Hodnocení Hotel Spa Resort Hvězda


Hodnocení Hotel Spa Resort Hvězda

90%

  • Personál - 91%
  • 91%
  • Čistota - 91%
  • 91%
  • Lázeňské služby - 92%
  • 92%
  • Poměr cena/výkon - 88%
  • 88%
  • Stravování - 88%
  • 88%

Eva A., Slaný

7. listopadu 2019

88%

Celé tři dny nejezdil výtah, bydleli jsme v 5. patře což bylo velmi nepříjemné. Za celou dobu ubytování nebyla sjednána oprava.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Evo A., děkujeme vám za zpětnou vazbu na náš hotel. Pravděpodobně došlo k mylnému zařazení hotelu . Ve Spa Resortu Hvězda nemáme 5. patro, pouze pokoje do 4. patra. Pokud by nešel výtah, ihned snažíme sjednat nápravu a informujeme naše hosty. Tuto skutečnost jsme prověřili, žádnou poruchu výtahu jsme neměli. S pozdravem Radomira Pavlištová


Jojko, Praha

9. října 2019

100%

Moc se nám u Vás líbilo.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Anonym, Žatec

23. září 2019

100%

Vše bylo perfektní, ubytování, jídlo,welnes. Moc se nám pobyt líbil. Určitě ještě přijedeme možná i na delší dobu.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Eva S., Prostějov

12. září 2019

100%

Vše bylo v naprostém pořádku, díky.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Eva S., Prostějov

12. září 2019

100%

Vše bylo v naprostém pořádku, díky.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Jana Ch., Praha

21. srpna 2019

94%

Vše OK.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Renata C., Strančice

14. srpna 2019

82%

Pokoj velký, moderní koupelna se sprchovým koutem, tiché prostředí. Stravování - mohl by být větší výběr (snídaně, večeře) .

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
50%

Eliška H., Praha

31. července 2019

10%

Cena dosti vysoká, ale rusky mluvící občané si tedy nakládají v jídelně kvanta jídla, které někteří ani nesní. Trochu mi připadalo, že na ně přispívám. Jinak jsem neměla žádné problémy, se vším jsem byla spokojena.

Personál:
10%
Čistota:
10%
Lázeňské služby:
10%
Poměr cena/výkon:
10%
Stravování:
10%

JUDr. Ivana S., Česká republika

17. července 2019

100%

Ubytování bylo skvělé, personál hotelu vstřícný a ochotný, nemám připomínek

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní, děkujeme Vám za pochvalu, budeme se stále snažit udržovat a zlepšovat naše hotelové služby tak , aby se k nám hosté rádi vraceli. To bychom si velmi přáli . Radi Vás v našem Spa resortu Hvězda opět přivítáme, S pozdravem Radomíra Pavlištová Guest Relation Manager Spa Resort Hvězda


Dagmar V., Brno

12. července 2019

90%

Ráda bych poděkovala zaměstnancům hotelu i terapeutům za jejich práci, ochotu a vstřícnost, jimiž zpříjemnili můj týdenní pobyt v lázních.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Dagmar V., děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrala právě náš Spa Resort Hvězda . Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání, nás velice těší. Vaše poděkování předáme našim zaměstnancům Rádi Vás opět přivítáme v hotelu Hvězda Se srdečným pozdravem Radomira Pavlištová


Hana K., Pardubice

7. července 2019

96%

Mariánské Lázně mám moc ráda. Ve Vašem hotelu jsem byla již po čtvrté. To je známka toho, že se mi u Vás líbí a s ubytováním jsem velmi spokojená.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
90%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Hano K, Děkujeme Vám, Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Hvězda se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví. Se srdečným pozdravem Radomíra Pavlištová


Jana N., Příbram

3. června 2019

98%

S urovní služeb jsem byla velmi spokojena, pohodlný velmi dobře zařízený pokoj, výborná kuchyně s velkým výběrem jídel, ochotný personál.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Renata H., Slaný

15. května 2019

100%

Z pobytu v hotelu Hvězda jsme byli nadšeni, zejména z přístupu veškerého personálu, který byl na vysoké profesionální úrovni a přesto osobní. Určitě se sem vrátíme. PS. Jen bychom uvítali možnost větší flexibility co se týče změny některé procedury z balíčku, kterou nemůže jeden z páru absolvovat, za jinou cenově přiměřenou.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Dobrý den Vážená paní Renato, slova chvály nás velice těší a je to pro nás příjemná motivace k tomu, abychom hotelové služby stále zlepšovali a věnovali se s nejlepší péčí našim hotelovým hostům. Vaš podnět předáme vedoucímu příslušného úseku, který v rámci našich možností zajistí nápravu. Rádi Vás opět přivítáme v hotelu Hvězda nebo v jednom z dalších hotelů naší společnosti v Mariánských Lázních. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví, s pozdravem Radomíra Pavlištová Guest Relation Manager Spa Resort Hvězda


Lubomír H., Mladá Boleslav

4. března 2019

98%

Dobrý den. S návštěvou hotelu Hvězda a všemi jejími služby jsem byl nadmíru spokojen. Měl bych ale připomínku a to, že by sauny mohli být otevřeny dříve a ne až od 12 hod.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Karel F., Praha

24. února 2019

88%

-strava pro vegetariány by měla být označena -suchá uhličitá koupel má být na celé tělo až ke krku jako v ostatních lázních -garáž se na nás nedostala

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
90%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane , děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrali naš hotel , velice si vážíme toho, že jste si udělal čas na hodnocení našich služeb, Vás názor je pro nás velice důležitý. Vaše konkrétní připomínku a podněty k službám v restauraci předáme vedoucímu příslušného úseku, který zajistí nápravu. K vašemu podnětu ohledně suché uhličité koupele předáváme vysvětlení od našeho lékaře : Jedině naše společnost LLML a.s. užívá přírodní plyn, je vulkanického původu , chemicky 98-99 procent kysličníku uhličitého. Při celotělovém zábalu nelze těsně upevnit na krku a proto plyn trochu uchází. Zkusili jsme to , ale u klientů byly bolesti hlavy a nevolnost. Proto to děláme takto. Plyn se dostane po cévách až do hlavy. Ostatní hotely užívají medicinální, nebo technický plyn, ten není tak agresivní, a pytle dávají až ke krku. Je to zcela podle balneologických zásad. Rádi Vás budoucnu přivítáme v hotelu Hvězda nebo v jednom z dalších hotelů naší společnosti. Se srdečným pozdravem Radomíra Pavlištová Guest Relation Manager Spa Resort Hvězda


Nina M., Praha

22. února 2019

96%

Ubytování v hotelu Hvězda v části Imperiál bylo velmi příjemné, všude - v pokoji, na chodbách, ve výtazích, v restauraci a v prostorách wellness bylo čisto. Zpočátku pro nás bylo složité orientovat se v komplexu budov, navazujících na Hotel Hvězda. Možná, že by bylo účelné v základním plánku komplexu budov označit místa výtahů u spojovacích chodeb, které je třeba použít pro přechod mezi jednotlivými objekty. Velmi se nám líbilo architektonické řešení interiérů spojovacích chodeb a výtahů. Veškerý personál hotelu i služeb byl velmi příjemný a vstřícný.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážený paní Marková, děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrala právě náš hotel společnosti Marienbad Kur und Spa Hotels. Slova chvály, nás velice těší. Jsme velký komplex několika hotelových resortů , proto je trochu obtížnější se hned na začátku pobytu zorientovat , je to jedinečný lázeňský komplex. Jsme nápomocni všem hostům přímo na místě. Děkujeme Vám za podněty, předáme vedení hotelu. Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Hvězda se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví. Se srdečným pozdravem Radomíra Pavlištová Guest Relation Manager


Marta G., Lány

13. února 2019

54%

Personál nás u baru nás ve 21:20 obsloužil s tím, že za chvíli zavírá. Styl obsluhy absolutně neodpovídal počtu hvězd (obsluha přistupuje k hostu zprava, žena má přednost, personál se choval v restauraci velmi spotřebně, ne osobně. U snídaně pokaždé chyběly hrnečky na čaj i kávu...personál se mezi sebou hlasitě bavil). Náš pokoj měl proleženou postel. V koupelně byla dohněda zašlá toaleta a v umyvadle byla špína v kroužku u odtoku. Guma ve sprchovém koutě proti uklouznutí byla také stará (taková věc se do hotelu nedává). Ručníky a župany byly zaprané..... Relax zóny, sauny a bazény byly skvělé. Velmi příjemná cukrárna.

Personál:
40%
Čistota:
50%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
60%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Gregorová, děkujeme Vám za poskytnutí zpětné vazby na pobyt v našem hotelu. Velice si vážíme toho , že jste si udělala čas na hodnocení našich služeb, Vás názor je pro nás důležitý. Vašimi konkrétními připomínkami k hotelovým službám se již nyní zabýváme a doufáme , že se nám podaří vylepšit je k plné spokojenosti našich hostů. Stížnosti hostů jsme připraveni řešit hned na místě , je nám líto, že jsme nemohli podniknout kroky k vyřešení tohoto problému ve Vašem připadě bohužel jsme nebyli informováni. Ještě jednou Vám děkujeme za Váš názor, velice se omlouváme za vzniklé nedostatky, pracujeme již na jejich náprávě. Zlepšování kvality poskytovaných služeb je pro nás každodenní výzvou. S přátelským pozdravem Romana Šnajdrová Resident Manager


Vojtěch V. a Zdeňka M., Hluboká nad Vltavou

12. února 2019

88%

Byli jsme velmi spokojeni s hotelem a personálem. Služby jsou na vysoké úrovni, moc se nám v hotelu líbilo. Velkou pochvalu si zaslouží masérky paní Blanka Hřebíková a paní Bohuslava Sokolíková. Jsou obě vynikající odbornice ve svém oboru. Jediná věc, která se nám nelíbila bylo složení balíčku -byla v ní 2x solná jeskyně. Příště bychom uvítali větší nabídku a pokud možno více různých procedur.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
70%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážení hosté, pí. Matoušková pane Vítku, děkujeme za Vaši návštěvu a za Vaše pochvalná slova, neboť ty jsou pro nás největší odměnou. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu na Váš léčebný pobyt v hotelu Hvězda v Mariánských Lázních. Váš názor nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty. Velkou pochvalu od Vás našim zaměstnancům předáme a podněty ohledně léčebného balíčku procedur předáme vedení příslušného úseku, který se v rámci možností budeme snažit realizovat. Těšíme se na Vaší příští návštěvu Radomira Pavlištová Guest Relation Manager


Nikolaos, Rusko

27. ledna 2019

88%

Super top

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
80%

J.Z., Praha

27. ledna 2019

100%

Perfektní, těším se brzy znovu a na déle

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Martin K., Merklín

23. ledna 2019

100%

super

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Jirka S.,Štrbice

8. října 2018

98%

Bylo to skvělé, doporučuji ostatním.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Dagmar Vitoušová, Křivoklát

26. srpna 2018

100%

Ubytování krásné, čisté, pokoj pěkně sladěný, personál ochotný.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Roman, Frydlant nad Ostravici

16. srpna 2018

100%

Horsi matrace.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Alice Šťastná, Praha

16. května 2018

96%

Ubytování super. Pokoj prostorný, vkusně zařízený. Všude naprosto čisto. Navíc ticho, nic pobyt nerušilo. Služby skvělé.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
80%

Iva Minaříková, Brno

8. dubna 2018

100%

Dobrý den, asi bych jen chtěla poděkovat. Všichni zaměstnanci byli velice vstřícní a vždy připravení pomoci, byli příjemní a usměvaví. Kuchyně byla prostě famózní. Nechci srovnávat, ale pokud bych přece jen měla, byli jste lepší než jiné lázeňské hotely. A přeju Vám mnoho zdaru. A stále spokojené hosty.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Bečvarovská, Plzeň

15. prosince 2017

96%

Velmi pěkné ubytování, hodnotím zařízení pokojů a skvělý bazén.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Tomáš Staněk, Praha

26. listopadu 2017

72%

Nespokojenost s masérskými službami

Personál:
60%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
80%

Radka Kozáková, Strakonice

19. listopadu 2017

96%

S ubytováním v hotelu jsme byli velmi spokojeni.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Pavel Jelínek, Chrudim

10. listopadu 2017

100%

Nádherné ubytování v Imperialu, vynikající jídlo - obrovská pochvala kuchařům, vysoká ochota personálu, luxusní propojenost jednotlivých hotelů včetně římských lázní.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Marcela, Dobrá Voda

12. dubna 2016

92%

Příjemné prostředí, krásný plavecký bazén, široká nabídka jídel, ráda se někdy do vašeho hotelu vrátím.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Radim

5. srpna 2013

90%

Byli jsme zde opravdu spokojeni. Děkujeme především za nové fitness studio a také za bohatou, kvalitní a celkově velmi dobrou stravu. Pochvalu a uznání si také zaslouží obsluhující personál v restauraci.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Josefína

17. května 2013

64%

Ostatní pacienti velice narušovali celý proces.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
30%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
50%

Kristýna a Petr

10. dubna 2013

94%

Po dvouleté přestávce jsme se vrátili a byli jsme opravdu velmi mile překvapeni změnou, která se za tu dobu odehrála. Především zásobování kvalitními potravinami a také profesionalita personálu. Zvlášť oceňuji naši pokojskou, která pracovala vždy opravdu příkladně.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

Kristýna

20. března 2013

84%

Opravdu příjemný pobyt, všechna naše očekávání byla splněna a prostředí je krásné. Je toho tolik k vidění, že jsme spoustu památek a zajímavostí ani nestihli.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

Eduard

19. ledna 2013

82%

Skvělá lokalita přímo v centru města, takže máte vše na dosah a velmi dobře dostupné i pěšky. Personál je přátelský, profesionální a lázeňské procedury jsou příjemné + bohatý výběr. Večeře byla skvělá, ale následující oběd byl víceméně vytvořen z toho, co zbylo předchozí den. Hosté jsou z velké části němci nebo rusové. Můžete podnikat mnoho skvělých výletů po okolí.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
70%

Jan

20. listopadu 2012

92%

Byli jsme na krátké dovolené v Mariánských Lázních a i přes probíhající rekonstrukci bylo místo klidné a tiché. Pokoj byl velký a dostatečně čistý. Personál příjemný a spolehlivý. Určitě se vrátíme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Sabina

20. září 2012

90%

Hotel se nám opravdu líbí. Personál byl velmi přátelský, procedury dobré. S jídlem jsme byli také velmi spokojeni - večeře byla skvělá a oběd také ucházející. Hoteloví hosté jsou převážně z Ruska a Německa - většinou starší lidé. K dispozici je bar, nabízena je často odpolední káva, koláče a večer si můžete poslechnout živou muziku (piano). K dispozici je také bezplatné připojení v hotelové hale a také wifi v každém pokoji.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
90%

Petra

7. září 2012

94%

Děkuji hotelu Hvězda za celý pobyt! Celou dobu jsme si užívali a vychutnávali přátelskou atmosféru. Už se těšíme na příští rok a další dva týdny, které máme v plánu strávit na stejném místě. Tento hotel jsme si opravdu zamilovali.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Leona

8. srpna 2012

90%

Hotel se nachází asi dvě minuty od kolonády a je v centru města. Všechny pokoje jsou dobře vybaveny a nabízejí standardní zařízení - trezor, TV, lednici a také informace o okolí. Koupelny jsou prostorné, s vanou, fénem - prostě opravdu pěkné. Pokojová služba a personál je rychlý a příjemný. Jídlo je v pořádku. Hotel má také vlastní wellness centrum. Bazén vypadá, že je úplně nový. V hotelu najdete také kosmetický salón, kde si můžete dopřát například manikúru, pedikúru, péči o obličej a tak dále.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

Rodina Š.

30. července 2012

92%

Služby nemají chybu. Personál v hotelu Hvězda skvělý. Velká chvála masérovi Sergejovi Klingenovi. Děkujeme všem za krásný pobyt a těšíme se na shledanou.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

Marie

30. července 2012

90%

Děkuji za velice milé překvapení od personálu k mým 70. narozeninám. Až na počasí to byl opravdu nádherný den.

Personál:
100%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Pavlína, České Budějovice

10. května 2012

84%

Hotel klidný na náměstí v horní části města. Příjemný personál. Jídlo také ucházející. V restauraci doporučuji sedět na levé straně, je hezčí. Exteriér hotelu je krásný, interiér nás trochu zklamal. K dispozici je celkem velký bazén, dá se v něm tedy i slušně plavat. U hotelu je k dispozici nehlídané parkoviště. Možnost je zaparkovat za rohem na hlídaném parkovišti za poplatek. Celkově jsme byli s manželem spokojeni i s procedurami. Město úžasné.

Personál:
90%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
90%

Vlasta

28. března 2012

86%

Hotelový komplex vytvořený spojením tří budov. Měli jsme čistý pokoj. Budova je po rekonstrukci. Jen parkoviště je velice malé a opravdu nedostatečné pro podobný hotel. Najít místo je opravdu těžké.

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
80%

3 důvody proč rezervovat přes nás



Garance nejlepší ceny

Ve všech námi nabízených hotelech se vám vždy snažíme zajistit tu nejlepší cenu.


Dostávejte ty nejvýhodnější nabídky přímo do Vaší emailové schránky