Zdeňka V., Oldřichovice
7. března 2023
Ubytování na velmi dobré úrovni Hotel Imperial.
Vážená paní Zdeňko, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Jelínek, Plzeň
17. ledna 2023
Bez problému.
Vážený pane Jelínku, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše hodnocení nás těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Eva Z., Bohumín
17. ledna 2023
Hotel Hvězda, Neapol jsem využila 2x a pokaždé jsem byla spokojená. V budoucnu bych chtěla znovu přijet.
Vážená paní Evo, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše hodnocení nás těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Miroslav a Miroslava V. Kladno
8. ledna 2023
Až na počáteční nejasnosti ohledně ubytování a jejich ujasnění až druhý den vše ok.
Vážení hosté, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše hodnocení nás motivuje ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Omlouváme se nejasnosti v úvodu Vašeho pobytu.. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Milada P., Praha
27. prosince 2022
Ubytována jsem byla ve dvoulůžkovém pokoji - sama, čili jako jednolůžkový pokoj. Vybavení pokoje a koupelny bylo velice pěkné, moderní a vzdy čisté. 100% spokojenost.
manželé V., Kladno
23. listopadu 2022
Zklamalo nás odstranění sezení - hotel imperiál současně s městskými lavičkami a už nebylo žádný den obnoveno i když bylo krásné slunečné počasí, takže hoteloví hosté a ani ostatní lázeňští hosté si neměly kam sednout.
Irena Š., Mělník
23. listopadu 2022
Perfektní ubytování, krásný výhled, blízko kolonády. Velký výběr jídel na bufetu. Ochotný personál. Opět se vrátíme.
Jiří M., Praha
23. listopadu 2022
Byli jsme zcela spokojeni.
Milada, Kralupy nad Vltavou
19. listopadu 2022
V tomto hotelu jsme byli již vícekrát a vždy jsme byli spokojeni.
Karel K., Praha
19. listopadu 2022
Naprostá spokojenost, výhrada pouze ke vstřícnosti lékařky.
Renata S., Dobrichovice Praha-zapad
18. listopadu 2022
Na nejvyšší míru spokojený!! Těšíme se na brzo na viděnou. Vse fantastické.Uz hledáme další rezervaci.Vrele doporucuji každému z mých přátel. DEKUJEME.
Helena, Praha
18. listopadu 2022
Prostorny pokoj pro rodinu s detmi, v hotelu jsme ocenili velky bazen, polopenze byla perfektni
Jaroslav V., Holice
18. listopadu 2022
Naprostné nadšení z prostředí, atraktivity umístění, vstřícného personálu, úklidových prostor, výborné a pestré kuchyně a v neposlední řadě léčebných procedur, které vedly k radikálnímu zlepšení zdravotního stavu - za mě \"1\", díky.
ing.Jitka H., Praha 5
31. května 2022
Doporučovala bych nechat část např. jogurtu před snídaní mimo ledničku, při snídani je pak moc studený a hned se neohřeje.
Šárka M.
14. května 2022
Všem doporučuju, rádi se k Vám vracíme
Radka, Mníšek pod Brdy
5. března 2022
Na přistýlce se nedá spát; byla tam obrovská zima, jak na pokoji tak v hotelu či když se vychází z bazénu; jídlo bylo vynikající, ale většinou nevhodné pro děti; a lidé byli naštvaný na děti v bazénu, a při tom mají stejné nároky jako oni. Co má 4 letý chlapec dělat v bazéně? Ležet na vířivce, sedět v sauně nebo plavat, a být po celou dobu úplně ticho?
Vážená paní Radko, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše hodnocení a připomínky nás motivují ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Hana, Český Krumlov
4. března 2022
Hotel Hvězda je velmi pěkný. Personál chválím za vlídnost a vstřícnost. Rezervy vidím ve stravování, kde bych uvítala některé pokrmy méně solené, méně kořeněné a vhodné i pro vegetariánskou plnohodnotnou stravu.
Vážená paní Hano, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Anna Š.,Vodňany
10. ledna 2022
Ubytováni v hotelu Nabokov od 18.8.-24.8. Byli jsme nadšeni vše bylo perfektní až na pána u bazénu............Jinak velká spokojenost rádi se do tohoto hotelu vrátime
Jana D.,Hlinsko
30. prosince 2021
Velmi příjemné prostředí, výlety do okolí přiblížit.
Pavel H., Opava
19. prosince 2021
Kupříkladu stravování se oproti loňsku výrazně zhoršilo. Byli jsme hodně překvapeni. Příště pojedeme určitě jinam.
Jana D.,Hlinsko
18. prosince 2021
Tento relaxační pobyt doporučím svým přátelům a zřejmě jej budeme opakovat.
Kamila H., Liberec
17. prosince 2021
Vynikající stravování - bohaté snídaně i večeře. Velmi vstřícný a ochotný personál. Výborná lokalita hotelu.
Miluše H.
16. prosince 2021
Byli jsme ubytováni v h. Hvězda. Vše bylo Ok, jen byl problém s tlakem vody (nejvyšší patro). Rozhodně se vrátíme. Děkujeme za pohodový pobyt.
Adéla R., Praha
16. prosince 2021
Výborné ubytování, plně vybavený pokoj, dostatečně veliký. Jídlo na výbornou, obrovský výběr. Procedury byly perfektně poskládané, s minimálním prostojem. Pobyt můžu jen doporučit.
Libuše K. Praha
16. prosince 2021
S pobytem v hotelu Hvězda jsem byla maximálně spokojena, vstřícný personál, výborná kuchyně
Milada, Kralupy nad Vltavou
15. prosince 2021
Velice jsme byli spokojeni, rádi se do tohoto hotelového komplexu vracíme.
Praha
15. prosince 2021
Byly jsme se sestrou nadšené, určitě se na jaře vrátíme. A rozhodně do hotelu Hvězda
Roman S., Světlá nad Sszavou
15. prosince 2021
Ubytování perfektní strava také lázeňské procedury na úrovni mohl by být vetsi vyber procedur sauna a bazén výborný.
Jan N., Cheb
15. prosince 2021
V hlavní budově hotelu Hvězda je super ubytování, úžasný, velký a teplý bazén. Velmi dobrá strava a příjemná obsluha v restauraci i sestry u procedur. Dojem kazí hlavně zaměstnanci recepcí (vstup i welness), také trochu pomalejší výtahy a odpadávající zadní fasáda, která vyžaduje opravu.
Milena Č., Praha 2
26. října 2021
Velmi oceňujeme vstřícnost rezervačního oddělení při dořešení ubytování; rohový pokoj v mezaninu Hvězdy byl nádherný. Všechny služby výborné. Určitě se do Hvězdy se sestrou vrátíme; nejpozději na jaře 2022. Díky za perfektní služby a péči.
Milan B., Líšťany
12. října 2021
Ubytování Ok až na to že nefunguje klimatizace a tím si nelze v létě regulovat teplotu na pokoji
Jana P., Zlín
7. října 2021
Hotel pěkný, příjemný pro hosty, dostupnost dobrá, orientace dle navigačních cedulek dobrá, rozpis procedur srozumitelný. Jen při po objednání ubytování nám menili ubytování z hotelu Centrální Lázně do Nových lázní a nakonec do hotelu Hvězda. Recepční při ubytoávání nebyla moc příjemná, ale ostatní personál byl výborný, vstřícný. Pochvalu zaslouží manažeři jídelny i kuchaři, k jídlu není co vytknout, byla pestrá nabídka a všechno chutnalo výborně.
Jan L., Horšovský Týn
5. října 2021
Naprostá spokojenost.
Helena Z., Písek
4. října 2021
Byli jsme zde již po druhé. Váš hotel je útulný a hezký, veškerý personál je příjemný, lázeňské služby na úrovni!
Vážená paní Heleno, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Benno Kr., Jablonec nad Nisou
3. října 2021
Ubytování krásné, bazén super, stravování vel mi dobré, personál též - prostě celkově 90 procent s šancí na dosažení 100! Díky za pobyt!
Helena N., Sokolov
3. října 2021
Ubytování přepychové, čistota , příjemný personál,příjemné prostředí v celém hotel.
Vážená paní Heleno, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager
Eva K.,, Rudná
3. října 2021
Ubytování v hotelu bylo velmi komfortní, využívali jsme hlavně lázeňský bazén a navštívili též římské lázně. Stravování rozmanité. Hotel měl výbornou výchozí polohu pro výlety, ocenili jsme i úschovnu kol.
Vážená paní Evo, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relations Manager
Karel K., Praha
2. října 2021
Vypnutí vstupní karty na pokoj před 11 hodinou.
Liliana S., Plzeň
2. října 2021
Byli jsme s manželem velmi spokojeni. Velice příjemné prostředí všech součástí hotelových komplexů, vybavení pokoje i koupelny, kde oceňuji veškeré hygienické toaletní vybavení a doplňky. Ve všech směrech vstřícný profesionální personál od lázeňského až po stravovací část. Vynikající jídlo, široký výběr a kvitovali jsme způsob jeho podávání formou švédských stolů i večer, který je více vyhovující než servírované, objednávané většinou několik dní dopředu. Lázeňských procedur by mohlo být o trochu více, přikupovala jsem si některé navíc. Jinak opravdu velká spokojenost. Byla jsem spokojena i s objednáním a rezervací pobytu přímo přes Hotely Mariánské Lázně, které proběhlo naprosto bezproblémově a rychle. Původně jsem pobyt chtěla objednat přes rezervační oddělení Ensana, ale nebyli mi schopni, ani po čtyřech dnech komunikace, potvrdit a upřesnit vybraný požadovaný pokoj a čtvrtý den mi ještě navýšili původní cenu pobytu zhruba o 1500,- Kč. Jejich přístup mě hodně zklamal a již se na ně v budoucnu obracet nebudu.
Václav K., Moravská Nová Ves
1. října 2021
Pěkný hotel výborně vybavený, krásný bazén, sauna, vířivka
Hana M., Vlašim
1. října 2021
S pobytem jsem byla spokojená. Uvítala bych větší bazén a výřivku
Martin B., Týniště nad Orlicí
1. října 2021
Pěkný, velký, čistý, komfortní a skvělý hotel. Perfektní personál, hlavně na recepci. Skvělé přivítání. Hned si uděláte obrázek, zdali je člověk na správném místě a jak to bude asi vypadat. Velký pokoj, služby na vysoké úrovni. Krásný bazén. Propojení hotolevých kompolexů. Římské lázně. Krásné prostředí. Určitě se vrátíme. Děkujeme.
Hana A., Havlíčkův Brod
1. října 2021
Nemile nás překvapil naprostý chaos při příjezdu, kdy odbavení na ubytování a na lázeňské procedury nám zabralo celý první den a ještě ráno dne druhého. Stále jsme někde čekali na chodbách v nekonečných frontách. Překvapující bylo i to, že sestry, lékaři i další úředníci nemají propojené počítače do sítě a stále se nás ptali na to samé a vyplňovali si to do svého PC. A to pominu i to, že nemají kopírku nebo skener (pro navrácení potvrzení o očkování jsme si měli přijít až večer, kdy jej sestře někde ofotí - neofotil, ale běželi jsme si s ním ofotit jej přes půl budovy sami). Druhý překvapující chaos je stolování rozdělené podle barev ubrousků - každé jídlo chodíte a hledáte místo v jídelně. Proč se dlouhodobí pacienti nestravují (a nemají tedy rezervovaná svoje místa) v jedné jídelně a krátkodobí v druhé jídelně? A třetí velká negativní zkušenost byla třeskutá zima a ledový průvan v šatnách bazénu. Tyto chaosy jsou opravdu velmi obtěžující a snižující jinak bezvadnou úroveň hotelu Hvězda a jeho veškeré péče.
Alena Š., Leština
1. října 2021
Hotel je velmi krásný, na dobrém a lukrativním místě.Personál velmi ochotný a milý. Stravování výborné a pestré, vybrala jsem si i jako zastánce zdravé výživy.
Alexandra S. Praha
1. října 2021
Krásný den, a děkuji za příjemné zážitky. Co se týče nabídky lázeňských služeb, tam bych se zaměřila na personál, a více je proškolila v přístupu ke klientům. Také byli často ve stresu a pro klienty lázeňských služeb není příjemné, když na Vás někdo spěchá.:). Masáže se mi zdály odbyté, dámy na elektro-terapii byly hodně ve stresu, a nepříjemná paní na zábalech bahna... ale skvělá byla perličková koupel a i slečny, které jí poskytovaly byly moc fajn, příjemná byla i žena ukrajinského původu na poskytování terapie plynem. Děkuji, Alexandra Sobotková
Jana Frydrychová
1. října 2021
Byli jsme velmi spokojeni
Kateřina Chmelíková, Praha
1. října 2021
Pobyt jsme si s dcerou u Vás velmi užily. Byl to krásný týden s úžasným gastronomickým zážitkem každý večer. Určitě máme v plánu opět využít služeb Vašeho hotelu.
Ing. Petr Jakubův, Brandýs nad Labem
1. října 2021
Zklamáním byla nemožnost dokoupit inzerované doplňkové služby (např. masáž lávovými kameny... snad z kapacitních důvodů). Bez státního voucheru na lázně bychom si tento pobyt nejspíš nevybrali. A bez absence zahraničních klientů bychom se sem asi ani nedostali :) Ale užili jsme si to :). Děkujeme!
Stanislava Žantová, Dalovice
1. října 2021
Personál byl skvělý, vždy ochotný, usměvavý, vstřícný. Jedinou výtku mám k lékařce, která mne přijímala. Ačkoli jsem ji upozornila a předala zprávu o srdeční aritmií, napsala mi \"elektriku\". A když jsem si byla pro výstupní zprávu, bylo mi paní doktorkou řečeno, že samoplátcům se zpráva nedává. Stačilo by, kdyby mi tuto informaci sdělila při vstupním vyšetření.
Božena C., Plzeň
1. října 2021
Byli jsme velmi spokojeni se vším, až na počasí, které se nám nepovedlo.
Vážená paní Boženo, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager