ing.Jitka H., Praha 5
31. května 2022
Doporučovala bych nechat část např. jogurtu před snídaní mimo ledničku, při snídani je pak moc studený a hned se neohřeje.
Šárka M.
14. května 2022
Všem doporučuju, rádi se k Vám vracíme
Radka, Mníšek pod Brdy
5. března 2022
Na přistýlce se nedá spát; byla tam obrovská zima, jak na pokoji tak v hotelu či když se vychází z bazénu; jídlo bylo vynikající, ale většinou nevhodné pro děti; a lidé byli naštvaný na děti v bazénu, a při tom mají stejné nároky jako oni. Co má 4 letý chlapec dělat v bazéně? Ležet na vířivce, sedět v sauně nebo plavat, a být po celou dobu úplně ticho?
Vážená paní Radko, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše hodnocení a připomínky nás motivují ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Hana, Český Krumlov
4. března 2022
Hotel Hvězda je velmi pěkný. Personál chválím za vlídnost a vstřícnost. Rezervy vidím ve stravování, kde bych uvítala některé pokrmy méně solené, méně kořeněné a vhodné i pro vegetariánskou plnohodnotnou stravu.
Vážená paní Hano, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Anna Š.,Vodňany
10. ledna 2022
Ubytováni v hotelu Nabokov od 18.8.-24.8. Byli jsme nadšeni vše bylo perfektní až na pána u bazénu............Jinak velká spokojenost rádi se do tohoto hotelu vrátime
Jana D.,Hlinsko
30. prosince 2021
Velmi příjemné prostředí, výlety do okolí přiblížit.
Pavel H., Opava
19. prosince 2021
Kupříkladu stravování se oproti loňsku výrazně zhoršilo. Byli jsme hodně překvapeni. Příště pojedeme určitě jinam.
Jana D.,Hlinsko
18. prosince 2021
Tento relaxační pobyt doporučím svým přátelům a zřejmě jej budeme opakovat.
Kamila H., Liberec
17. prosince 2021
Vynikající stravování - bohaté snídaně i večeře. Velmi vstřícný a ochotný personál. Výborná lokalita hotelu.
Miluše H.
16. prosince 2021
Byli jsme ubytováni v h. Hvězda. Vše bylo Ok, jen byl problém s tlakem vody (nejvyšší patro). Rozhodně se vrátíme. Děkujeme za pohodový pobyt.
Adéla R., Praha
16. prosince 2021
Výborné ubytování, plně vybavený pokoj, dostatečně veliký. Jídlo na výbornou, obrovský výběr. Procedury byly perfektně poskládané, s minimálním prostojem. Pobyt můžu jen doporučit.
Libuše K. Praha
16. prosince 2021
S pobytem v hotelu Hvězda jsem byla maximálně spokojena, vstřícný personál, výborná kuchyně
Milada, Kralupy nad Vltavou
15. prosince 2021
Velice jsme byli spokojeni, rádi se do tohoto hotelového komplexu vracíme.
Praha
15. prosince 2021
Byly jsme se sestrou nadšené, určitě se na jaře vrátíme. A rozhodně do hotelu Hvězda
Roman S., Světlá nad Sszavou
15. prosince 2021
Ubytování perfektní strava také lázeňské procedury na úrovni mohl by být vetsi vyber procedur sauna a bazén výborný.
Jan N., Cheb
15. prosince 2021
V hlavní budově hotelu Hvězda je super ubytování, úžasný, velký a teplý bazén. Velmi dobrá strava a příjemná obsluha v restauraci i sestry u procedur. Dojem kazí hlavně zaměstnanci recepcí (vstup i welness), také trochu pomalejší výtahy a odpadávající zadní fasáda, která vyžaduje opravu.
Milena Č., Praha 2
26. října 2021
Velmi oceňujeme vstřícnost rezervačního oddělení při dořešení ubytování; rohový pokoj v mezaninu Hvězdy byl nádherný. Všechny služby výborné. Určitě se do Hvězdy se sestrou vrátíme; nejpozději na jaře 2022. Díky za perfektní služby a péči.
Milan B., Líšťany
12. října 2021
Ubytování Ok až na to že nefunguje klimatizace a tím si nelze v létě regulovat teplotu na pokoji
Jana P., Zlín
7. října 2021
Hotel pěkný, příjemný pro hosty, dostupnost dobrá, orientace dle navigačních cedulek dobrá, rozpis procedur srozumitelný. Jen při po objednání ubytování nám menili ubytování z hotelu Centrální Lázně do Nových lázní a nakonec do hotelu Hvězda. Recepční při ubytoávání nebyla moc příjemná, ale ostatní personál byl výborný, vstřícný. Pochvalu zaslouží manažeři jídelny i kuchaři, k jídlu není co vytknout, byla pestrá nabídka a všechno chutnalo výborně.
Jan L., Horšovský Týn
5. října 2021
Naprostá spokojenost.
Helena Z., Písek
4. října 2021
Byli jsme zde již po druhé. Váš hotel je útulný a hezký, veškerý personál je příjemný, lázeňské služby na úrovni!
Vážená paní Heleno, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Benno Kr., Jablonec nad Nisou
3. října 2021
Ubytování krásné, bazén super, stravování vel mi dobré, personál též - prostě celkově 90 procent s šancí na dosažení 100! Díky za pobyt!
Helena N., Sokolov
3. října 2021
Ubytování přepychové, čistota , příjemný personál,příjemné prostředí v celém hotel.
Vážená paní Heleno, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Eva K.,, Rudná
3. října 2021
Ubytování v hotelu bylo velmi komfortní, využívali jsme hlavně lázeňský bazén a navštívili též římské lázně. Stravování rozmanité. Hotel měl výbornou výchozí polohu pro výlety, ocenili jsme i úschovnu kol.
Vážená paní Evo, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relations Manager
Karel K., Praha
2. října 2021
Vypnutí vstupní karty na pokoj před 11 hodinou.
Liliana S., Plzeň
2. října 2021
Byli jsme s manželem velmi spokojeni. Velice příjemné prostředí všech součástí hotelových komplexů, vybavení pokoje i koupelny, kde oceňuji veškeré hygienické toaletní vybavení a doplňky. Ve všech směrech vstřícný profesionální personál od lázeňského až po stravovací část. Vynikající jídlo, široký výběr a kvitovali jsme způsob jeho podávání formou švédských stolů i večer, který je více vyhovující než servírované, objednávané většinou několik dní dopředu. Lázeňských procedur by mohlo být o trochu více, přikupovala jsem si některé navíc. Jinak opravdu velká spokojenost. Byla jsem spokojena i s objednáním a rezervací pobytu přímo přes Hotely Mariánské Lázně, které proběhlo naprosto bezproblémově a rychle. Původně jsem pobyt chtěla objednat přes rezervační oddělení Ensana, ale nebyli mi schopni, ani po čtyřech dnech komunikace, potvrdit a upřesnit vybraný požadovaný pokoj a čtvrtý den mi ještě navýšili původní cenu pobytu zhruba o 1500,- Kč. Jejich přístup mě hodně zklamal a již se na ně v budoucnu obracet nebudu.
Václav K., Moravská Nová Ves
1. října 2021
Pěkný hotel výborně vybavený, krásný bazén, sauna, vířivka
Hana M., Vlašim
1. října 2021
S pobytem jsem byla spokojená. Uvítala bych větší bazén a výřivku
Martin B., Týniště nad Orlicí
1. října 2021
Pěkný, velký, čistý, komfortní a skvělý hotel. Perfektní personál, hlavně na recepci. Skvělé přivítání. Hned si uděláte obrázek, zdali je člověk na správném místě a jak to bude asi vypadat. Velký pokoj, služby na vysoké úrovni. Krásný bazén. Propojení hotolevých kompolexů. Římské lázně. Krásné prostředí. Určitě se vrátíme. Děkujeme.
Hana A., Havlíčkův Brod
1. října 2021
Nemile nás překvapil naprostý chaos při příjezdu, kdy odbavení na ubytování a na lázeňské procedury nám zabralo celý první den a ještě ráno dne druhého. Stále jsme někde čekali na chodbách v nekonečných frontách. Překvapující bylo i to, že sestry, lékaři i další úředníci nemají propojené počítače do sítě a stále se nás ptali na to samé a vyplňovali si to do svého PC. A to pominu i to, že nemají kopírku nebo skener (pro navrácení potvrzení o očkování jsme si měli přijít až večer, kdy jej sestře někde ofotí - neofotil, ale běželi jsme si s ním ofotit jej přes půl budovy sami). Druhý překvapující chaos je stolování rozdělené podle barev ubrousků - každé jídlo chodíte a hledáte místo v jídelně. Proč se dlouhodobí pacienti nestravují (a nemají tedy rezervovaná svoje místa) v jedné jídelně a krátkodobí v druhé jídelně? A třetí velká negativní zkušenost byla třeskutá zima a ledový průvan v šatnách bazénu. Tyto chaosy jsou opravdu velmi obtěžující a snižující jinak bezvadnou úroveň hotelu Hvězda a jeho veškeré péče.
Alena Š., Leština
1. října 2021
Hotel je velmi krásný, na dobrém a lukrativním místě.Personál velmi ochotný a milý. Stravování výborné a pestré, vybrala jsem si i jako zastánce zdravé výživy.
Alexandra S. Praha
1. října 2021
Krásný den, a děkuji za příjemné zážitky. Co se týče nabídky lázeňských služeb, tam bych se zaměřila na personál, a více je proškolila v přístupu ke klientům. Také byli často ve stresu a pro klienty lázeňských služeb není příjemné, když na Vás někdo spěchá.:). Masáže se mi zdály odbyté, dámy na elektro-terapii byly hodně ve stresu, a nepříjemná paní na zábalech bahna... ale skvělá byla perličková koupel a i slečny, které jí poskytovaly byly moc fajn, příjemná byla i žena ukrajinského původu na poskytování terapie plynem. Děkuji, Alexandra Sobotková
Jana Frydrychová
1. října 2021
Byli jsme velmi spokojeni
Kateřina Chmelíková, Praha
1. října 2021
Pobyt jsme si s dcerou u Vás velmi užily. Byl to krásný týden s úžasným gastronomickým zážitkem každý večer. Určitě máme v plánu opět využít služeb Vašeho hotelu.
Ing. Petr Jakubův, Brandýs nad Labem
1. října 2021
Zklamáním byla nemožnost dokoupit inzerované doplňkové služby (např. masáž lávovými kameny... snad z kapacitních důvodů). Bez státního voucheru na lázně bychom si tento pobyt nejspíš nevybrali. A bez absence zahraničních klientů bychom se sem asi ani nedostali :) Ale užili jsme si to :). Děkujeme!
Stanislava Žantová, Dalovice
1. října 2021
Personál byl skvělý, vždy ochotný, usměvavý, vstřícný. Jedinou výtku mám k lékařce, která mne přijímala. Ačkoli jsem ji upozornila a předala zprávu o srdeční aritmií, napsala mi \"elektriku\". A když jsem si byla pro výstupní zprávu, bylo mi paní doktorkou řečeno, že samoplátcům se zpráva nedává. Stačilo by, kdyby mi tuto informaci sdělila při vstupním vyšetření.
Božena C., Plzeň
1. října 2021
Byli jsme velmi spokojeni se vším, až na počasí, které se nám nepovedlo.
Vážená paní Boženo, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Věra M., Praha
1. října 2021
Umístění hotelu je ideální, protože je blízko kolonády. samotný hotel je velmi pěkný i pokoj se mi líbil.
Vážená paní Věro, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Světlana F., Liberec
1. října 2021
Absolutně jsem nebyla spokojena se systémem obsazování stolů při stravování Připadala jsem si jak \"nicka\", když jsem třikrát za den seděla vždy u jiného stolu podle barevnosti ubrousků na stolech. Přijedou příslušníci jiného národa a stabilní místo dostanou. Stala se mi nepříjemná věc přímo v jídelně a ta můj konec pobytu značně poznamenala a vzala chuť uskutečnit zde další pobyty. Je velmi smutné, že pro arogantního vedoucího směny stojí na prvním místě cizinci (bere úplatky? asi ano) a ne my Češi. A to jsem zde byla posedmé a ráda jsem do tohoto hotelu jezdila.
Vážená paní Světlano, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Omlouváme se za nepříjemnost v restauraci, ale opravdu je nyní zaveden takový systém, že dlouhodobé pobyty, hosté co si předem stůl rezervovali, špatně chodící nebo nahlášené skupiny mají stálé místo. Ostatní se orientují podle barevných ubrousků. Cizince neupřednostňujeme, rozhoduje opravdu délka pobytu. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Josef Ch., Sázava okr.Benešov.
1. října 2021
Hotel Hvězda jsme navštívili s partnerkou celkem 3x . V r.2018 to byl vánoční pobyt, kdy přítelkyně zároveň slavila 23.12. 80té narozeniny. Přijetí a pozornost s gratulací od vedení hotelu bylo nečekané a milé až dojemné. Pobyt v Hotelu Hvězda v Mar.Lázních pro nás byla vždy cesta rájem.
Jana F., Praha
30. září 2021
Celkově s ubytováním a službami spokojenost, výjimkou bylo jednání recepční při ubytování. Naopak velice příjemný přístup byl od servírky Věry v horní části restaurace a pokojské na druhém patře.
Vážená paní Jano, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Pochvalu i připomínku k chování personálu předáváme vedení hotelu. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Anna Š.,Vysoký Újezd u Berouna
30. září 2021
Mali sme so sebou psíka a izbu blízko výťahu,takže okolo nás chodili všetci ubytovaní v rovnakej časti hotela.Doporučovali by sme hostí so psíkom ubytovať,čo najďalej od výťahu,aby okolo izby chodilo menej hostí a tak nehrozilo,aby psík vyrušovať iných hostí.
Jitka S., Most
30. září 2021
Vždy maximální spokojenost se službami, příjemný ochotný personál tím hlavně myslím servírky, personál u bazénu, maserky, uklízečky. Samozřejmě také emailová komunikace s hotelem byla vždy perfektní, všechno dobře zorganizované.
Eduard R.
30. září 2021
Radi se budeme vracet pekne ubytováni a příjemný personal
Alexandra D.,, Hořovice
30. září 2021
Celkem byli jsme spokojeni i když v pokoje suit vanu nikdo nemyl. Jídlo bylo dobré.
Rodina K. Břeclav
30. září 2021
Sympatický a ochotný personál. Výtečná kuchyně, opravdu rozmanitá a každý den něco jiného. Spousta benefitů a voucherů v ceně pobytu. Doporučujeme i pro pobyt s dětmi (syn 2 roky) Děkujeme
Vážení hosté z Břeclavi , chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za vaši zpětnou vazbu na Váš pobyt u nás v hotelu Hvězda. Informace, které nám zanecháváte jsou velice důležité pro udržení standardů a zkvalitnění služeb hotelu. Vaši pochvalná slova nás velmi těší a motivují v naší práci. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví. Rádi Vás opět uvítáme v našem hotelu. Se srdečným pozdravem Radomíra Pavlištová Guest Relation Manager Ensana Health Spa Hotel Hvězda
Věra K., Plzeň
30. září 2021
Velmi spokojeni jak s ubytováním, tak se všemi službami
Rodina V., Turnov
30. září 2021
Do hotelu Hvězda jsme jeli na rodinnou dovolenou. Hned po příjezdu nás mile přivítala sympatická recepční. Po kontrole všech náležitostí (včetně kontroly očkování nebo testů) nás zavedli do našeho pokoje. Byli jsme moc mile překvapeni. Náš pokoj byl nádherný, čistý, moderní a útulný. Byli jsme nadšení.
Lenka Kate U., Praha
15. září 2021
Bydleli jsme v hotelu Hvězda ubytování bylo fajn výhled super a jen personál v jídelně byl dost neochotný hlavně paní co odnášela nádobí měla vždy připomínky na množství odneseného nádobí.
Vážená paní Lenko, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Připomínku na chování personálu v restauraci předáváme vedení hotelu k řešení. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Petr F., Velké Meziříčí
14. září 2021
Vše bylo v pořádku, personál milý a ochotný. Rád přijedu znovu, děkuji.