Hodnocení Hotel Spa Resort Hvězda


Hodnocení Hotel Spa Resort Hvězda

92%

  • Personál - 93%
  • 93%
  • Čistota - 95%
  • 95%
  • Lázeňské služby - 93%
  • 93%
  • Poměr cena/výkon - 88%
  • 88%
  • Stravování - 92%
  • 92%

ing.Jitka H., Praha 5

31. května 2022

98%

Doporučovala bych nechat část např. jogurtu před snídaní mimo ledničku, při snídani je pak moc studený a hned se neohřeje.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Šárka M.

14. května 2022

100%

Všem doporučuju, rádi se k Vám vracíme

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Radka, Mníšek pod Brdy

5. března 2022

88%

Na přistýlce se nedá spát; byla tam obrovská zima, jak na pokoji tak v hotelu či když se vychází z bazénu; jídlo bylo vynikající, ale většinou nevhodné pro děti; a lidé byli naštvaný na děti v bazénu, a při tom mají stejné nároky jako oni. Co má 4 letý chlapec dělat v bazéně? Ležet na vířivce, sedět v sauně nebo plavat, a být po celou dobu úplně ticho?

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Radko, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše hodnocení a připomínky nás motivují ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Hana, Český Krumlov

4. března 2022

90%

Hotel Hvězda je velmi pěkný. Personál chválím za vlídnost a vstřícnost. Rezervy vidím ve stravování, kde bych uvítala některé pokrmy méně solené, méně kořeněné a vhodné i pro vegetariánskou plnohodnotnou stravu.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
60%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Hano, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Anna Š.,Vodňany

10. ledna 2022

100%

Ubytováni v hotelu Nabokov od 18.8.-24.8. Byli jsme nadšeni vše bylo perfektní až na pána u bazénu............Jinak velká spokojenost rádi se do tohoto hotelu vrátime

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Jana D.,Hlinsko

30. prosince 2021

92%

Velmi příjemné prostředí, výlety do okolí přiblížit.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Pavel H., Opava

19. prosince 2021

62%

Kupříkladu stravování se oproti loňsku výrazně zhoršilo. Byli jsme hodně překvapeni. Příště pojedeme určitě jinam.

Personál:
70%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
10%

Jana D.,Hlinsko

18. prosince 2021

98%

Tento relaxační pobyt doporučím svým přátelům a zřejmě jej budeme opakovat.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Kamila H., Liberec

17. prosince 2021

100%

Vynikající stravování - bohaté snídaně i večeře. Velmi vstřícný a ochotný personál. Výborná lokalita hotelu.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Miluše H.

16. prosince 2021

98%

Byli jsme ubytováni v h. Hvězda. Vše bylo Ok, jen byl problém s tlakem vody (nejvyšší patro). Rozhodně se vrátíme. Děkujeme za pohodový pobyt.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Adéla R., Praha

16. prosince 2021

100%

Výborné ubytování, plně vybavený pokoj, dostatečně veliký. Jídlo na výbornou, obrovský výběr. Procedury byly perfektně poskládané, s minimálním prostojem. Pobyt můžu jen doporučit.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Libuše K. Praha

16. prosince 2021

100%

S pobytem v hotelu Hvězda jsem byla maximálně spokojena, vstřícný personál, výborná kuchyně

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Milada, Kralupy nad Vltavou

15. prosince 2021

98%

Velice jsme byli spokojeni, rádi se do tohoto hotelového komplexu vracíme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Praha

15. prosince 2021

100%

Byly jsme se sestrou nadšené, určitě se na jaře vrátíme. A rozhodně do hotelu Hvězda

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Roman S., Světlá nad Sszavou

15. prosince 2021

90%

Ubytování perfektní strava také lázeňské procedury na úrovni mohl by být vetsi vyber procedur sauna a bazén výborný.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Jan N., Cheb

15. prosince 2021

98%

V hlavní budově hotelu Hvězda je super ubytování, úžasný, velký a teplý bazén. Velmi dobrá strava a příjemná obsluha v restauraci i sestry u procedur. Dojem kazí hlavně zaměstnanci recepcí (vstup i welness), také trochu pomalejší výtahy a odpadávající zadní fasáda, která vyžaduje opravu.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Milena Č., Praha 2

26. října 2021

100%

Velmi oceňujeme vstřícnost rezervačního oddělení při dořešení ubytování; rohový pokoj v mezaninu Hvězdy byl nádherný. Všechny služby výborné. Určitě se do Hvězdy se sestrou vrátíme; nejpozději na jaře 2022. Díky za perfektní služby a péči.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Milan B., Líšťany

12. října 2021

84%

Ubytování Ok až na to že nefunguje klimatizace a tím si nelze v létě regulovat teplotu na pokoji

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
100%

Jana P., Zlín

7. října 2021

84%

Hotel pěkný, příjemný pro hosty, dostupnost dobrá, orientace dle navigačních cedulek dobrá, rozpis procedur srozumitelný. Jen při po objednání ubytování nám menili ubytování z hotelu Centrální Lázně do Nových lázní a nakonec do hotelu Hvězda. Recepční při ubytoávání nebyla moc příjemná, ale ostatní personál byl výborný, vstřícný. Pochvalu zaslouží manažeři jídelny i kuchaři, k jídlu není co vytknout, byla pestrá nabídka a všechno chutnalo výborně.

Personál:
70%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
90%

Jan L., Horšovský Týn

5. října 2021

100%

Naprostá spokojenost.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Helena Z., Písek

4. října 2021

100%

Byli jsme zde již po druhé. Váš hotel je útulný a hezký, veškerý personál je příjemný, lázeňské služby na úrovni!

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Heleno, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Benno Kr., Jablonec nad Nisou

3. října 2021

92%

Ubytování krásné, bazén super, stravování vel mi dobré, personál též - prostě celkově 90 procent s šancí na dosažení 100! Díky za pobyt!

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%

Helena N., Sokolov

3. října 2021

100%

Ubytování přepychové, čistota , příjemný personál,příjemné prostředí v celém hotel.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Heleno, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Eva K.,, Rudná

3. října 2021

96%

Ubytování v hotelu bylo velmi komfortní, využívali jsme hlavně lázeňský bazén a navštívili též římské lázně. Stravování rozmanité. Hotel měl výbornou výchozí polohu pro výlety, ocenili jsme i úschovnu kol.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Evo, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relations Manager


Karel K., Praha

2. října 2021

90%

Vypnutí vstupní karty na pokoj před 11 hodinou.

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%

Liliana S., Plzeň

2. října 2021

100%

Byli jsme s manželem velmi spokojeni. Velice příjemné prostředí všech součástí hotelových komplexů, vybavení pokoje i koupelny, kde oceňuji veškeré hygienické toaletní vybavení a doplňky. Ve všech směrech vstřícný profesionální personál od lázeňského až po stravovací část. Vynikající jídlo, široký výběr a kvitovali jsme způsob jeho podávání formou švédských stolů i večer, který je více vyhovující než servírované, objednávané většinou několik dní dopředu. Lázeňských procedur by mohlo být o trochu více, přikupovala jsem si některé navíc. Jinak opravdu velká spokojenost. Byla jsem spokojena i s objednáním a rezervací pobytu přímo přes Hotely Mariánské Lázně, které proběhlo naprosto bezproblémově a rychle. Původně jsem pobyt chtěla objednat přes rezervační oddělení Ensana, ale nebyli mi schopni, ani po čtyřech dnech komunikace, potvrdit a upřesnit vybraný požadovaný pokoj a čtvrtý den mi ještě navýšili původní cenu pobytu zhruba o 1500,- Kč. Jejich přístup mě hodně zklamal a již se na ně v budoucnu obracet nebudu.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Václav K., Moravská Nová Ves

1. října 2021

94%

Pěkný hotel výborně vybavený, krásný bazén, sauna, vířivka

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Hana M., Vlašim

1. října 2021

96%

S pobytem jsem byla spokojená. Uvítala bych větší bazén a výřivku

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Martin B., Týniště nad Orlicí

1. října 2021

100%

Pěkný, velký, čistý, komfortní a skvělý hotel. Perfektní personál, hlavně na recepci. Skvělé přivítání. Hned si uděláte obrázek, zdali je člověk na správném místě a jak to bude asi vypadat. Velký pokoj, služby na vysoké úrovni. Krásný bazén. Propojení hotolevých kompolexů. Římské lázně. Krásné prostředí. Určitě se vrátíme. Děkujeme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Hana A., Havlíčkův Brod

1. října 2021

82%

Nemile nás překvapil naprostý chaos při příjezdu, kdy odbavení na ubytování a na lázeňské procedury nám zabralo celý první den a ještě ráno dne druhého. Stále jsme někde čekali na chodbách v nekonečných frontách. Překvapující bylo i to, že sestry, lékaři i další úředníci nemají propojené počítače do sítě a stále se nás ptali na to samé a vyplňovali si to do svého PC. A to pominu i to, že nemají kopírku nebo skener (pro navrácení potvrzení o očkování jsme si měli přijít až večer, kdy jej sestře někde ofotí - neofotil, ale běželi jsme si s ním ofotit jej přes půl budovy sami). Druhý překvapující chaos je stolování rozdělené podle barev ubrousků - každé jídlo chodíte a hledáte místo v jídelně. Proč se dlouhodobí pacienti nestravují (a nemají tedy rezervovaná svoje místa) v jedné jídelně a krátkodobí v druhé jídelně? A třetí velká negativní zkušenost byla třeskutá zima a ledový průvan v šatnách bazénu. Tyto chaosy jsou opravdu velmi obtěžující a snižující jinak bezvadnou úroveň hotelu Hvězda a jeho veškeré péče.

Personál:
70%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
90%

Alena Š., Leština

1. října 2021

88%

Hotel je velmi krásný, na dobrém a lukrativním místě.Personál velmi ochotný a milý. Stravování výborné a pestré, vybrala jsem si i jako zastánce zdravé výživy.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
100%

Alexandra S. Praha

1. října 2021

78%

Krásný den, a děkuji za příjemné zážitky. Co se týče nabídky lázeňských služeb, tam bych se zaměřila na personál, a více je proškolila v přístupu ke klientům. Také byli často ve stresu a pro klienty lázeňských služeb není příjemné, když na Vás někdo spěchá.:). Masáže se mi zdály odbyté, dámy na elektro-terapii byly hodně ve stresu, a nepříjemná paní na zábalech bahna... ale skvělá byla perličková koupel a i slečny, které jí poskytovaly byly moc fajn, příjemná byla i žena ukrajinského původu na poskytování terapie plynem. Děkuji, Alexandra Sobotková

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
40%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
100%

Jana Frydrychová

1. října 2021

100%

Byli jsme velmi spokojeni

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Kateřina Chmelíková, Praha

1. října 2021

100%

Pobyt jsme si s dcerou u Vás velmi užily. Byl to krásný týden s úžasným gastronomickým zážitkem každý večer. Určitě máme v plánu opět využít služeb Vašeho hotelu.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Ing. Petr Jakubův, Brandýs nad Labem

1. října 2021

96%

Zklamáním byla nemožnost dokoupit inzerované doplňkové služby (např. masáž lávovými kameny... snad z kapacitních důvodů). Bez státního voucheru na lázně bychom si tento pobyt nejspíš nevybrali. A bez absence zahraničních klientů bychom se sem asi ani nedostali :) Ale užili jsme si to :). Děkujeme!

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Stanislava Žantová, Dalovice

1. října 2021

96%

Personál byl skvělý, vždy ochotný, usměvavý, vstřícný. Jedinou výtku mám k lékařce, která mne přijímala. Ačkoli jsem ji upozornila a předala zprávu o srdeční aritmií, napsala mi \"elektriku\". A když jsem si byla pro výstupní zprávu, bylo mi paní doktorkou řečeno, že samoplátcům se zpráva nedává. Stačilo by, kdyby mi tuto informaci sdělila při vstupním vyšetření.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Božena C., Plzeň

1. října 2021

100%

Byli jsme velmi spokojeni se vším, až na počasí, které se nám nepovedlo.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Boženo, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Věra M., Praha

1. října 2021

78%

Umístění hotelu je ideální, protože je blízko kolonády. samotný hotel je velmi pěkný i pokoj se mi líbil.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
70%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Věro, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Světlana F., Liberec

1. října 2021

80%

Absolutně jsem nebyla spokojena se systémem obsazování stolů při stravování Připadala jsem si jak \"nicka\", když jsem třikrát za den seděla vždy u jiného stolu podle barevnosti ubrousků na stolech. Přijedou příslušníci jiného národa a stabilní místo dostanou. Stala se mi nepříjemná věc přímo v jídelně a ta můj konec pobytu značně poznamenala a vzala chuť uskutečnit zde další pobyty. Je velmi smutné, že pro arogantního vedoucího směny stojí na prvním místě cizinci (bere úplatky? asi ano) a ne my Češi. A to jsem zde byla posedmé a ráda jsem do tohoto hotelu jezdila.

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
90%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Světlano, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Omlouváme se za nepříjemnost v restauraci, ale opravdu je nyní zaveden takový systém, že dlouhodobé pobyty, hosté co si předem stůl rezervovali, špatně chodící nebo nahlášené skupiny mají stálé místo. Ostatní se orientují podle barevných ubrousků. Cizince neupřednostňujeme, rozhoduje opravdu délka pobytu. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Josef Ch., Sázava okr.Benešov.

1. října 2021

98%

Hotel Hvězda jsme navštívili s partnerkou celkem 3x . V r.2018 to byl vánoční pobyt, kdy přítelkyně zároveň slavila 23.12. 80té narozeniny. Přijetí a pozornost s gratulací od vedení hotelu bylo nečekané a milé až dojemné. Pobyt v Hotelu Hvězda v Mar.Lázních pro nás byla vždy cesta rájem.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Jana F., Praha

30. září 2021

92%

Celkově s ubytováním a službami spokojenost, výjimkou bylo jednání recepční při ubytování. Naopak velice příjemný přístup byl od servírky Věry v horní části restaurace a pokojské na druhém patře.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
80%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Jano, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Pochvalu i připomínku k chování personálu předáváme vedení hotelu. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Anna Š.,Vysoký Újezd u Berouna

30. září 2021

98%

Mali sme so sebou psíka a izbu blízko výťahu,takže okolo nás chodili všetci ubytovaní v rovnakej časti hotela.Doporučovali by sme hostí so psíkom ubytovať,čo najďalej od výťahu,aby okolo izby chodilo menej hostí a tak nehrozilo,aby psík vyrušovať iných hostí.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Jitka S., Most

30. září 2021

98%

Vždy maximální spokojenost se službami, příjemný ochotný personál tím hlavně myslím servírky, personál u bazénu, maserky, uklízečky. Samozřejmě také emailová komunikace s hotelem byla vždy perfektní, všechno dobře zorganizované.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Eduard R.

30. září 2021

94%

Radi se budeme vracet pekne ubytováni a příjemný personal

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Alexandra D.,, Hořovice

30. září 2021

96%

Celkem byli jsme spokojeni i když v pokoje suit vanu nikdo nemyl. Jídlo bylo dobré.

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
90%

Rodina K. Břeclav

30. září 2021

100%

Sympatický a ochotný personál. Výtečná kuchyně, opravdu rozmanitá a každý den něco jiného. Spousta benefitů a voucherů v ceně pobytu. Doporučujeme i pro pobyt s dětmi (syn 2 roky) Děkujeme

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážení hosté z Břeclavi , chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za vaši zpětnou vazbu na Váš pobyt u nás v hotelu Hvězda. Informace, které nám zanecháváte jsou velice důležité pro udržení standardů a zkvalitnění služeb hotelu. Vaši pochvalná slova nás velmi těší a motivují v naší práci. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví. Rádi Vás opět uvítáme v našem hotelu. Se srdečným pozdravem Radomíra Pavlištová Guest Relation Manager Ensana Health Spa Hotel Hvězda


Věra K., Plzeň

30. září 2021

100%

Velmi spokojeni jak s ubytováním, tak se všemi službami

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Rodina V., Turnov

30. září 2021

100%

Do hotelu Hvězda jsme jeli na rodinnou dovolenou. Hned po příjezdu nás mile přivítala sympatická recepční. Po kontrole všech náležitostí (včetně kontroly očkování nebo testů) nás zavedli do našeho pokoje. Byli jsme moc mile překvapeni. Náš pokoj byl nádherný, čistý, moderní a útulný. Byli jsme nadšení.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Lenka Kate U., Praha

15. září 2021

72%

Bydleli jsme v hotelu Hvězda ubytování bylo fajn výhled super a jen personál v jídelně byl dost neochotný hlavně paní co odnášela nádobí měla vždy připomínky na množství odneseného nádobí.

Personál:
80%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
70%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Lenko, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení pobytu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Připomínku na chování personálu v restauraci předáváme vedení hotelu k řešení. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Petr F., Velké Meziříčí

14. září 2021

98%

Vše bylo v pořádku, personál milý a ochotný. Rád přijedu znovu, děkuji.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

2 důvody proč rezervovat přes nás



Garance nejlepší ceny

Ve všech námi nabízených hotelech se vám vždy snažíme zajistit tu nejlepší cenu.

Jsme experti

Žijeme v Mariánských Lázních a známe všechny naše hotely. Rádi Vám poradíme a vybereme ten správný hotel pro vás.


Dostávejte ty nejvýhodnější nabídky přímo do Vaší emailové schránky