Hodnocení Hotel Spa Resort Hvězda


Hodnocení Hotel Spa Resort Hvězda

93%

  • Personál - 94%
  • 94%
  • Čistota - 97%
  • 97%
  • Lázeňské služby - 93%
  • 93%
  • Poměr cena/výkon - 89%
  • 89%
  • Stravování - 95%
  • 95%

Jan, Oracko

9. srpna 2024

84%

Az na praci pokojskych,vsechno bylo v poradku. Prijem na recepci velmi dobry.

Personál:
100%
Čistota:
60%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane Oračko, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Jana L., Pardubice

9. srpna 2024

100%

Ubytování výborné, velmi vstřícný personál, stravování na úrovni, celkově jsme byli velmi spokojeni.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Jano, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Jan N., Hluboká

17. května 2024

96%

Velmi vysoká úroveň služeb, celý komplex se nám velmi líbí, zvláště propojení až do Casina a Nových lazni

Personál:
100%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane Jane, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová - Guest Relation Manager


Pavel K., Louny

15. května 2024

98%

Naprostá skokojenost.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane Pavle, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová - Guest Relation Manager


Milan H., Tuchlovice

15. května 2024

82%

Úklid pokoje - když jsme nechtěli uklidit pokoj, personál to respektoval. Když jsme však jednou uklidit chtěli, dopadlo to pouze vynesením košů. Stravování - někdy mě přílohy a jídla na večeřích nedávala smysl. Např. jako příloha špagety a k tomu nic vhodného. Služby - z personálu byla cítit nespokojenost.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
70%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane Milane, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše hodnocení nás těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Připomínku k úklidu pokoje i ke stravování předáváme vedoucím pracovníkům k řešení. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová - Guest Relation Manager


Jarmila H., Plzeň

26. dubna 2024

84%

Vzhledem k tomu, že jsem byla ubytovaná v hotelu Neapol, měla jsem trochu problém s "hledáním" předepsaných procedur, ale na druhou stranu, nebyla jsem v tom sama.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
50%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Jarmilo, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše hodnocení nás těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová - Guest Relation Manager


Vladimír Š., Praha

14. března 2024

98%

Byli jsme maximálně spokojeni. Mě osobně Mariánské Lázně učarovaly a jako takový jsem možná málo kritický. Ale pobyt jsem si velmi užil. Ještě kdyby personál hotelu dovedl ovlivnit počasí.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane Vladimíre, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová - Guest Relation Manager


Eva B., Řevnice

26. ledna 2024

88%

Prosim o dokonalejší značení cesty podzemním koridorem do Římských lázní. Byla jsem tu poprvé a cestou jsem spoléhala na rady personálu a lidi vracejících se do pokojů. Vím, ze tento problém jsem neměla jen já.

Personál:
100%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
60%
Stravování:
100%

Jaroslav, Plzeň

25. ledna 2024

94%

Velmi příjemný pobyt, výhrady pouze drobnosti, doporučujeme, někdy se i vrátíme.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Irena Šustová Mělník

2. listopadu 2023

100%

Rezervovaly jsme si s dcerou krásný pokoj se zámeckým interiérem ,pěkným výhledem. Služby personálu vzorné ,vstřícné jednání. Ochota při zajištění volného programu.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Šustová, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Soňa S., Lovosice

10. září 2023

100%

Super ubytování a moc se nám tam líbilo ❤️❤️❤️

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Soňo, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne, Regina Haslerová Guest Relation Manager


Jiří P., Praha

27. července 2023

70%

V celku dobré, nepoměr délka pobytu cena.

Personál:
70%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
80%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane Jiří, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše hodnocení nás motivuje ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Lucie Pe., Čáslav

27. července 2023

100%

Pobyt byl velmi příjemný, stravování na vysoké úrovni. Všechen personál byl velmi nápomocný, vybavení hotelu a jeho služby odpovídaly inzerované úrovni. Byly jsme velmi spokojené.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Lucie, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Pochvalu na uvedené služby předáváme vedení hotelu. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Milan D., Dobruška

13. června 2023

94%

Trochu dost drahé lázeňské služby.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
90%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane Milane, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Guest Relation Manager


Libor P., Rožnov pod Radhoštěm

31. května 2023

100%

Apartmán v hotelu Neapol vynikající; ocenili jsme zejména prostornost a světelnost, 2 místnosti určené k možnému přespání, dále výhled do třech stran (ubytování ve 4. podlaží). Propojenost mezi jednotlivými resorty super; až do Římských Lázní:-). Mariánské Lázně jsou nádherným městečkem se zajímavostmi v okolí.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane Libore, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Guest Relation Manager


Miloš V., Bechyně

31. května 2023

92%

Přeji hezký den, relax pobyt ve vašem městě jsme realizovali spolu s manželkou po prvé a jistě v budoucnu tak učiníme znovu. Děkujeme

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane Miloši, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Guest Relation Manager


Milada D. ,Praha

31. května 2023

100%

Tentokrat jsme spali na měkkých matracich,loni ty tvrdší byli lepsi.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Milado, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Připomínky k matracím lze realizovat během pobytu. Dle možností rádi vyjdeme vstříc. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Guest Relation Manager


Zdeňka V., Oldřichovice

7. března 2023

86%

Ubytování na velmi dobré úrovni Hotel Imperial.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
60%
Stravování:
90%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Zdeňko, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Jelínek, Plzeň

17. ledna 2023

70%

Bez problému.

Personál:
70%
Čistota:
80%
Lázeňské služby:
50%
Poměr cena/výkon:
60%
Stravování:
90%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážený pane Jelínku, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše hodnocení nás těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Eva Z., Bohumín

17. ledna 2023

82%

Hotel Hvězda, Neapol jsem využila 2x a pokaždé jsem byla spokojená. V budoucnu bych chtěla znovu přijet.

Personál:
80%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
80%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Evo, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše hodnocení nás těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Miroslav a Miroslava V. Kladno

8. ledna 2023

94%

Až na počáteční nejasnosti ohledně ubytování a jejich ujasnění až druhý den vše ok.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážení hosté, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše hodnocení nás motivuje ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Omlouváme se nejasnosti v úvodu Vašeho pobytu.. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Milada P., Praha

27. prosince 2022

98%

Ubytována jsem byla ve dvoulůžkovém pokoji - sama, čili jako jednolůžkový pokoj. Vybavení pokoje a koupelny bylo velice pěkné, moderní a vzdy čisté. 100% spokojenost.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

manželé V., Kladno

23. listopadu 2022

90%

Zklamalo nás odstranění sezení - hotel imperiál současně s městskými lavičkami a už nebylo žádný den obnoveno i když bylo krásné slunečné počasí, takže hoteloví hosté a ani ostatní lázeňští hosté si neměly kam sednout.

Personál:
90%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Irena Š., Mělník

23. listopadu 2022

100%

Perfektní ubytování, krásný výhled, blízko kolonády. Velký výběr jídel na bufetu. Ochotný personál. Opět se vrátíme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Jiří M., Praha

23. listopadu 2022

100%

Byli jsme zcela spokojeni.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Milada, Kralupy nad Vltavou

19. listopadu 2022

100%

V tomto hotelu jsme byli již vícekrát a vždy jsme byli spokojeni.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Karel K., Praha

19. listopadu 2022

98%

Naprostá spokojenost, výhrada pouze ke vstřícnosti lékařky.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
90%

Renata S., Dobrichovice Praha-zapad

18. listopadu 2022

100%

Na nejvyšší míru spokojený!! Těšíme se na brzo na viděnou. Vse fantastické.Uz hledáme další rezervaci.Vrele doporucuji každému z mých přátel. DEKUJEME.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Helena, Praha

18. listopadu 2022

98%

Prostorny pokoj pro rodinu s detmi, v hotelu jsme ocenili velky bazen, polopenze byla perfektni

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Jaroslav V., Holice

18. listopadu 2022

100%

Naprostné nadšení z prostředí, atraktivity umístění, vstřícného personálu, úklidových prostor, výborné a pestré kuchyně a v neposlední řadě léčebných procedur, které vedly k radikálnímu zlepšení zdravotního stavu - za mě \"1\", díky.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

ing.Jitka H., Praha 5

31. května 2022

98%

Doporučovala bych nechat část např. jogurtu před snídaní mimo ledničku, při snídani je pak moc studený a hned se neohřeje.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Šárka M.

14. května 2022

100%

Všem doporučuju, rádi se k Vám vracíme

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Radka, Mníšek pod Brdy

5. března 2022

88%

Na přistýlce se nedá spát; byla tam obrovská zima, jak na pokoji tak v hotelu či když se vychází z bazénu; jídlo bylo vynikající, ale většinou nevhodné pro děti; a lidé byli naštvaný na děti v bazénu, a při tom mají stejné nároky jako oni. Co má 4 letý chlapec dělat v bazéně? Ležet na vířivce, sedět v sauně nebo plavat, a být po celou dobu úplně ticho?

Personál:
80%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Radko, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše hodnocení a připomínky nás motivují ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Hana, Český Krumlov

4. března 2022

90%

Hotel Hvězda je velmi pěkný. Personál chválím za vlídnost a vstřícnost. Rezervy vidím ve stravování, kde bych uvítala některé pokrmy méně solené, méně kořeněné a vhodné i pro vegetariánskou plnohodnotnou stravu.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
60%
Hotel Spa Resort Hvězda odpověděl na tuto recenzi:

Vážená paní Hano, chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních. S přáním pěkného dne Regina Haslerová Guest Relation Manager


Anna Š.,Vodňany

10. ledna 2022

100%

Ubytováni v hotelu Nabokov od 18.8.-24.8. Byli jsme nadšeni vše bylo perfektní až na pána u bazénu............Jinak velká spokojenost rádi se do tohoto hotelu vrátime

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Jana D.,Hlinsko

30. prosince 2021

92%

Velmi příjemné prostředí, výlety do okolí přiblížit.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
80%
Stravování:
100%

Pavel H., Opava

19. prosince 2021

62%

Kupříkladu stravování se oproti loňsku výrazně zhoršilo. Byli jsme hodně překvapeni. Příště pojedeme určitě jinam.

Personál:
70%
Čistota:
70%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
10%

Jana D.,Hlinsko

18. prosince 2021

98%

Tento relaxační pobyt doporučím svým přátelům a zřejmě jej budeme opakovat.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Kamila H., Liberec

17. prosince 2021

100%

Vynikající stravování - bohaté snídaně i večeře. Velmi vstřícný a ochotný personál. Výborná lokalita hotelu.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Miluše H.

16. prosince 2021

98%

Byli jsme ubytováni v h. Hvězda. Vše bylo Ok, jen byl problém s tlakem vody (nejvyšší patro). Rozhodně se vrátíme. Děkujeme za pohodový pobyt.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Adéla R., Praha

16. prosince 2021

100%

Výborné ubytování, plně vybavený pokoj, dostatečně veliký. Jídlo na výbornou, obrovský výběr. Procedury byly perfektně poskládané, s minimálním prostojem. Pobyt můžu jen doporučit.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Libuše K. Praha

16. prosince 2021

100%

S pobytem v hotelu Hvězda jsem byla maximálně spokojena, vstřícný personál, výborná kuchyně

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Milada, Kralupy nad Vltavou

15. prosince 2021

98%

Velice jsme byli spokojeni, rádi se do tohoto hotelového komplexu vracíme.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
90%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Praha

15. prosince 2021

100%

Byly jsme se sestrou nadšené, určitě se na jaře vrátíme. A rozhodně do hotelu Hvězda

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
0%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Roman S., Světlá nad Sszavou

15. prosince 2021

90%

Ubytování perfektní strava také lázeňské procedury na úrovni mohl by být vetsi vyber procedur sauna a bazén výborný.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
70%
Poměr cena/výkon:
90%
Stravování:
100%

Jan N., Cheb

15. prosince 2021

98%

V hlavní budově hotelu Hvězda je super ubytování, úžasný, velký a teplý bazén. Velmi dobrá strava a příjemná obsluha v restauraci i sestry u procedur. Dojem kazí hlavně zaměstnanci recepcí (vstup i welness), také trochu pomalejší výtahy a odpadávající zadní fasáda, která vyžaduje opravu.

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Milena Č., Praha 2

26. října 2021

100%

Velmi oceňujeme vstřícnost rezervačního oddělení při dořešení ubytování; rohový pokoj v mezaninu Hvězdy byl nádherný. Všechny služby výborné. Určitě se do Hvězdy se sestrou vrátíme; nejpozději na jaře 2022. Díky za perfektní služby a péči.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

Milan B., Líšťany

12. října 2021

84%

Ubytování Ok až na to že nefunguje klimatizace a tím si nelze v létě regulovat teplotu na pokoji

Personál:
90%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
80%
Poměr cena/výkon:
50%
Stravování:
100%

Jana P., Zlín

7. října 2021

84%

Hotel pěkný, příjemný pro hosty, dostupnost dobrá, orientace dle navigačních cedulek dobrá, rozpis procedur srozumitelný. Jen při po objednání ubytování nám menili ubytování z hotelu Centrální Lázně do Nových lázní a nakonec do hotelu Hvězda. Recepční při ubytoávání nebyla moc příjemná, ale ostatní personál byl výborný, vstřícný. Pochvalu zaslouží manažeři jídelny i kuchaři, k jídlu není co vytknout, byla pestrá nabídka a všechno chutnalo výborně.

Personál:
70%
Čistota:
90%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
70%
Stravování:
90%

Jan L., Horšovský Týn

5. října 2021

100%

Naprostá spokojenost.

Personál:
100%
Čistota:
100%
Lázeňské služby:
100%
Poměr cena/výkon:
100%
Stravování:
100%

2 důvody proč rezervovat přes nás



Bonusy k rezervaci

Užijte si Mariánské Lázně naplno s našimi exkluzivními bonusy ke každé rezervaci!

Jsme experti

Žijeme v Mariánských Lázních a známe všechny naše hotely. Rádi Vám poradíme a vybereme ten správný hotel pro vás.


Buďte první, kdo se dozví o výhodných nabídkách!

Přihlaste se k odběru a už vám nic neunikne. Žádný spam, ale užitečné tipy pro vaši dovolenou.