Štěpánka, Nošovice
26. září 2013
Hodnocení jsem vyplnila již v letáčku na pokoji 309. Skvělá byla obsluha v jídelně, obě dámy jsou opravdu na svém místě, vždy s úsměvem, pozdravem a přáním hezkého dne. Ovšem u paní recepční jsem měla pocit, že práce ji nebaví, bez úsměvu apod... Informace, které jsem obdržela e-mailem o lázeňských službách, byly jiné než na místě samém. Uvítací nápoj, volný vstup do bazénů apod., se týká jen pobytu delším než 6 nocí, což jsem nevěděla. Naštěstí na Spa recepci hotelu Hvězda po nás nechtěli 100 Kč za vstup do bazénu, jak nás informovala paní recepční. A když jsem si ráno následující den po příjezdu chtěla objednat masáže, mezi dveřmi mi bylo řečeno, ať přijdu ve 13 hodin, teď že nemají čas. Masáž, kterou jsem pak absolvovala, když se zázračně vyšetřil jeden termín, byla horší než kdybych byla na lázeňské léčbě hrazené pojišťovnou.
Milan, Kralupy
24. června 2013
Ubytování pro staršího pána jako já je dobré nejsem náročný host, ale přesto mi chybí v televizní nabídce satelit a tím mám na mysli všechny české a slovenské programy, a dále jelikož jsem sportovně založen taktéž všechny dostupné sportovní kanály. Dále si myslím že na pokojích by mohla být už plazmová televize, ono se to zdá nepodstatné, ale když je špatné počasí tak ta televize je vhodný společník, hlavně pro starší ročníky. To víte za mlada jsem měl jiné zájmy a ne televizi. Zároveň vám chci poděkovat že jste mne vybrali k hodnocení, potěší to letitého návštěvníka Marianských Lázní, který je pravidelným návštěvníkem Lázní 4x do roka. A mám zato i když to do této rubriky nepatří ale věřím že to předáte dál tak by si třeba hotel Labe měl považovat takových návštěvníků jako jsem já a nabídnout jiné ceny ubytování než jsou v katalogu. Určitě by se to vyplatilo.
Jana Š.
12. září 2012
Příjemné, vstřícné a vždy s úsměvem podané jídlo, prostě bez připomínek, chutné. Moc děkuji celému personálu za jejich ochotu!!!
Irena V.
10. září 2012
Velice kladně hodnotím svůj léčebný pobyt, který zlepšil můj zdravotní i psychický stav. Děkuji všem a moc bych si přála, abych příští rok absolvovala léčení v krásném prostředí Mar.Lázní v hotelu Labe.
Růžena, Praha
30. srpna 2012
Děkuji p.kuchaři za výborné jídlo a veškerému personálu za jejich ochotu a vstřícnost a za léčbu!
Mirka, Liberec
30. července 2012
S pobytem v hotelu Labe jsem byla zcela spokojena, se všemi službami. Veškerý personál je vstřícný, usměvavý, laskavý a proto jsem zde byla již 4x. Děkuji!
Jana, Praha
2. května 2012
Hotel má skvělou polohu s výhledem na zpívající fontánu. Nachází se v horní části města. Počasí se nám vyvedlo, tak jsme byli spokojeny. Hotel nám připadal celkem ok. Jídlo mohlo být lepší (více čerstvé zeleniny a ovoce).