Management hotelu.


Květa S., Brno

19. června 2019

80%

Pokoj byl krásný, prostorný, vkusně zařízený. Koupelna už pamatovala lepší časy - mně osobně vadí v hotelích vana, a to z hygienických důvodů, ale především z toho důvodu, že starší člověk do ní nevleze a je náhoda, když se dostane i ven. A navíc ve 4. patře neustále klokotala voda v topení (byly jsme jak u vřídla) a na druhou stranu netekla teplá voda - zřejmě než vystoupala až nahoru, tak již jsem měla zuby vyčištěné ve studené (o ostatní hygieně ani nemluvím - ještě že je dole ten bazén, tam ve sprchách nebyl problém). Podle mého názoru se nejedná o hotel, ale ubytování pro lázeňské pacienty, kteří jsou zde na léčení na pojišťovnu (dříve léčebné - lázeňské domy). A co se týká "balkonu", tak to byl prostor, na který se dalo vstoupit tak jednou nohou. Pokud byl zahrnut v ceně a mělo to znamenat ten "komfort", tak to byl výsměch. Lázeňské služby nemohu hodnotit, ale chtěla jsem absolvovat nějakou masáž nebo proceduru v rámci týdne dovolené, a to jsem tedy neuspěla - na recepci nevěděli nic a na recepci SPA, která je hned vedle dveří paní doktorky, byl takový zmatek, že jsem chtěla po 20 min. odejít, ale pak jsem přece jen byla vyzvána ke vstupu, ale bohužel jsem obdržela jen leták a sdělení, že vlastně je skoro vše obsazeno pacienty a že nejsem objednána. Závěrem: Mariánské Lázně jsou opravdu krásné, hotel má výbornou polohu (tak jsem si to představovala), pokoj pěkný, čistý, ale žádná informovanost, věnování se klientům, ani pivo se u večeře nedalo objednat (potíže s pípou), číšníci byli zřejmě učni anebo naprosto nezkušení, ale snažili se , takže poměr cena a kvalita služeb nic moc. Za tuto cenu jsou zájezdy letecky do zahraničí s plnou penzí a s delegátem, ale já bych takové služby chtěla u nás v ČR.

Personál:
70%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
100%
Hotel Svoboda odpověděl na tuto recenzi:

Vážený hoste, děkujeme Vám za Vaši recenci. Rádi se k ní vyjádříme. Jsme moc rádi, že se Vám vybavení pokoje líbilo. V části hotelu, ve které jste bydlela jsou pouze vany, ale k dispozici jsou i zrekonstruované pokoje v jiné části komplexu se sprchou. Při další rekonstrukci budeme tyto pokoje určitě vybavovat sprchami. Co se týče balkonu, je to historická budova, která podléhá památkové péči, je tedy nutné ho velikostně zachovat tak, jak je. Většina pokojů v komplexu balkon nemá, finančně nerozlišujeme pokoje s balcony, či bez balkonů. Omlouváme se za technické problémy. Hotel je po 7měsíční provozní přestávce a po velké rekonstrukci. Provoz je momentálně ve fázi stabilizace a ve spolupráci s našimi dodavateli se snažíme veškeré problémy řešit. Bohužel, to nejde ze dne na den. Pípa na pivo byla jeden den mimo provoz, v ostatní dny běžně fungovala. Personál nápoje běžně nabízí. Stabilizujeme nejen technický provoz hotelu, ale i hotel po personální stránce. Většina zaměstnanců jsou noví a je zapotřebí, aby hotel získal určitou “rutinu” ve svém běhu. Jsme velmi rádi, že komplex Svoboda krátce pro svém otevření dosahuje vysoké obsazenosti. Vždy našim hostům doporučujeme, pokud mají zájem o dokup procedur nad rámec svého zakoupeného balíčku, je vždy to lepší řešit předem. Před týdnem jsme reorganizovali provoz v léčebném oddělení a již nyní vidíme zlepšení pro naše hosty. Jsme moc rádi, že se Vám město Mariánské Lázně líbilo a věřte nám, že management hotelu dělá vše proto, aby komplex Svoboda během prvních 3 měsíců provozu stabilizoval. Tento komplex bude v roce 2019 po desetiletích otevřen k celoročnímu provozu a my věříme, že získá s novou materiálně technickou základnou své celoroční místo pro hosty Mariánských Lázních. Hotelový management


Lenka, Česká republika

23. září 2018

94%

Poděkování za opravdu příjemný a odpočinkový lázeňský pobyt v hotelu Svoboda ... po náročné roční léčbě byly tři pobytové týdny balzámem na těle i duši. Z procedur vyzdvihuji zejména minerální koupele z Lesního pramene, suché plynové koupele a zábaly. K celkovému dobrému dojmu přispěla určitě výborná kuchyně a výlety po nádherném okolí Mariánských Lázní. Rozhodně se sem zase ráda vrátím :-)).

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Zlata, Česká republika

27. srpna 2018

94%

Chtěla bych velmi ocenit péči a kvalitu léčebné části mého lázeňského pobytu. Všechny sestřičky byly milé, vstřícné, chápající a ohleduplné !!! Byla jsem v lázních poprvé, neznala jsem jednotlivé procedury, ale mé obavy z neznáma byly zbytečné. Přístup celého personálu, vč. vrchní sestry byl opravdu úžasný. Moc jim děkuji a budu na ně ráda vzpomínat. Ostatní služby hotelu byly taky v pořádku, ubytování odpovídalo zařazení hotelu, stravování bych ohodnotila asi jako nejslabší článek mého lázeňského pobytu - občas chybělo nádobí, někdy byla dost dlouhá prodleva při doplňování bufetu, často se opakovala skladba jídel - ale s kvalitou a chutí jídla jsem byla spokojena. Obsluhující personál byl většinou milý a vstřícný. Lázeňský pobyt se mi moc líbil a snad si ho někdy zopakuji. Ještě jedou bych chtěla vyzvednout kvalitu léčebné části a poděkovat všem sestřičkám, které se o to zasloužily.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

JUDr Libuše Škábová, Praha

8. srpna 2018

80%

Personal hotelu - snizuje známka za chovani nekterych mladiků obsluhujících v jidelne. Chovani nekterych bylo ustepacne az ironizujici a az neslusne. Byli rovněž neochotni. Tak si nepredstavuji servis zakaznikovi nota bene tomu, kdo si vse plati. Za takove chovani je hotel az prilis drahy. Naprosty nedostatek ovoce v menu, které je dost jednotvarne bez fantazie a z nejlevnějších dostupných surovin. Proc tedy takove priplatky? Ubytovani - pobyt znacne ztrpcuji nevetratelne koupelny (tam, kde není okno ven). Vetrak není casovan ani na velmi rychlou sprchu. Vzhledem ke stavu hotelu (pamatuje lepsi casy - spatne fungujici okna, nefunkcni terasa apod.) je cena za pobyt znacne prehnana. Odpovida tak cene, kterou hradi VZP.

Personál:
70%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
60%
Stravování:
70%

Oldřich N., Česká republika

2. června 2018

100%

Děkuji za krásný pobyt především chci touto cestou poděkovat paní Radce na minerálních koupelích za skvělý přístup a ochotu.Víc takových zaměstnanců...

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Petra, Česká republika

23. května 2018

74%

Lázenský hotel krásný, stravováni výborné. Personál na recepci málo informovaný některé věci ohledně akcí které pořádají Lázně si musíte vyhledat sami nebo zajít na kolonádu do infocentra. Doporučuji spíše pro welllness pobyt.

Personál:
70%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
80%

Jana, Česká republika

3. května 2018

100%

Naprostá spokojenost. Úžasné ubytování, služby, jídlo. Ochotný personál.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Andrea, Česká republika

3. dubna 2018

86%

Personál velmi ochotný, vstřícný a usměvavý. Mínus je pro mě místo k parkování, které není dostačující.

Personál:
100%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
70%

Hana a Václav, Česká republika

31. srpna 2017

100%

V hotelu Svoboda jsme byli na lázeňském léčení již podruhé a tak jako v loňském roce jsme byli velice spokojeni. Lázeňský personál, lékařky a sestřičky, vzorně pečoval o naše tělíčka. O naše spokojená bříška se staral v jídelně tým servírek a vynikajících kuchařů, kteří dokázali připravit velmi chutné, pestré a i zdravé jídlo. A o čistotu hezky a účelně zařízeného pokoje pečovaly svědomité uklízečky. Pobyt ve zdejším hotelu můžeme jen doporučit.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

2 důvody proč rezervovat přes nás



Garance nejlepší ceny

Ve všech námi nabízených hotelech se vám vždy snažíme zajistit tu nejlepší cenu balíčku.

Jsme experti

Žijeme v Mariánských Lázních a známe všechny naše hotely. Rádi Vám poradíme a vybereme ten správný hotel pro vás.


Dostávejte ty nejvýhodnější nabídky přímo do Vaší emailové schránky