Pavel, Praha
28. února 2023
Chválím masérku Raju Khomenko.
Vážený pane Pavle, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení. Vaši pochvalu předáváme rádi vedení hotelu. Přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu v hotelu Svoboda v Mariánských Lázních. S přátelským pozdravem Petr Horký, Guest Relations Manager
Kateřina, střední Čechy
23. ledna 2023
Dobrý den. Rádi bychom podotkly, že až na jednu paní cizí národnosti, z oblasti jídelny, která nám svým nepříjemným a neprofesionálním chováním absolutně zkazila dojem z krásného pobytu, bylo vše ostatní naprosto perfektní a na hotel Svoboda budeme dlouho vzpomínat. Děkujeme.
Vážená paní Kateřino, velice vám děkujeme za vaše hodnocení. Velice nás těší, že jste byla s vaším pobytem, až na jednu výjimku, spokojená a budeme rádi, když si i pro příští pobyt v Mariánských Lázních vyberete Ensana Health Spa Hotel Svoboda. S přátelským pozdravem Petr Horký, Guest Relations Manager
Rodina Z., Olomouc
19. ledna 2023
Byli jsme velmi spokojení včetně luxusního ubytování v části Palladio. Byl to báječný dvoutýdenní pobyt se 48 procedurami, které byly převážně v hotelu Palladio. Vřele doporučujeme.
Vážení hosté, velice vám děkujeme za vaše kladné hodnocení. Budeme rádi, když si i při příští návštěvě Mariánských Lázní vyberete některý z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels. S přátelským pozdravem Petr Horký, Guest Relations Manager
Milan S., Líský
17. ledna 2023
S sebou jsme měli malého psíka, personál nám vycházel v procedůrách velmi vstříct.
Vážený pane Milane, velice vám děkujeme za vaše hodnocení. Rádi vás i příště přivítáme v Ensana Health Spa Hotelu Svoboda v Mariánských Lázních. S přátelským pozdravem Petr Horký, Guest Relations Manager
Marcela V., Slaný
24. listopadu 2022
Ubytování v hotelu velice pěkné, bazén také super, hotel blízko centra a přitom v klidné části, což nám vyhovovalo.
Soňa M., Plzeň
24. listopadu 2022
Bylo pro nás milým překvapením strávit několik dní v tak příjemném prostředí, s přívětivým personálem a výbornou kuchyní. Příští rok určitě v nějaké formě náš pobyt s radostí zopakujeme.
Marťa, Louny
23. listopadu 2022
Pobyt byl báječný, určitě se vrátíme. Mariánky milujeme.
Milena H., Srby
23. listopadu 2022
Pokoj hezký, příplatek za balkon, ten byl tak malý, že se tam můj pes ani nevešel.. Cenově hotel službami vůbec neodpovídá. Bazén díky přechlórování a následným problémům s očima nepoužitelný. Personál (střední management) arogantní a neprofesionální.
Eva J., Plzeň
19. listopadu 2022
Prostorný, vhodně zařízený pokoj, koupelna dobře vybavená. Výhodný vnitřní koridor pro přesun na stravování, do bazénu a na lázeňské procedury. Bazén s příjemnou obsluhou a přístupný prakticky po celý den.
Tomáš K.. , Náchod
18. listopadu 2022
Hotel je vkusně renovován. Ocenil jsem velikost pokoje. Vybavení pokoje je také nadstandardní. Jediným mínusem bylo, že výpary s kuchyně, byly vyvedeny nedaleko mého balkónu.
Jaroslava Š., Karlovy Vary
13. června 2022
Krásný prostorný pokoj, velká koupelna s vanou, čisto a útulno.
Vážená paní Jaroslavo, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše vysoké hodnocení. Vaše spokojenost nás velice těší. Přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu v hotelu Svoboda v Mariánských Lázních. S přátelským pozdravem Bc. Petr Horký, Guest Relations Manager
Zdeňka S., Starý Plzenec
24. května 2022
Vše bylo perfektní, personál milý, až na obsluhu v bazénu, konkrétně jenom na jednu paní, jsem byla spokojená.
Martin a Alena, Plzeň
20. dubna 2022
Hotel, pokoj, služby, procedury, Josefův pramen, stravování, bazén, sauna - vše naprosto perfektní, poloha hotelu Svoboda v ideální dostupnosti na kolonádu a do centra ML, výborné turistické cesty v okolí, výlety na Kladskou, Lázně Kynžvart, naprostá spokojenost, určitě doporučíme a těšíme se na další pobyt v Hotelu Svoboda
Vážená Aleno a Martine, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Svoboda*** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přátelským pozdravem Bc. Petr Horký Guest Relations Manager
Marie F., Plzeň
10. dubna 2022
Není co vytknout milý a ochotný personál příště bez chyby
Hana K, Přerov
29. března 2022
S hotelem i wellness a lázeňskými službami jsem byla velmi spokojena. Jídlo bylo velmi chutné, ale při večeři se těžko kombinovaly přílohy s hlavním chodem. Po půl sedmé večer již nikdy nebyly brambory a kuskus nebo pohanka či knedle se nehodí ke všemu.
Dobrý den, děkujeme vám za Vaši návštěvu v našem hotelu Svoboda a těší nás, že jste byla spokojena. Mrzí nás Váš postřeh ohledně večeří. Určitě předáme zodpovědným osobám. Doufáme, že Vás nic neodradilo a opět nás navštívíte. Děkujeme a přejeme hezký den
Bohuslava Š., České Budějovice
7. března 2022
Děkujeme za příjemný pobyt - minikůru. Krásně jsme si se sestrou odpočinuly. Byly jsme velmi spokojené a doporučujeme hotel přátelům.
Dobrý den velmi děkujeme za Vaši návštěvu v našem hotelu Svoboda. Těší nás, že jsme splnili Vaše očekávání. Rádi Vás i Vaše přátele opět přivítáme.
Markéta, T.
20. listopadu 2021
Dobrá úroveň hotelu, moc pěkné wellness, hezká poloha. Dobrá volba pro 3* hotel.
Kateřina, B.
4. listopadu 2021
Příjemný hotel, zrekonstruovaný bazén a sauny, v klidné části Mariánských Lázní u lesa.
Jaroslav, N.
4. listopadu 2021
Personál profesionální, skvělá kuchyně. Celkově spokojenost.
Jiří, P.
29. října 2021
Hotel na kraji města, ale zároveň blízko k lázeňskému centru. Prostředí je velmi příjemné. Vlastní minerální pramen. Mohu jen doporučit.
Katka
1. října 2021
Velice bych chtěla poděkovat profesionalitě paní recepční. Pobyt byl velmi příjemný, ač počasí moc nepřálo.
Františka, K.
10. září 2021
Doporučuji tento hotel. Velmi příjemný personál, jídlo moc dobré, hezké prostředí.
Martin, N.
6. září 2021
Skvělé místo, park, kolonádě blízko
Hana, R.
1. září 2021
Personál ochotný, pokoj byl velmi čistý a wellness moc pěkné. Bohužel snídaně byly dost skromné. Celkově ale moc příjemný pobyt.
Roman, S.
22. srpna 2021
Bydlení příjemné, personál ochotný. Trochu slabší stravování, ale za ty peníze asi odpovídající.
Jaroslav, P.
12. srpna 2021
Potěšilo nás krásné wellness a bazén, bohužel snídaně byli velmi chudé a stále stejné.
Josef H.
24. července 2020
Příště přijedeme na delší dobu, wellness oddělení super, nestihli jsme plně využít. Personál přátelský
Lenka B.
19. června 2020
Krásný hotel na nádherném místě. Wellness a bazén jsme využívali často, strava výborná.
Anna S.
4. června 2020
Poloha na klidném místě v blízkosti parku a přesto blízko do centra. Služby uspokojivé
Michaela C.
4. června 2020
Poloha hotelu úplně parádní, kousek do lesa, parku, ale i do centra města na kolonádu. Krásný bazén a procedury také skvělé. Všem doporučuji a pokud to půjde, ráda znovu přijedu.
Jiří S., Praha
10. března 2020
Dobrý den, byl jsem velice mile překvapen jak zvýšenou úrovní ubytování tak i ostatními službami. Máme v plánu se k Vám v příštím roce zase vrátit alespoň na týden. Děkuji
Václav S., Jenišovice
29. ledna 2020
Velká spokojenost.
Olga R. ,Plzeň
1. října 2019
Ve Vašem hotelu jsme byli poprvé a byli jsme mile překvapeni.Určitě Váš hotel v budoucnu ještě navštívíme.Děkujeme za příjemně strávený víkend.
Kristina N., Praha
9. srpna 2019
Byly jsme velmi spokojeni, vybavení vyhovovalo, úklid v pořádku. Měly jsme krásný rohový pokoj ve 3. patře v hotelu Svoboda. S procedurami byla spokojenost. Využívaly jsme také krásný moderní bazén. Skvělý pobyt. Velmi jsme si odpočinuly.
Vážená paní Kristino, Děkujeme za Vaše milé hodnocení, jsme velice rádi, že se Vám u nás líbilo a těšíme se na Vaší opětovnou návštěvu. Management hotelu.
Květa S., Brno
19. června 2019
Pokoj byl krásný, prostorný, vkusně zařízený. Koupelna už pamatovala lepší časy - mně osobně vadí v hotelích vana, a to z hygienických důvodů, ale především z toho důvodu, že starší člověk do ní nevleze a je náhoda, když se dostane i ven. A navíc ve 4. patře neustále klokotala voda v topení (byly jsme jak u vřídla) a na druhou stranu netekla teplá voda - zřejmě než vystoupala až nahoru, tak již jsem měla zuby vyčištěné ve studené (o ostatní hygieně ani nemluvím - ještě že je dole ten bazén, tam ve sprchách nebyl problém). Podle mého názoru se nejedná o hotel, ale ubytování pro lázeňské pacienty, kteří jsou zde na léčení na pojišťovnu (dříve léčebné - lázeňské domy). A co se týká "balkonu", tak to byl prostor, na který se dalo vstoupit tak jednou nohou. Pokud byl zahrnut v ceně a mělo to znamenat ten "komfort", tak to byl výsměch. Lázeňské služby nemohu hodnotit, ale chtěla jsem absolvovat nějakou masáž nebo proceduru v rámci týdne dovolené, a to jsem tedy neuspěla - na recepci nevěděli nic a na recepci SPA, která je hned vedle dveří paní doktorky, byl takový zmatek, že jsem chtěla po 20 min. odejít, ale pak jsem přece jen byla vyzvána ke vstupu, ale bohužel jsem obdržela jen leták a sdělení, že vlastně je skoro vše obsazeno pacienty a že nejsem objednána. Závěrem: Mariánské Lázně jsou opravdu krásné, hotel má výbornou polohu (tak jsem si to představovala), pokoj pěkný, čistý, ale žádná informovanost, věnování se klientům, ani pivo se u večeře nedalo objednat (potíže s pípou), číšníci byli zřejmě učni anebo naprosto nezkušení, ale snažili se , takže poměr cena a kvalita služeb nic moc. Za tuto cenu jsou zájezdy letecky do zahraničí s plnou penzí a s delegátem, ale já bych takové služby chtěla u nás v ČR.
Vážený hoste, děkujeme Vám za Vaši recenci. Rádi se k ní vyjádříme. Jsme moc rádi, že se Vám vybavení pokoje líbilo. V části hotelu, ve které jste bydlela jsou pouze vany, ale k dispozici jsou i zrekonstruované pokoje v jiné části komplexu se sprchou. Při další rekonstrukci budeme tyto pokoje určitě vybavovat sprchami. Co se týče balkonu, je to historická budova, která podléhá památkové péči, je tedy nutné ho velikostně zachovat tak, jak je. Většina pokojů v komplexu balkon nemá, finančně nerozlišujeme pokoje s balcony, či bez balkonů. Omlouváme se za technické problémy. Hotel je po 7měsíční provozní přestávce a po velké rekonstrukci. Provoz je momentálně ve fázi stabilizace a ve spolupráci s našimi dodavateli se snažíme veškeré problémy řešit. Bohužel, to nejde ze dne na den. Pípa na pivo byla jeden den mimo provoz, v ostatní dny běžně fungovala. Personál nápoje běžně nabízí. Stabilizujeme nejen technický provoz hotelu, ale i hotel po personální stránce. Většina zaměstnanců jsou noví a je zapotřebí, aby hotel získal určitou “rutinu” ve svém běhu. Jsme velmi rádi, že komplex Svoboda krátce pro svém otevření dosahuje vysoké obsazenosti. Vždy našim hostům doporučujeme, pokud mají zájem o dokup procedur nad rámec svého zakoupeného balíčku, je vždy to lepší řešit předem. Před týdnem jsme reorganizovali provoz v léčebném oddělení a již nyní vidíme zlepšení pro naše hosty. Jsme moc rádi, že se Vám město Mariánské Lázně líbilo a věřte nám, že management hotelu dělá vše proto, aby komplex Svoboda během prvních 3 měsíců provozu stabilizoval. Tento komplex bude v roce 2019 po desetiletích otevřen k celoročnímu provozu a my věříme, že získá s novou materiálně technickou základnou své celoroční místo pro hosty Mariánských Lázních. Hotelový management
Lenka, Česká republika
23. září 2018
Poděkování za opravdu příjemný a odpočinkový lázeňský pobyt v hotelu Svoboda ... po náročné roční léčbě byly tři pobytové týdny balzámem na těle i duši. Z procedur vyzdvihuji zejména minerální koupele z Lesního pramene, suché plynové koupele a zábaly. K celkovému dobrému dojmu přispěla určitě výborná kuchyně a výlety po nádherném okolí Mariánských Lázní. Rozhodně se sem zase ráda vrátím :-)).
Zlata, Česká republika
27. srpna 2018
Chtěla bych velmi ocenit péči a kvalitu léčebné části mého lázeňského pobytu. Všechny sestřičky byly milé, vstřícné, chápající a ohleduplné !!! Byla jsem v lázních poprvé, neznala jsem jednotlivé procedury, ale mé obavy z neznáma byly zbytečné. Přístup celého personálu, vč. vrchní sestry byl opravdu úžasný. Moc jim děkuji a budu na ně ráda vzpomínat. Ostatní služby hotelu byly taky v pořádku, ubytování odpovídalo zařazení hotelu, stravování bych ohodnotila asi jako nejslabší článek mého lázeňského pobytu - občas chybělo nádobí, někdy byla dost dlouhá prodleva při doplňování bufetu, často se opakovala skladba jídel - ale s kvalitou a chutí jídla jsem byla spokojena. Obsluhující personál byl většinou milý a vstřícný. Lázeňský pobyt se mi moc líbil a snad si ho někdy zopakuji. Ještě jedou bych chtěla vyzvednout kvalitu léčebné části a poděkovat všem sestřičkám, které se o to zasloužily.
JUDr Libuše Škábová, Praha
8. srpna 2018
Personal hotelu - snizuje známka za chovani nekterych mladiků obsluhujících v jidelne. Chovani nekterych bylo ustepacne az ironizujici a az neslusne. Byli rovněž neochotni. Tak si nepredstavuji servis zakaznikovi nota bene tomu, kdo si vse plati. Za takove chovani je hotel az prilis drahy. Naprosty nedostatek ovoce v menu, které je dost jednotvarne bez fantazie a z nejlevnějších dostupných surovin. Proc tedy takove priplatky? Ubytovani - pobyt znacne ztrpcuji nevetratelne koupelny (tam, kde není okno ven). Vetrak není casovan ani na velmi rychlou sprchu. Vzhledem ke stavu hotelu (pamatuje lepsi casy - spatne fungujici okna, nefunkcni terasa apod.) je cena za pobyt znacne prehnana. Odpovida tak cene, kterou hradi VZP.
Oldřich N., Česká republika
2. června 2018
Děkuji za krásný pobyt především chci touto cestou poděkovat paní Radce na minerálních koupelích za skvělý přístup a ochotu.Víc takových zaměstnanců...
Petra, Česká republika
23. května 2018
Lázenský hotel krásný, stravováni výborné. Personál na recepci málo informovaný některé věci ohledně akcí které pořádají Lázně si musíte vyhledat sami nebo zajít na kolonádu do infocentra. Doporučuji spíše pro welllness pobyt.
Jana, Česká republika
3. května 2018
Naprostá spokojenost. Úžasné ubytování, služby, jídlo. Ochotný personál.
Andrea, Česká republika
3. dubna 2018
Personál velmi ochotný, vstřícný a usměvavý. Mínus je pro mě místo k parkování, které není dostačující.
Hana a Václav, Česká republika
31. srpna 2017
V hotelu Svoboda jsme byli na lázeňském léčení již podruhé a tak jako v loňském roce jsme byli velice spokojeni. Lázeňský personál, lékařky a sestřičky, vzorně pečoval o naše tělíčka. O naše spokojená bříška se staral v jídelně tým servírek a vynikajících kuchařů, kteří dokázali připravit velmi chutné, pestré a i zdravé jídlo. A o čistotu hezky a účelně zařízeného pokoje pečovaly svědomité uklízečky. Pobyt ve zdejším hotelu můžeme jen doporučit.